לזלול - מגזין אוכל ישראלי

הוא חוזר: Franui – חטיף פטל קפוא ושוקולד במשלוח עד הבית

לאחר סיבוב ראשון ומוצלח עם אלפי יחידות שאזלו בתוך שעות, Farnui, חטיף הפטל הקפוא בציפוי שוקולד, חוזר עם יאנגו דלי במשלוח עד הבית
Franui - חטיף פטל קפוא ושוקולד במשלוח של יאנגו דלי
Franui - חטיף פטל קפוא ושוקולד במשלוח של יאנגו דלי | צילום: מערכת לזלול
שיתוף

לאחר השקה מוצלחת במיוחד עם יותר מ-2,000 יחידות שנחטפו בתוך פחות מ-24 שעות, אפליקציית יאנגו דלי משיקה מחדש את חטיף הפטל הקפוא הפופולרי Franui, לשמחת המכורים המקומיים.

Franui – מדרום אמריקה לישראל

Franui הוא חטיף פטל קפוא בציפוי שוקולד שאי אפשר ממש לשייך לאף קטגוריה קיימת בעולם המתוקים, הפלא הזה נולד כממתק ארגנטינאי מקומי בעיירת הציורית ברילוצ'ה בחבל פטגוניה חברת האם Rapanui שמשווקת את החטיף, הפכה גם לאחת הקונדיטוריות המוכרות והמצליחות בארגנטינה.

פראנוי הוא למעשה ממתק שעשוי מפטל בוגר שנקטף ברגע בשלות מדויק עם חומציות אידאלית וצופה בשתי שכבות של שוקולד לבן ומריר או שוקולד לבן וחלב. השוקולד מיוצר ממתכון משפחתי שעובר בסודיות מדור לדור מרכיבים מקוריים וטבעיים.

המטיילים הרבים באזור ברילוצ'ה, ביניהם גם ישראלים לא מעטים, נחשפו לממתק, התמכרו מיד וחזרו לא פעם הביתה עם מלאי פראנוי שיספיק לפחות עד לטיול הבא ביבשת.

פראנוי עד הבית דרך יאנגו דלי

את החטיף החליט לייבא לארץ גונן כהן לאחר שיצא עם זוגתו לטיול ירח דבש בארגנטינה, שם טעמו את המוצר לראשונה. כהן יצר קשר עם מנכ"לית החברה ועם חזרתו לישראל חתם על הסכם בלעדיות והחל בייבוא רשמי.

בכדי לשמור על החטיף הקפוא באיכות המקסימלית תוך שמירה על חווית הלקוח הטובה ביותר, החליט גונן לצאת בשיתוף פעולה עם חברת אפליקציית הסופר אונליין יאנגו דלי ולשווק את פראנוי במשלוח עד הבית בסטנדרט גבוה.

עם ההשקה הראשונית, אזל המלאי לחלוטין בתוך יממה בלבד וכעת משיקים ביאנגו דלי את החטיף האהוב מחדש ומאפשרת ללקוחות לרכוש אותו באפליקציה.

שילוב טעמים שמתפוצץ בפה – יצאנו לזלול

ניסינו את 2 הגרסאות שמופצות דרך יאנגו דלי, Franui בציפוי שוקולד לבן ושוקולד מריר ו-Franui בציפוי שוקולד לבן ושוקולד חלב.

החטיף הקפוא הוא ללא ספק אחד מההפתעות הנעימות שטעמנו בקיץ הלוהט הנוכחי. החמצמצות הטרייה של הפטל מאזנת היטב את המתיקות של השוקולד האיכותי ושילוב הטעמים המרענן מתפוצץ בפה כל פעם מחדש.

פארנוי - חטיף פטל קפוא ושוקולד VIA יאנגו דלי
פארנוי – חטיף פטל קפוא ושוקולד VIA יאנגו דלי | צילום: מערכת לזלול

את המוצר יש לשמור במקפיא ולהפשיר כשעה בטמפרטורת החדר לפני הפתיחה. אמנם התנאי הזה מצריך מעט תכנון מראש, אך ההמתנה במקרה הזה שווה את זה לחלוטין. את הקופסא הפתוחה ניתן לשמור במקרר עד 5 ימים אך לפי הניסיון שלנו לפחות, תחסלו את כל הפראנוי הרבה יותר מהר מכך.

פראנוי – חטיף פטל קפוא בציפוי שוקולד | אינו מכיל חומרים משמרים, צבעי מאכל, חומרי גלם מלאכותיים וללא גלוטן | מחיר לצרכן: 34.90 ש"ח למארז 100 גרם | להזמנה דרך אפליקציית יאנגו דלי | פרטים נוספים בעמוד האינסטגרם של פראנוי

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
8 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

C/W - בר יין ושוקולד בשוק הפשפשים ביפו

C/W: בר יין ושוקולד חדש בשוק הפשפשים

חדשות האוכל
TAVI - משלוחים מיצרני בוטיק עד הבית

TAVI: משלוחים מושחתים עד הבית – גם למי שלא גר במרכז

חדשות האוכל
איך להכין תפוח מסוכר

אדום בוהק: איך להכין תפוח מסוכר כמו של פעם

מדריכים וטיפים
מארז קוקטיילים של ספייסהאוס וכרמלה

איזה שוק: ספייסהאוס וכרמלה משיקים מארז קוקטיילים מרענן

חדשות האוכל
איך לבחור עגבניות מושלמות

אייל שני, מאחוריך: איך לבחור את העגבנייה המושלמת?

מדריכים וטיפים
איך לאחסן רימון בדרך הנכונה

איך לאחסן רימונים בדרך הנכונה – המדריך לשנה החדשה

מדריכים וטיפים
איך לבחור אבטיח מושלם ועסיסי

איך לבחור אבטיח מושלם: 5 טיפים מנצחים

מדריכים וטיפים
איך לחתוך מנגו?

איך לבחור, לאחסן ולחתוך מנגו – המדריך השלם

מדריכים וטיפים
מתכון לעוגת שוקולד במיקרוגל

איך להכין עוגת שוקולד במיקרוגל ב-5 דקות

מתכונים
איך להכין שוקולטה

איך להכין שוקולטה חמה ומפנקת לחורף

מדריכים וטיפים
איך מונעים מתפוחי עץ להשחיר

איך מונעים מתפוחים להשחיר: 3 שיטות שעובדות כמו קסם

מדריכים וטיפים
איך לגרום לבננה להבשיל במהירות

בדקנו והכרענו: זו הדרך להבשיל בננות במהירות

מדריכים וטיפים