וופלים מן - חודש המודעות לסרטן השד
קרדיט תמונה – יח"צ

המותג וופלים מן מתגייס להעלאת המודעות לסרטן השד

חברת רוקחמן מתגייסת עם המותג שלה ופלים מן להעלאת המודעות לסרטן השד ומשיקה אריזות ופלים ורודות כשכל הרווחים מהמכירות יועברו לעמותת אחת מתשע
שיתוף

תוכן עניינים

לרגל חודש המודעות לסרטן השד, המותג וופלים מן מתגייס למען עמותת אחת מתשע התומכת בנשים חולות סרטן השד.

במסגרת החודש, תשווק "מן" ןופלים קלאסיים בטעם שוקולד באריזה בצבע ורוד בצירוף הלוגו של עמותת אחת מתשע וקריאה לנשים ללכת ולהיבדק. הופלים יימכרו ברשתות השיווק במחיר מוזל – 3 אריזות ב-10 שקלים וכל הרווחים מהמכירות ייתרמו לעמותת אחת מתשע.

בפוסט שפרסמו "מן" באינסטגרם נכתב: "גם כשפחות מתוק בחיים, אנחנו כאן. ופלים ועוגיות מן תומכת בעמותת אחת מתשע המסייעת לנשים חולות סרטן השד וקרוביהן

לרגל חודש המודעות לסרטן השד מן מוסיפה צבע לחיים, למודעות ולאריזות הוופלים שלנו. חפשו את הצבע הוורוד על אריזות הוופלים ברשתות השיווק – כל הרווחים ממכירות המוצר הינן קודש תרומה לעמותת אחת מתשע"

עוד טעימה: מצעד הגאווה 2022 יוצא לדרך – מה מציעים במסעדות ובקונדיטוריות

עמותת אחת מתשע כתבה בתגובה לפוסט: "חברים יקרים. תודה רבה לכם שהצטרפתם אלינו לקידום המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם ומציל החיים ולגיוס התרומות שיאפשרו לנו להמשיך בפועלנו".

בפוסט שהעלתה עמותת אחת מתשע באינסטגרם נכתב: "חודש המודעות לסרטן השד 2020 נפתח היום בשיתוף פעולה חדש ומרגש עם המותג הקלאסי ופלים ועוגיות "מן". במסגרת שיתוף הפעולה נצבעה אריזת וופלים מן האהובים והנמכרים ביותר (בטעם שוקולד, אלא מה?) בורוד במטרה להניע נשים ללכת ולהיבדק ובכך להציל חיים!"

בהודעות נוספות לתקשורת כתב אבי פקר, מנכ"ל חברת רוקחמן המייצרת את ופלים מן: "מטרת שיתוף הפעולה היא לתת זרקור על המלחמה היום יומית במחלת סרטן השד ועל החשיבות של ביצוע בדיקות לגילוי מוקדם של המחלה.

הרי שכל המציל נפש חיה כאילו הציל עולם ומלואו. השנה, גם אנחנו מוסיפים צבע לחיים, למודעות ולאריזות הוופלים שלנו".

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע" הוסיפה: "סרטן השד הינו הגורם מספר אחת לתמותת נשים בישראל. עם זאת, למעלה מ-90% מהנשים שאובחנו מוקדם יחלימו מסרטן השד. לכן, ההירתמות של חברת רוקחמן להעלאת המודעות למחלה ולגילוי מוקדם של סרטן השד, היא מרגשת וחשובה ובאמת שעשויה להציל חיים"

על עמותת אחת מתשע

עמותת אחת מתשע מעניקה תמיכה מגוונת בנשים חולות סרטן השד, מליווי ראשוני לאבחון, בזמן הטיפולים ולאחר מכן בחזרה לשגרה.

העמותה מציעה מגוון שירותי תמיכה מאנשי מקצוע. מליווי עובדת סוציאלית ליעוץ וטיפול פסיכולוגי פרטני, זוגי או משפחתי, טיפול נפשי אונליין, ליווי רוחני ועוד. שירות תמיכה נוסף הוא ליווי אישי על ידי מתנדבות שהחלימו בעצמן מסרטן השד ועברו הכשרה מקצועית.

העמותה גם מנהלת מרכז מיצוי זכויות המסייע לנשים החולות עם מידע לגבי מיצוי הזכויות שלהן מול הגופים השונים כמו קופות החולים והמוסד לביטוח לאומי. בנוסף מקיימת העמותה פעילויות הסברה להעלאת הודעות לגילוי מוקדם למחלה ומקדמת שינויים במדיניות הציבורית.

כשליש ממקרי המוות החדשים בכל שנה אצל נשים נגרם מסרטן השד והיא המחלה הממאירה השכיחה אצל נשים בישראל. סרטן השד הוא הגורם השכיח ביותר לתמותה מסרטן בקרב נשים אך ישנה מגמת ירידה משמעותית בתמותה כבר משנת 1996 בשיעור של כ-2 אחוזים מדי שנה. הירידה מיוחסת בין השאר למודעות הגוברת לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד אשר מעלה את סיכויי ההישרדות מהותית.

לגילוי מוקדם של סרטן השד יש חשיבות גדולה. ככל שהסרטן מאובחן בשלביו המוקדמים, כך עולים סיכויי ההחלמה והריפוי משמעותית, עד ל-90 אחוזים. לכן פועלת העמותה על מנת להעלות את המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם וקוראת לנשים מעל גיל 30 להיבדק אצל כירורג שד ולנשים מעל גיל 40 לגשת לבדיקת ממוגרפיה.

על ופלים מן ורוקחמן

נכון לשנת 2013, המותג ופלים מן הוא השני בגודלו בישראל עם שליטה חזקה בשוק החרדי בארץ ובקהילות יהודיות בעולם. המותג שייך לחברת רוקחמן בע"מ – עסק משפחתי שהוקם בשנת 1954 בבני ברק. העסק משווק עוגיות וופלים במגוון טעמים תחת המותג "מן".

כל מוצרי החברה הם מוצרי פרווה ורובם המכריע מתאימים לקהל טבעוני.

החברה הוקמה על ידי מנחם רוקח שעלה ארצה מאוסטריה בשנת 1938 וכיום מנוהלת על ידי ילדיו – ציפי פקר ואלעזר רוקח במשותף עם הבנים אבי פקר ושגיא רוקח במפעל בעיר רמלה.

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

כתבות בשבילך

חבל לפספס