לה טיגרה פיצה משיקה אפרטיבו שמח עם מגש דליקטסים מפתה

לה טיגרה, הפיצריה הנפוליטנית מפלורנטין, משיקה לראשונה אפרטיבו איטלקי אותנטי ומציעה מגש דליקטסים מפתה בחינם בהזמנת זוג דרינקים.
עדכונים טעימים למייל!

אחת הפיצריות המדוברות ביותר בשנה האחרונה, לה טיגרה, פוצחת במסורת אפרטיבו חדשה ומפתה במיוחד בימים שני עד חמישי בין השעות 17:00-19:00.

במסגרת האפרטיבו האיטלקי המדובר של לה טיגרה הפלורנטינאית, כל מי שיזמין זוג דרינקים מהתפריט, אם זה יין, קוקטייל, בירה או אפרול יקבל מגש דליקטסים מפואר חינם חינם.

אפרטיבו איטלקי של פיצריית לה טיגרה
אפרטיבו איטלקי של פיצריית לה טיגרה | צילום: דפנה רומנובסקי

אפרטיבו בלה טיגרה – מגש דליקטסים חינם

המגש עצמו מורכב מצלוחיות קטנות עם שפע הפתעות כמו חציל אנטיפסטי מהטאבון, ארטישוק א לה רומנה, עגבניות סוכריה שרי קונפי אדמדמות, זיתים איטלקיים גבינה איטלקית ופרוסות סלמי דקיקות עם פלפל גרוס. מעל הכל מתוח חבל עליו תלויים נתחים דקיקים של נקניק ברזאולה, ממש כמו בנאפולי.

עוד טעימה: הפיצה העגולה של סופר פיצה יוצאת מהתנור

את האפרטיבו פיתחו בצוות של לה טיגרה במשך יותר מחצי שנה, כולל הבחירה בחומרי הגלם, כלי ההגשה ועד לקוקטיילים ולמוזיקה שתלווה את הערב.

את לה טיגרה פתחו הבעלים דודי אפריאט וירון סגל לפני כשנה וחצי בפלורנטין בתל אביב בשאיפה להגיש פיצה נפוליטנית אותנטית לפי הספר. הפיצות המנומרות יוצאות חמות ופריכות מהטאבון הגדול והמנומר אף הוא המוצב במרכז המסעדה. כל חומרי הגלם במקום כולל העגבניות הקמח והמוצרלה מגיעים היישר מאיטליה בכדי לשמר את הטעמים המקוריים ככל האפשר.

לה טיגרה – תפריט הפיצות הקבוע

כטבע הדברים רוב התפריט של לה טיגרה מוקדש לפיצות אך ישנן כמה מנות ראשונות מסקרנות באגף ה"לא פיצה" כמו בטטה ברושטה עם קרם בטטות וגבינות, קראסט קרמל וקאנל שמנת חמוצה; כרובית עם איולי צלפים, שקדים וקראנץ' של עשבי תיבול; סלט מריה נווה – סלט ריזוטו אקוורלו קר עם ארטישוק, עגבניות מיובשות, קלמטה, עלים ירוקים ובזיליקום ועוד (24-46 ש"ח).

בתפריט הפיצות של לה טיגרה מוצעות מבחר של פיצות על בסיס רוטב עגבניות, שמנת ועוד הפתעות כשלכל פיצה יש גם רוטב מותאם בצד.

באגף הפיצות עם רוטב העגבניות תמצאו כמובן מרגריטה קלאסית עם מוצרלה איטלקית, בזיליקום, פרמז'ן, שמן זית ומטבל פסטו; קרצ'ופי עם ארטישוק, מוצרלה, קלמטה, בייבי אורגולה, פרמז'ן, שמן זית ומטבל אגוזי לוז חריף; קרנריה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, בשר אסאדו מפורק בבישול ארוך, אורגנו, זילופי מייפל, שמן זית, פרמז'ן ,בצל ירוק ומטבל עגבניות ופסטו.

פיצה נפוליטנית של לה טיגרה
פיצה נפוליטנית של לה טיגרה | צילום: אנטולי מיכאלו

מי שמעדיף פיצה על בסיס רטבי שמנת ימצא למשל את פיצה פיסאטאצ'יו עם שמנת, מוצרלה, פרחי מורטדלה, רוטב פיסטוק, פיסטוק קלוי ומטבל דבש חריף שזכתה כבר למעמד מיתולוגי בעיר; קרבונארה עם רוטב שמנת עשיר, חזה אווז מעושן, פרמז'ן, חלמון ביצה ומטבל אגוזי לוז חריף ועוד.

בגזרת הספיישלים תמצאו פיצה פיאמה עם רוטב תרד, תפו"א, מוצרלה, שמנת חמוצה, בצל ירוק, צ'ילי חריף ומטבל לימונצ'לו; זוקה א פונגי עם קרם דלעת, מוצרלה שקדים איכותית, בצל ופורטבלו צלויים, בזיליקום ובצל ירוק ומטבל אגוזי לוז חריף ועוד פיצות מתחלפות.

לאחרונה הוסיפו במקום גם פיצה טבעונית בדמות ביונד פיצה עם ראגו של בשר ביונד, מוצרלה שקדים איכותית, בזיליקום, שמן זית ומטבל פסטו. בתפריט גם מוצעת מרגריטה טבעונית עם רוטב עגבניות, מוצרלה שקדים איכותית, בזיליקום, שמן זית , מטבל פסטו.

מחירי הפיצות נעים בין 54-82 ש"ח, בהתאם לתוספות.

לקינוח מציעים בלה טיגרה פיצה בננות מקורמלות עם רוטב קרמל טופי, בננות בטאבון, גלידת וניל וקראנץ' קרמל; אננס בטאבון עם גלידת קוקוס וקראנץ' אננס; פאנקוטה פיסטוק עם רוטב קרמל, פיסטוקים וקראנץ' פטל; טורטה נוצ'יולה – טארט שוקולד ואגוזי לוז עם קצפת ואורגנו וגם טרימיסו מנומר יפה תואר עם רוטב קפה קר. (39-58 ש"ח).

אפרטיבו בלה טיגרה | שני-חמישי, 17:00-19:00 | ידידיה פרנקל 9, תל אביב | לא כשר | הזמנות בטלפון 03-6325359 ובאתר אונטופו

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

פיצות פרא של דומינוס פיצה והלל גרדי זוכה מאסטר שף

פיצה פרא: הפיצות החדשות של דומינוס וזוכה מאסטר שף

חדשות האוכל
בראנץ' פיצה מוצ'ה

פיצה מוצ'ה מציגה: בראנץ' על טהרת הפיצה

חדשות האוכל
נטפליקס מציגה - שולחן השף: פיצה

אוהבים פיצה? נטפליקס מכינה לכם הפתעה מעוררת תיאבון

חדשות האוכל
איך לחמם פיצה מאתמול

רק לא במיקרו: איך לחמם פיצה מאתמול?

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>
תפריט קינוחים אמנותי במסעדת פאסטל

לזלול אמנות: מסעדת פאסטל משיקה תפריט קינוחים יצירתי במיוחד

חדשות האוכל
מסעדת פאסטל המוערכת משיקה שיתוף פעולה חדש עם מוזיאון תל אביב בדמות תפריט קינוחים יצירתי במיוחד. זה מה שתוכלו לזלול >>

מדריכים שאהבתם

חשוב לדעת: איך לנקות קרש חיתוך מעץ או פלסטיק

מדריכים וטיפים

השיטה הנכונה: איך לשמור גזר במקרר?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?