blu 6 - משקה אנרגיה בלו 6 קלוריות
קרדיט תמונה – יח"צ

Blu 6 – משקה אנרגיה חדש של בלו עם 6 קלוריות

מותג משקאות האנרגיה Blu מציג משקה חדש ללא תוספת סוכר - BLU 6 עם 6 קלוריות בלבד. ג'ובאני רוסו מוביל את קמפיין ההשקה של בלו 6 בשלושה טעמים.
שיתוף

תוכן עניינים

משקה חדש בסדרת משקאות האנרגיה BLU עם 6 קלוריות בלבד.

מאחורי מותג משקאות האנרגיה בלו בישראל עומדת קבוצת בני פאוזי שמשום, שמחזיקה בנתח של 45% בשוק משקאות האנרגיה בישראל. blu נחשב לאחד ממשקאות האנרגיה הנצרכים והוא משווק ב-35 מדינות בעולם.

מחברת בלו בישראל נמסר כי "השקת בלו 6 ללא סוכר הנה כחלק מסדרת מהלכים של בני פאוזי השוקדת על פיתוח מוצרים חדשים כל העת.

עוד טעימה: נסטלה משיקה את ארטיק XL

BLU 6 – קמפיין בהשתתפות ג'ובאני רוסו

בחברה זיהו את פוטנציאל הצמיחה בשוק והצורך של הצרכן במשקה אנרגיה ללא סוכר המאפשר לו להמשיך ליהנות מהמשקה האהוב מבלי הצורך לדאוג לקלוריות הנלוות". את קמפיין הפרסום של BLU 6 מוביל כדורגלן העבר, ג'ובאני רוסו.

ענאן שמשום, מבעלי בני פאוזי שמשום בע"מ: "בשוק משקאות המתחדש אנו קשובים כל העת לצרכן. זיהינו את הצורך במשקה שיאפשר לו ליהנות משתיית המשקה שהפך פופולארי מאוד בקרב הצעירים שוחרי הטרנדים ללא הצורך לדאוג לנושא הקלוריות הנלוות לשתייתו.

אנו מקווים כי באמצעות הקמפיין בהשתתפות ג'ואני רוסו נעביר את המסרים שהחיים הטובים ממשיכים גם עם בלו 6 ללא סוכר".

בחנויות תוכלו למצוא בימים אלה גם את בקבוקי 700 מ"ל של משקאות האנרגיה בלו. זו גרסה מיוחדת ומוגדלת של הפחיות המוכרות בשלושת טעמי – בלו רגיל, Blu Day, ובלו מוחיטו.

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת

כתבות בשבילך

חבל לפספס