פיצה עם ענבים? דומינוס משיקה סדרת פיצות מרעננות לקיץ

דומינוס פיצה פורצת בשיתוף פעולה קיצי ומרענן עם השפיות ונשות הקולינריה נירה ורותי רוסו ומשיקה סדרת פיצות עם תוספות לא שגרתיות.
עדכונים טעימים למייל!

לאחר שיתופי פעולה מוצלחים עם השף אסף גרניט וזוכה מאסטר שף ורועה הצאן הזכור לטוב הלל גרדי עם פיצות פרא, משיקים בדומינוס פיצה את סדרת הפיצות החדשה לקיץ 2023 והפעם בשיתוף פעולה מסקרן במיוחד עם השפיות ונשות הקולינריה שהן במקרה גם אם ובת – נירה ורותי רוסו.

נירה רוסו שמוכרת בזכות ספרי המתכונים הפופולריים שהפכו אותה לאושיה קולינרית בפני עצמה חברה עם בתה, אשת הקולינריה ומי ששפטה בריאליטי האוכל של רשת "המסעדה הבאה", רותי רוסו על מנת לייצר פיצות ייחודיות עם תוספות שוברות שגרה לסדרה החדשה של דומינוס.

פיצות Oh Mommy של דומינוס פיצה ונירה ורותי רוסו
פיצות Oh Mommy של דומינוס פיצה ונירה ורותי רוסו | צילום: דן פרץ

השתיים, שמשתפות פעולה מספר שנים במדור המתכונים והאוכל של 7 ימים בידיעות אחרונות יצרו את סדרת הפיצות Oh Mommy עם הבצק הקלאסי של דומינוס והצורה העגולה המסורתית (בניגוד לפיצות המלבניות של גרניט וגרדי) ושלל תוספות מפתיעות מתוצרת חקלאות מקומית ועונתית.

פיצות Oh Mommy של דומינוס ונירה ורותי רוסו – מה יש לזלול?

בסך הכל מדובר על 3 פיצות חדשות שיוצעו בסדרה הקיצית החדשה של דומינוס פיצה:

– פיצת ענבים סגולים מקורמלים על בסיס שמנת, גאודה עיזים, אגוזי מלך קלויים ונקניק סרוולד (או פרמזן לצמחונים)
– פיצת עגבניות סמוקות עם מבחר עגבניות צבעוניות (מגי, שרי צהוב ושרי ליקופן) עם חתיכות גאודה עיזים ובלסמי מצומצם, צ'ילי גרוס וסומאק.
– פיצת פטריות שזופות על בסיס שמת עם קונפי בצל, פטריות שמפיניון ופורטובלו, ארוגולה, איולי שום ישראלי, מיקס גבינות גאודה, עיזים ומוצרלה ופלפל שחור.

מחיר פיצה מסדרת Oh Mommy החדשה עומד על 86.9 ש"ח כשמהלך תקופת ההשקה יוצע מבצע הכולל פיצה מהסדרה ופיצה משפחתית קלאסית ב-132 ש"ח סה"כ.

פיצות ליולי-אוגוסט

עם השקת הסדרה החדשה התייחסה רותי רוסו לתהליך היצירה של הפיצות המקוריות בחשבון האינסטגרם שלה:

נירה ורותי רוסו בשיתוף פעולה עם דומינוס פיצה
נירה ורותי רוסו בשיתוף פעולה עם דומינוס פיצה | צילום: אודי מוצני

לפני כמה חודשים פנו אלי מדומינוס פיצה, ביקשו שאמא ואני נפתח את סדרת הקיץ שלהם. אמרנו להם שאנחנו מתות על פיצה אבל מתעבות את הקיץ. ״מצוין״ הם אמרו. זה בדיוק מה שצריך. פיצות למשפחות, חברים, קולגות – שגם להם אין כוח לבשל ביולי אוגוסט.

שינסנו מותניים ובמקום שלוש פיצות פיתחנו 17. כולן מתבססות על חקלאות ישראלית – עגבניות, ענבים (!!!!!), פטריות, שום ישראלי ואפילו שמן זית וגבינות ישראליות. ושלחנו את כולן לקבוצות טעימה ענקיות. שתיים מהן זכו בציון הגבוה ביותר אי פעם בקבוצות הטעימה של דומינוס.

אז אחרי חודשים ארוכים של שקידה רוסואית, תוכלו לראשונה לאכול פיצה אדירה שאמא ואני פיתחנו, בעודכם במזגן ובלי לחפש חניה.

הן מדהימות!! ומתאימות לכל המשפחה. ושמחות. ועל הדרך עושות טוב לחקלאים וליצרנים הישראליים, מהעוטף, מהערבה, מהשפלה, מהגליל והגולן, שהכי הכי מגיע להם (ולנו) להרים להם.

ובנימה אישית – אתם לא מבינים איזה כיף זה לצאת להרפתקאה הזאת עם אמא. אנחנו מתחילות משיחות על פיצה, עוברות לחתולים, מתווכחות על פוליטיקה ועל סוגי גבינות ומסיימות תמיד בצחוק היסטרי ממשהו.

גררתי אותה לפרונט והיא כצפוי קיטרה בלי הפסקה, אבל מחר אשכרה כולם יראו את אמא שלי, נירה רוסו, בפרסומת. חורכת את המסך. אומנם לא נתנו לה כמעט מה להגיד, אבל את המילה היחידה שהיא אומרת, היא מעבירה ברגש ועומק רב. הופעה קצרה אך בלתי נשכחת.

הספקתם לזלול את הפיצות החדשות של דומינוס? שתפו אותנו ואת הקוראים בתגובות.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

פיצה מק אנד צ'יז של פיצה האט

פיצה האט מציגה: פיצה מק אנד צ'יז של NUNUNU

חדשות האוכל
ההמבורגר של וולפנייטס - עכשיו במסעדת קלאסיק

מסעדת קלאסיק: מה קורה כשמאחדים בין פיצה להמבורגר?

חדשות האוכל
בראנץ' פיצה מוצ'ה

פיצה מוצ'ה מציגה: בראנץ' על טהרת הפיצה

חדשות האוכל
איך לשדרג פיצה קפואה - 6 שיטות שעובדות

מי צריך פיצרייה: 6 טיפים לשדרוג פיצה קפואה

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>
מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>

מדריכים שאהבתם

עסיסי עם וויטמין C: איך לקלף קיווי בקלות ולשמור על טריותו

מדריכים וטיפים

איך לקלף שום במהירות: השיטות המובילות – מדורגות

מדריכים וטיפים

מה לזלול?