בירה קיט קט
קרדיט תמונה – Nestle Japan

חדש מנסטלה יפן: בירה קיט קט במהדורה מיוחדת

שיתוף פעולה בין נסטלה יפן ומבשלת בירה יפנית הוליד את בירה קיט קט, בירה רשמית של חטיף השוקולד הפופולרי קיט-קט הזמינה לעת עתה לרכישה רק ביפן.
שיתוף

תוכן עניינים

בירה קיט קט? חטיף השוקולד קיט-קט של חברת נסטלה משווק ברחבי העולם כחטיף המיועד לילדים ולצעירים. ביפן לעומת זאת, נראה כי חברת נסטלה שמה עיניה על קהל מבוגר יותר. את המגמה הזו אפשר לראות בעיקר בניסיון של החברה לקדם חטיפי קיט-קט במהדורות ייחודיות המכילות אלכוהול כמו קיט-קט סאקה וקיט-קט יין שזיפים.

עוד טעימה: מה בתפריט בפסטיבל הבירה בירושלים

בשנה שעברה הקימה החברה פופ-אפ בר מיוחד לזמן מוגבל בו הוגשו חטיפי קיט-קט, כשכל חטיף מקבל התאמה מבוססת בינה מלאכותית למשקה סאקה. בבר הוצעו 15 סוגים של חטיפי קיט-קט, 110 סוגי סאקה ו-1,650 שילובים אפשריים בסך הכל. ההתאמה התבצעה אוטומטית ע"י מענה קצר על מספר שאלות של הלקוח במסך מחשב שהוצב במקום.

עוד טעימה: קיט קט לוטוס נוחת על המדפים

קיט-קט פופ אפ בר
קיט-קט פופ אפ בר

בירה קיט קט – להשיג רק ביפן

כעת לוקחת החברה את מאמצי השיווק שלה לקהל המבוגר צעד אחד קדימה ומשיקה בירה רשמית של קיט-קט ומיקס פיצוחים ושוקולד חדש על המדף בשם KitKat SNAX שמתאים כחטיף ברים ליד הבירה.

נסטלה מיתגה את החטיף החדש כחטיף ה-otsumami הראשון שלה. otsumami היא המילה ביפנית לחטיפים שמתאימים ליד  האלכוהול או לסוג של מתאבנים. שקית החטיף מכילה מיני קיט-קט מרובעים, שקדים קלויים מומלחים ופולי סויה קלויים בטעם גבינה.

בהודעה לעיתונות כתבה נסטלה כי מגפת הקורונה יצרה יותר הזדמנויות לאנשים לאכול ולשתות בבית ודרכים חדשות ליהנות ממסיבות שתייה אונליין עם החטיף החדש לצד האלכוהול.

KitKat Snax
KitKat Snax

בנוסף לחטיף החדש, הכריזה חברת נסטלה יפן על השקה של בירה רשמית בטעם קיט-קט. הבירה, שיוצרה בשיתוף פעולה עם מבשלת בירה יפנית בשם "DD4D Brewing", היא בירת סטאוט שוקולד עם חלב שקדים בהשראת הטעמים של החטיף קיט-קט.

הבירה מיוצרת עם אותה אבקת קקאו המשמשת לייצור של קיט-קט ובשילוב עם הארומה הקלויה של החיטה והטעמים של הקקאו והשקדים מתקבלת בירה שמזכירה מאוד את החטיף הפופולרי.

לכבוד ההשקה מציעה החברה משלוחי מארזים ביפן בלבד הכוללים 5 בקבוקים של בירות מהמבשלה, בקבוק של הבירה המיוחדת בטעם קיט-קט וחטיף הברים של קיט-קט במחיר של 4,200 ין יפני (כ-140 שקלים)

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.

כתבות בשבילך

חבל לפספס