לזלול - מגזין אוכל ישראלי

חטיפים, תבלינים ועל הגריל: חדש וטעים על המדף לפסח 2024

פסח 2024 עוד רגע כאן ומדפי רשתות השיווק מתמלאים בשלל מוצרים חדשים וחטיפים במהדורות כשרות לפסח. וגם - מתכוננים לעונת המנגלים
חטיפי אסם כשרים לפסח 2024
חטיפי אסם כשרים לפסח 2024 | צילום: סטודיו אסם
שיתוף

רגע לפני פסח 2024, שלל מוצרים חדשים מגיעים אל מדפי רשתות השיווק. זה כל מה שחדש על המדף ושווה טעימה השבוע – ויש גם גריל לעונת המנגלים.

חטיף Fitness קינואה של אסם נסטלה

חברת אסם נסטלה מרחיבה את סדרת פיטנס מולטיגריין ומשיקה את Fitness קינואה בתיבול מלח ים ושמן זית. מדובר בחטיף קראנצ'י שזכה לאהדה גבוהה במבחני טעימה, מכיל 119 קלוריות בלבד לשקית וגם כשר לפסח.

חטיף פיטנס קינואה מלח ים ושמן זית
חטיף פיטנס קינואה מלח ים ושמן זית | צילום: סטודיו אסם

החטיף מצטרף אל סדרת פיטנס מולטיגריין שהושקה בשנת 2020 ומיועדת למי שמקפיד על אורח חיים בריא ומאוזן עם רכיבים איכותיים ומועילים יותר תזונתית.

פיטנס קינואה בתיבול מלח ים ושמן זית | כשרות: פרווה, כשרות פסח: בית יוסף, רבנות שדרות. כשרות ימות השנה: בד"ץ העדה החרדית | תכולה: 25 גרם | להשיג ברשתות השיווק

חטיפי אסם כשרים לפסח

אסם משיקה לקראת הפסח מהדורות מיוחדות לחג ושלל חטיפים אהובים במהדורה כשרה לפסח. בין השאר הושקו במבה בומבה, ביסלי Free Style מקסיקני וחטיף אסם Chips בגרסה כשרה לפסח.

את אסם CHIPS תוכלו למצוא במהדורה כשרה לפסח ללא קטניות ב-2 גרסאות – קלאסי טבעי וצ'יפס Wavy (גלי) טבעי. כשרות בד"ץ שארית ישראל, בד"ץ מחזיקי הדת והרבנות הראשית לישראל.

חטיפי אסם כשרים לפסח
חטיפי אסם כשרים לפסח | צילום: סטודיו אסם

במבה בומבה כשרה לפסח מגיעה עם כשרות של בד"צ בית יוסף. את ביסלי Free Style מקסיקני תמצאו בגרסה כשרה לפסח לאוכל קטניות על בסיס קמח תירס עם כשרות בהשגחת הרבנות שדרות.

חטיפי אסם כשרים לפסח | להשיג ברשתות השיווק

תערובת תיבול של דורות

חברת "דורות", המוכרת ממוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות, משיקה לקראת חג הפסח 2 מוצרים חדשניים – תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי המוצרים הם 100% חומרים טבעיים, ללא הנדסה גנטית, חומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים, חומצות שומן טראנס וגלוטן.

תערובת תיבול לקציצות של דורות
תערובת תיבול לקציצות של דורות | צילום: גיא מועלם

תערובת התיבול מגיעה באריזת 400 גרם ומיועדת להקפאה. כל מה שצריך לעשות זה להוסיף לקציצות 2 כפות מהתערובת, לכדרר ולטגן. התערובת מתאימה גם לתיבול מנות רבות אחרות כמו אורז, חזה עוף, פלאפל, שקשוקה, פשטידות ועוד.

הרוטב האסייתי מגיע במגשית תיבול של 10 קוביות. הוא מיועד להכנת שלל מנות אסייתיות, ממוקפצים, נודלס ופתאי ועד עוף אורז וקציצות. ניתן למצוא מגוון מתכונים למוצרים החדשים באתר ובערוצי הטלגרם והאינסטגרם של דורות.

רוטב אסייתי של דורות
רוטב אסייתי של דורות | צילום: גיא מועלם

מוצרים חדשים של "דורות" | כשר בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי | מחיר מומלץ לצרכן: רוטב אסייתי כ-10.90 – 14.90 ₪ לאריזת 160 גרם; תערובת תיבול לקציצות 17.90 – 24.90 ₪ לאריזת 400 גרם | להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

מיץ רימונים סחוט טבעי של פרימור

חברת "פרימור" משיקה לקראת חג הפסח מיץ רימונים 100% סחוט טבעי וכשר לפסח. מיץ הרימונים הסחוט מגיע בבקבוק 1 ליטר והוא ללא חומרים משמרים או תוספת סוכר. מיץ הרימונים מצטרף למיצים אחרים בסדרה כמו מיץ תפוזים סחוט טבעי ומיץ תפוחים סחוט טבעי.

פרימור רימונים סחוט טבעי
פרימור רימונים סחוט טבעי | צילום: פרסום יהושע

מיץ רימונים של פרימור | מחיר מומלץ לצרכן: כ-21.50 –26.50 ש"ח לבקבוק 1 ליטר | כשר מהדרין בהשגחת חתם סופר פתח תקווה והרבנות קריית מלאכי | להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ והחנויות המתמחות.

גריל מקצועני של Char-Broil

עונת הגריל נפתחת אף היא ומותג הגרילים הנמכר ביותר בארה"ב, Char Broil, משיק את סדרת הגרילים המובילים לשנת 2024. הגרילים בטכנולוגיית TRU-Infra Red, מציעים פיזור חום אחיד על פני משטח הצלייה ובישול מהיר עם בשר עסיסי יותר ברמת עשייה מדויקת.

החום הנוצר בזכות הטכנולוגיה מועבר מהנירוסטה אל רשתות ברזל יצוק בציפוי פורצלן לשמירת החום ויצירת סימני צריבה. הגרילים בסדרה מציעים גם 100% מניעה של התלקחויות שומן וחסכון של מעל 30% בצריכת הגז.

גריל מקצועי של Char Broil
גריל מקצועי של Char Broil | צילום: צ'אר ברויל

כל מבער מצויד בהתקן הצתה אלקטרונית ®SureFire לשליטה על עוצמת הלהבה בכל חלק המשטח. מה שמאפשר צלייה בו זמנית של סטייקים, נתחים עדינים יותר ואף ירקות. הגריל כולל רשת עליונה פנימית לצלייה ארוכה ושני מדפים צדדיים לנוחות וסדר מיטביים.

גריל של Char-Broil | מחיר מומלץ לצרכן – 1300-4500 ש"ח בהתאם לדגם | רכישה ופרטים נוספים על הדגמים השונים באתר החברה או בטלפון 073-2595666

Picture of מערכת לזלול

מערכת לזלול

כתבי המערכת הם זללנים מלאי תשוקה לכל מה שטעים. כמי שמאמינים בכוחו של האוכל לחבר בין אנשים וליצור זיכרונות בלתי נשכחים, הצוות נחוש לשתף עם הקוראים את אהבתו לאין ספור טעמים. ממדריכים וטיפים לבישול ואפייה למתכונים מעוררי תיאבון. מחדשות קולינריות מסביב לעולם ועד לאירועים ולטרנדים הקולינריים שאסור לפספס
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

חודש אמריקה במסעדת מרינדו לכבוד ה-4 ביולי

1.5 ק"ג בשר: מסעדת מרינדו חוגגת חודש אמריקה מוגזם

אירועים ופסטיבלים
מה שמים בצלחת פסח

אביב הגיע: מה שמים בצלחת פסח של ליל הסדר

מדריכים וטיפים
קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

אביב הגיע: קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

חדשות האוכל
ט"ו באב 2022 במסעדת דלאל

אהבה קולינרית: ט"ו באב 2022 במסעדות ובברים

חדשות האוכל
חדש בארה"ב: דוריטוס קטשופ וחרדל

אוהבים נקניקיות? דוריטוס קטשופ וחרדל מגיע למדפים

חדשות האוכל
ארוחות מוכנות לפסח 2024 - הבשר של מרינדו

אוכל מוכן לפסח 2024: ארוחות ופינוקים לארוחת ליל הסדר

חדשות האוכל
כמה קלוריות יש באוזני המן

אחת ולתמיד: כמה קלוריות יש באוזן המן?

מדריכים וטיפים
ולנטיין 2023 בקונדיטוריות במאפיות ובגלידריות

איזה מתוקים: ולנטיין 2023 בקונדיטוריות ובמאפיות

חדשות האוכל
איך לאחסן רימון בדרך הנכונה

איך לאחסן רימונים בדרך הנכונה – המדריך לשנה החדשה

מדריכים וטיפים
איך להכין פופקורן בסיר, במיקרוגל ובתנור

איך להכין פופקורן כמו בקולנוע בקלות ובמהירות?

מדריכים וטיפים
איך לנקות את המטבח לפסח

איך לנקות את המטבח לפסח: המדריך השלם

מדריכים וטיפים
מה לאכול בארוחה מפסקת של יום כיפור

ארוחה מפסקת: מה לאכול לפני יום כיפור?

מדריכים וטיפים