לזלול - מגזין אוכל ישראלי

ג'הג'ה מציגה: פיצות חדשות לקיץ וארוחת בוקר של אופים

מסעדת ג'הג'ה מראשון לציון משיקה פיצות חדשות ומסקרנות של האופה גלעד סלומון לצד ארוחת בוקר של אופים עם שלל בצקים, ביצים, גבינות וירקות
מסעדת ג'הג'ה משיקה ארוחת בוקר ופיצות חדשות
מסעדת ג'הג'ה משיקה ארוחת בוקר ופיצות חדשות | צילום: ספיר קוסה
שיתוף

אמנם הטמפרטורות בחוץ נוסקות והחום של יולי-אוגוסט מתחיל להכות ללא רחמים, אבל זה לא מה שיעצור אותנו מלפנטז על פיצה חמה ומושחתת בכל הזדמנות. למזלנו מסעדת ג'הג'ה האהובה מראשון לציון נחלצת לעזרה.

ג'הג'ה משיקה בימים אלו תפריט חדש הכולל שלל פיצות חדשות וארוחת בוקר של אופים בניצוחו של גלעד סלומון, מי שהחל דרכו כאופה בלחמא ובילה את 20 השנים האחרונות בלמידה לעומק של שלל קמחים ובצקים ושיטות אפייה מסורתיות עם מגוון השתלמויות בארץ ובעולם.

את הרומן שלו עם פיצה על כל גווניה החל גלעד עם ערבי פיצות שערך לחברים מדי יום חמישי שם פיתח את הבצק הייחודי. לאור ההצלחה הבטיח לו ולחברים כי בעתיד יפתח פיצה בר וכך עשה בשנת 2020 כשפתח את שערי JAJA עם בן דודו ברק בירנבאום.

בצק הפיצה של גלעד זכה במגוון תחרויות פיציולו בארץ ובעולם וקצר שבחים רבים בשל מרקמו הייחודי. הבצק עשוי מביגה שמעניקה לבצק את הקראנצ'יות הממכרת ורשת הגלוטן המפותחת בשילוב מחמצת בת 17 שנים שמוסיפה ארומה וטעמים.

הבצק של של הפיצה של ג'הג'ה תופח במשך 24 שעות ומתיישן 48 שעות נוספות ולאחר מכן נאפית הפיצה בתנור אבן איטלקי של חברת Polin, יצרנית תנורי הפיצות מהטובות בעולם.

עוד טעימה: דומינוס משיקה סדרת פיצות של נירה ורותי רוסו

פיצות חדשות בג'הג'ה

בכדי לחגוג את ימי הקיץ החמים משיקים בג'הג'ה מבחר פיצות חדשות בתפריט הערב ולראשונה גם ארוחת בוקר של אופים למשכימי קום. את ההשראה לפיצות החדשות לקח גלעד מהשראות מוערכות בתחום כמו כריס ביאנקו ופרנקו פפה והן משלבות מבחר חומרי גלם איכותיים ותוספות יצירתיות בטעמים ישראלים.

בין הפיצות החדשות תמצאו פיצה שיפקה עם פטרוזיליה, פלפל שיפקה, שום, קרם פרש, בצל סגול, קונפי שום וצזיקי; מרגריטה ארטישוק ירושלמי עם ברוקולי ובצל סגול; פיצה תרד עם בצל מעושן, קרם תרד ומוצרלה פרסקה; פיצה חציל בלאדי עם 4 גבינות, שרי צלויות, ארוגולה, פרמזן, שמן זית וביצת חופש (65-68 ש"ח).

פיצות חדשות בתפריט הערב של ג'הג'ה
פיצות חדשות בתפריט הערב של ג'הג'ה | צילום: ספיר קוסה

הפיצות החדשות מצטרפות לפיצות הקבועות והמוכרות של ג'הג'ה כמו פיצה דם עם חמאת עגבניות, קרם פרש, מוצרלה וכמהין; פיצה אננס וקממבר עם פלפל חריף, גרמולטה, פרמזן ושומשום שחור ופיצה תפוח אדמה מדורה עם לימון, 3 גבינות וריקוטה, פרמזן, עירית וביצת חופש (65-71 ש"ח).

הפיצות של ג'הג'ה מוגשות לצד תפריט עשיר של מנות ראשונות, סלטים ושלל פסטות המפגישות בין המטבח האיטלקי לישראלי.

ארוחת בוקר של אופים

מלבד הפיצות בחדשות משיקים במסעדה בימים אלה ארוחת בוקר ייחודית עם שלל מאפים ומנות בצק מפנקות בכדי שתוכלו להרגיש גם אתם אופים לכמה שעות.

בין השאר תמצאו מבחר קיאק – מאפה ארוך במבחר מילויים נדיבים ועשירים. תאכלו לזלול קיאק תרד עם בולגרית ומנצ'גו; קיאק ים תיכוני עם מוצרלה, בולגרית, קלמטה, זעתר ופרמזן וקיאק ג'הג'ה עם מנצ'גו, קרם חציל, חציל שרוף, ריקוטה וכמהין (54-61 ש"ח).

עוד מציעים במסגרת ארוחת הבוקר החדש ברוסקטת קפרזה מלחם מחמצת, רוטב חרדל, מוצרלה פרסקה, עגבניות ובזיליקום; בריוש סלמון מעושן צרוב עם גבינת שמנת, עירית וביצת עין ואת המאנורי – מאפה עגול עם גבינת מאנורי, עשבי תיבול, בזיליקום, שום, שמן זית, צ'ילי חריף ודבש (44-56 ש"ח).

ארוחת בוקר של אופים במסעדת ג'הג'ה
ארוחת בוקר של אופים במסעדת ג'הג'ה | צילום: ספיר קוסה

תוכלו לבחור גם בשקשוקה ירוקה עם בצל מעושן, תרד, ברוקולי, שום, שמנת, פרמזן ופוקאצ'ה של גלעד (69 ש"ח) לצד ארוחת בוקר קלאסית עם 2 ביצים לבחירה, סלט ירקות גס, פלטת מטבלים (בולגרית, חציל מטוגן, לאבנה, גבינת שמנת, סלט טונה, מטבוחה, ריבה וחמאה), פוקאצ'ה ושתייה חמה/קרה (75/125 ש"ח).

כל מנה בתפריט הבוקר מגיעה עם סלטון. תפריט הבוקר של ג'הג'ה מוגש מדי יום בין השעות 10:00-13:00 ובשישי בין 9:00-13:00

ג'הג'ה | רוטשילד 86, ראשון לציון | ראשון-רביעי ושבת 10:00-01:30 | חמישי 10:00-03:00 | שישי 09:00-03:00 | פרטים והזמנות בטלפון 077-9386330

Picture of שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

נטפליקס מציגה - שולחן השף: פיצה

אוהבים פיצה? נטפליקס מכינה לכם הפתעה מעוררת תיאבון

חדשות האוכל
פיצה ללא הגבלה - אכול כפי יכולתך במסעדת פיאטו

אכול כפי יכולתך: איפה תוכלו לזלול פיצות ללא הגבלה?

חדשות האוכל
ארוחת בוקר של האחים בגינה מפנקת

ארוחת הבוקר של "האחים" מציעה מפלט מפנק מהמולת העיר

חדשות האוכל
מחמצת אם טבעית מיובשת lievito madre

בדקנו את Lievito Madre: מחמצת אם איטלקית מוכנה לשימוש

חדש על המדף
ארוחת הבוקר של מלון קולוני חיפה נפתח לקהל הרחב

בוקר חדש: מלון קולוני חיפה משיק ארוחות בוקר לקהל הרחב

חדשות האוכל
פסטיבל אגז בנדיקט במלון וולדורף אסטוריה ירושלים

ביצים ביצים: פסטיבל אגז בנדיקט במלון וולדורף אסטוריה

אירועים ופסטיבלים
מסיבת פיצות בפסח כמחאה על חוק החמץ

בעקבות חוק החמץ: מחאת הפיצות מגיעה לבתי החולים

חדשות האוכל
ארוחת בוקר של אלנה במלון נורמן

בשורה לזללנים: אחת מארוחות הבוקר הטובות בתל אביב חוזרת

חדשות האוכל
פיצה טרטופו של מסעדת ג'ובאני תל אביב

ג'ובאני: מצאנו פיצה מעולה בתל אביב במיקום לא שגרתי

חדשות האוכל
דגני בוקר מיני פנקייק של IHOP

דגני בוקר מיני פנקייק – בקרוב על המדפים

חדשות האוכל
פיצה פיסטוק ושוקולד לבן של דומינוס

דומינו'ס מציגים: קראנץ' פיסטוק ושוקולד לבן – הפיצה

חדשות האוכל
פיצה סנטרל חולון - פיצה נפוליטנית בטאבון

הבשורה הנפוליטנית: פיצה סנטרל נפתחה בחולון

חדשות האוכל