פחזניות של גולדה לחודש המודעות לסרטן השד
קרדיט תמונה – יח"צ

הקולינריה הישראלית מתגייסת למען חודש המודעות לסרטן השד

לרגל חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד מיטב המסעדות ואנשי הקולינריה המובילים של ישראל התגייסו על מנת להעלות את המודעות ולהציל חיים
שיתוף

תוכן עניינים

אוקטובר הוא חודש המודעות לסרטן השד והשנה מבחר של מסעדות ובתי אוכל בישראל התגייסו למען העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד עם ספיישלים מיוחדים לזמן מוגבל בשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע".

עוד טעימה: המותג וופלים מן מתגייס למען חודש המודעות לסרטן השד

תבליני מימון עם מכסה ורוד

חברת התבלינים המובילה בישראל, תבליני מימון שמקפידה על ערכי שיוויון תעסוקתי (45% מעובדי החברה ו-50% מחברי ההנהלה הן נשים), יוזמת פעילות בכדי להעלאות את המודעות לסרטן השד ולחשיבות של בדיקות לגילוי מוקדם.

תבליני מיימון עם הפקק הוורוד
תבליני מיימון עם הפקק הוורוד | צילום: יח"צ

במהלך חודש אוקטובר יוחלף המכס הצהוב והמזוהה עם המותג במכסה ורוד בחלק ממוצרי החברה כמו פפריקה מתוקה ופלפל שחור. על המכסה הוורוד נכתב המסר "לכי להיבדק" ומצורף ברקוד שניתן לסרוק על מנת לקבל עוד מידע ולקבוע תור לבדיקה.

תבליני מימון יתרמו שקל מכל מוצר עם פקק ורוד שיימכר לעמותת אחת מתשע.

עוד טעימה: המטבח הנודד – 18 שפים מבשלים למען פוגשי סרטן

ברוסקטה ורודה במסעדת אוזריה

השפים אביבית פריאל אביחי ממסעדת אוזריה שיתפה את הזווית האישית שלה על חודש המודעות לסרטן השד ופרסמה פוסט בפייסבוק בו כתבה כי "לצערי, אני מכירה היטב את ההתמודדות עם המחלה, גם אמא שלי וגם אחותי החלימו ממנה, אמא שלי עד יום מותה סבלה מתופעות לוואי של ההקרנות שפגעו לה בשריר הלב. אחותי "זכתה" גם לביקור חוזר ולמזלנו החלימה גם ממנו.

החודש נגיש באוזריה מנה שכולה מיועדת לעורר מודעות למלחמה ולהתמודדות עם סרטן השד ואת ההכנסות מהמנה נתרום לעמותת "אחת מתשע ואל תשכחו ללכת להיבדק"

מנת הספיישל שתוגש לאורך חודש אוקטובר היא ברוסקטה וורודה מלחם סלק עם מטיאס, שמנת חמוצה ובצל מוחמץ. מחיר המנה עומד על 40 ש"ח.

צובעים את הטאבון ואת המנות בורוד ביפו-תל אביב של שף חיים כהן

שף חיים כהן ומסעדת יפו-תל אביב מתגייסים להעלאת המודעות לסרטן השד וצובעים את הטאבון המזוהה עם המסעדה וממוקם במרכזה בצבע הורוד המסמל את המאבק במחלה.

הטאבון הוורוד של יפו-תל אביב ושף חיים כהן
הטאבון הוורוד של יפו-תל אביב ושף חיים כהן | צילום: יח"צ

בפוסט שהעלה בפייסבוק התייחס השף חיים כהן לנושא וכתב "המאבק הזה הוא לא רק של נשים, זה גם מאבק של הגברים שלכל אחד מאיתנו יש אישה בחייו, אמא, אחות, בת זוג, ילדות. אני קורא לעוד שפים לקחת חלק בחודש הזה להגברת המודעות, מנה, שלט, סמל, כל דבר ורוד שיגביר את המודעות ויעודד נשים ללכת להיבדק"

בנוסף יציעו במסעדה מבחר מנות ורודות כמו פודינג אורז, בלרינה, כנאפה וטורטליני.

אלפחורס וכוסות ורודות בארומה אספרסו בר

בארומה אספרסו בר משתפים פעולה זו השנה השביעית עם הקמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד ומציעה את עוגיית האלפחורס של הרשת בצבע ורוד.

כמו כן יודבקו על כוסות הקפה של ארומה מדבקות ורודות עם ברקוד המפנה ישירות לקביעת תור לבדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד.

קינוח ורוד במסעדת רוברטה וינצ'י

מסעדת רוברטה וינצ'י של השף עידו פיינר מפרדס חנה כרכור מציעה אף היא מנת ספיישל ורודה לרגל חודש המודעות למאבק בסרטן השד. בפוסט שפרסם כתב פיינר: "לפני חודשיים פנתה אלי דנה הקונדיטורית שלנו ״עידו אוקטובר הוא החודש להעלאת המודעות למאבק בסרטן השד, הצבע שמלווה אותו הוא ורוד. אפשר לעשות משהו?"

קינוח ורוד של מסעדת רוברטה וינצ'י
קינוח ורוד של מסעדת רוברטה וינצ'י | צילום: יח"צ

פנינו לאחת מתשע וביקשנו לרתום את כולם, לתחום שלנו יש כוח לעשות טוב וכשאפשר צריך להשתמש בו. החודש נגיש ברוברטה וינצ׳י קינוח מהמם של פטל על בסיס דקואז שקדים, ורוד הכל ורוד שדנה הכינה. את ההכנסות נתרום לאחת מתשע. ולכו להיבדק. אתן חשובות לנו."

קוקטייל ג'סמין של טאיזו

לרגל חודש המודעות לסרטן השד ייתרמו ברשת טאיזו של השף יובל בן נריה 5 ש"ח מכל מכירה של קוקטייל יסמין במהלך חודש אוקטובר.

המכירה תתבצע במסעדת a ובמסעדת טאיזו של הקבוצה.

פחזנית אחת מתשע של רשת גולדה

רשת הגלידריות גולדה משיקה מהדורה מיוחדת של פחזניות מבית מותג הקינוחים Pink Golda. המארז שנקרא "פחזנית אחת מתשע" מכיל 9 פחזניות בסך הכל, 8 מהן פחזניות וניל מפנקות ורק אחת בציפוי ובמילוי של שוקולד רובי ותות בצבע ורוד.

פחזניות של גולדה לחודש המודעות לסרטן השד
פחזניות של גולדה לחודש המודעות לסרטן השד | צילום: יח"צ

10 אחוזים מכל מכירה של "פחזנית אחת מתשע" ברשת גולדה ייתרמו לעמותת אחת מתשע. המארז זמין למכירה בכל סניפי הרשת ובאפליקציית המשלוחים במחיר של 29 ש"ח.

קוקטייל מיוחד בקבוצת קמפאי

קבוצת מסעדות קמפאי יציעו בין 23-29 באוקטובר קוקטייל מיוחד שכל רווחיו ייתרמו לעמותת אחת מתשע.

הקוקטייל יימכר בכל מסעדות הקבוצה הכוללת את צ'יצ'י, הספריה, קפאסה, קו תאי, כפרה וקמפאי

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
בשמת בר עקיבא

בשמת בר עקיבא

בשמת בר-עקיבא היא אשת תוכן מנוסה בשלל תחומים - אבל האהבה האמיתית שלה היא אוכל טוב. לבשמת ניסיון מצטבר של מעל 15 שנה בגופי תקשורת גדולים בישראל. את דרכה העיתונאית החלה כעורכת ב"ידיעות אחרונות" ובהמשך השתלבה במערכת "הארץ". במקביל, עבדה בשנים האחרונות בהוצאת בוטיק שמתמחה בלייף סטייל וקולינריה. בשמת כותבת במגזין לזלול מיום הקמתו ובמקביל מנהלת תוכן בארגון גדול, מבשלת וזוללת, כמובן.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

כתבות בשבילך

חבל לפספס