ביונד מיט משיקה אתר מכירות | צילום: Unsplash
קרדיט תמונה – Unsplash

חברת תחליפי הבשר ביונד מיט משיקה אתר מכירות ייעודי

חברת תחליפי הבשר ביונד מיט משיקה לראשונה בארה"ב אתר מכירות למוצריה הטבעוניים, מההמבורגרים, לנקניקיות ועד לבשר טחון במשלוח עד בית הלקוח.
שיתוף

תוכן עניינים

ביונד מיט משיקה משלוחים עד הבית: מאז התפרצות נגיף הקורונה, ישנה עליה עקבית בצריכת מזון בבית והסתמכות על משלוחי מצרכים מהסופר על מנת לבשל ארוחות ביתיות. מעבר לכך, הנתונים מראים עליה משמעותית בצריכה של מוצרי מזון מן הצומח ברחבי העולם.

המכירות  בשוק תחליפי הבשר לבדו עלו דרמטית עם התפרצות נגיף הקורונה – עד מאות אחוזים של זינוק.

עוד טעימה: רשת PlantX מציגה סופר ובית קפה טבעוניים בתל אביב

חברת ביונד מיט משיקה אתר מכירות בארצות הברית

על סמך המגמות הללו, משיקה חברת ביונד מיט, הידועה בסדרת המוצרים מן הצומח שלה המדמים מוצרי בשר, אתר אינטרנט להזמנה ישירה של מוצריה עד הבית ובכך לראשונה מדלגת על תיווך צד שלישי של סופרים וחנויות מזון שונות. שירות ההזמנות אונליין זמין רק בארה"ב בשלב זה.

כשמוצר הדגל של החברה – המבורגר ביונד הגיע לשוק, הוא שינה אותו מן הקצה אל הקצה. אפילו קורניבורים ותיקים התלהבו מהטעם והמרקם שהזכירו בשר אמיתי בצורה מוצלחת יותר ממוצרים דומים בקטגוריה. כעת, עם השקת האתר, יוכלו בביונד להרחיב את מעגל הלקוחות גם לאלו שלא מצאו את המוצרים בסופר הקרוב לביתם.

עוד טעימה: הייתם טועמים המבורגר בטעם בשר אדם?

על פי החברה, באתר יימכרו מוצרים בלעדיים שלא ניתן למצוא בחנויות והשקות של מוצרים חדשים בטרם הגעתם לרשתות.

"האתר יכלול מוצרים בלעדיים למכירה ויהווה של סוג של מטבח לניסויים למוצרים עתידיים, זה יאפשר לנו לערוך שיח ישיר עם הצרכנים ויהיה נוח בהרבה ללקוחות שלא גרים בקרבה לסופרמרקטים.", אמר צ'רלס מות', מנהל הפיתוח של ביונד.

ברבעון השני של השנה גם מכירות הסופרים כמעט ושילשו את עצמם בזמן שהמכירות במסעדות ירדו דרמטית עקב העובדה שרבות מהן נסגרו בעת המגפה. הנתונים הללו גרמו לביונד מיט להוציא כ-6 מליון דולר בניתוב מחדש של המוצרים מן המסעדות לרשתות השיווק. למרות זאת, המכירות של החברה גדלו והגיעו לשיא חדש של יותר מ-100 מליון דולר ברבעון השני של השנה.

מות' מדגיש שהחברה ממקדת את מאמצי השיווק לא רק בקרב הקהל הצמחוני והטבעוני אלא גם בקרב קהל הצרכנים שמעוניין לצרוך פחות בשר, אם מסיבות בריאותיות או סביבתיות. "בכדי לטרגט את הקהל הזה היינו חייבים לשנות גישה, המוצרים חייבים להיות משביעים ולחקות את החוויה של אכילת בשר אמיתי. הבידול הוא חשוב מאחר ושוק הבשר מן הצומח גדל בצורה משמעותית תוך תקופה מאוד קצרה. יש הרבה יותר תחרות מאשר לפני כמה שנים."

המוצרים מהאתר החדש של ביונד ייארזו באריזות ניתנות למחזור ויישלחו בעזרת שירות המשלוחים הידידותי לסביבה של UPS. בחנות ניתן למצוא חבילות של המבורגרים של ביונד, נקניקיות מן הצומח, בשר טחון ועוד מוצרים בשילובים שונים.

המהלך של ביונד מיט מגיע לאחר שהמתחרה העיקרית שלהם, חברת "אימפוסיבל מיט" גייסה יותר מ-200 מליון דולר מוקדם יותר החודש שהצטרפו ליותר ממיליארד וחצי דולר מאז הקמתם ב-2011 כשמוצריהם נמכרים ביותר מ-9,000 חנויות ומסעדות ברחבי ארה"ב וגם היא החלה למכור מוצרים ישירות לצרכנים דרך אתר האינטרנט שלהם בחודש יוני האחרון.

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.

כתבות בשבילך

חבל לפספס