פסטיבל היין תל אביב 2022
קרדיט תמונה – יח"צ
שיתוף

תוכן עניינים

פסטיבל היין תל אביב 2022 וינום תל אביב (Vinum TLV) בחסות אמריקן אקספרס חוזר בפעם החמישית ועובר הפעם משדרות רוטשילד אל כיכר גבעון הפופולרית לאירוע אורבני של יין, קולינריה איטלקית והופעות חיות.

פסטיבל היין תל אביב 2022 – מה בתפריט?

הפסטיבל היין של תל אביב שיתקיים בימים רביעי וחמישי (13-14.7) יכלול מעל 20 דוכני יין של יקבים נבחרים בארץ גדולים ובוטיק כאחד. בין היקבים הבולטים שישתתפו אפשר למצוא את יקב ירושלים, כרמל, תבור, ברקן, יקב היוצר, מזקקת הולנדר, יקב יפו, Pasek Winery, Vina Memorias ועוד רבים וטובים.

לצד דוכני היין יוכלו המבקרים ליהנות מחוויה משלימה בדמות דוכנים המוקדשים לקולינריה האיטלקית עם גבינות איכותיות מבית באשר פרומג׳רי לדוכני גלידה איטלקית אמיתית במגוון טעמים, צ'ורוס מקסיקני במילויים לא שגרתיים ועוד הפתעות.

עוד טעימה: גלידריית לג'נדה מציגה טעמים חדשים לקיץ 2022
כל הפרטים על AKA44 – מתחם קולינרי חדש בתל אביב

בנוסף יוקם בכיכר מתחם בחסות מותג הפסטה הבינלאומי ברילה ובו שף איטלקי יגיש מנות פסטה טרייה ומשובחת עם מבחר רטבים וגבינות שיותאמו ליין שתלגמו.

פסטיבל היין תל אביב 2022
פסטיבל היין תל אביב 2022 (צילום: יח"צ)

במקום יימכרו כרטיסיות שונות שיאפשרו טעימת יינות לצד מנות פסטה וגבינות. כרטיסייה של 4 טעימות יין ותעלה 89 ש"ח וכרטיסיה של 4 טעימות יין פלוס מנת פסטה או צלחת גבינות תעלה 99 ש"ח. לקוחות אמריקן אקספרס זכאים להנחה בהרשמה מראש באתר.

עוד טעימה: פסטיבל היין מטה יהודה חוזר

ברילה היא חברת מזון משפחתית איטלקית הידועה בעיקר בזכות הפסטות הפופולריות שלה. החברה נוסדה בשנת 1877 ופעילה כיום בלמעלה מ-100 מדינות מסביב לעולם. באשר פרומז'רי היא רשת מעדניית גבינות בוטיק ותיקה עם מעל 20 סניפים ברחבי הארץ המציעים יינות מובחרים, גבינות איכות ומעדנים מקומיים.

פסטיבל היין וינום תל אביב 2022 | 13-14/7 | 18:00-23:00 | כיכר גבעון, תל אביב | הכניסה חופשית

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.

כתבות בשבילך

חבל לפספס