מבשלים שמחה: 18 שפים בערב קולינרי לטובת פוגשי סרטן

קבוצת המטבח הנודד המאגדת 18 שפים ובשלנים תקיים ערב התרמה קולינרי חד פעמי למען עמותת תעצומות התומכת בפוגשי סרטן ומשפחותיהם.
עדכונים טעימים למייל!

קבוצת המטבח הנודד המורכבת מ-18 שפים ובשלנים מובילים נרתמת בהתנדבות למען עמותת תעצומות הפועלת למען פוגשי סרטן (כפי שהם מכנים את ההתמודדות עם המחלה) ובני משפחותיהם.

הקבוצה תערוך ערב קולינרי חד פעמי ומרגש למען העמותה ביום רביעי ה-7 ביוני אל מול השקיעה והנוף הפתוח בחוות פרויקט "נערי האור" ברשפון של עמותת פטריציו פאולטי שהתגייסה אף היא לכבוד המאורע.

עמותת תעצומות והמטבח הנודד בערב התרמה למען פוגשי סרטן
עמותת תעצומות והמטבח הנודד בערב התרמה למען פוגשי סרטן | צילום: נתלי תמיר

במסגרת האירוע יגיש כל אחד מהשפים המשתתפים מנה ייחודית משלו בפורמט "פינגר פוד" בכדי שהאורחים יוכלו להיפגש ולחוות את האירוע עצמו מבלי להיצמד לשולחן. לצד המנות יוגש יין איכותי של "אוטו יין" ותתקיים הופעה מוזיקלית חיה של ההרכב הבלקני פולקעס, DJ אורי הדר ועוד הפתעות.

אחת המשתתפות באירוע ומי שיזמה את שיתוף הפעולה היא השפית איילת שנהב שמארחת ביום יום סדנאות אוכל בביתה בגליל. שנהב חברה לעמותת תעצומות לאחר שפגשה את הסרטן בעצמה לפני כשנה וכמתנת יום הולדת לעצמה בחרה ליזום את האירוע המרגש אליו נתרמו חבריה לקבוצת המטבח הנודד.

ערב התרמה קולינרי של המטבח הנודד לטובת עמותת תעצומות
ערב התרמה קולינרי של המטבח הנודד לטובת עמותת תעצומות | צילום: שירן כהן שי

"המטבח הנודד" הוא מיזם חברתי שנולד בשיאה של מגפת הקורונה בעקבות המצוקות שעוררה התקופה. קבוצה של שפים, בשלנים וחובבי קולינריה חברו לבשל ארוחות שמחות במיוחד בלוקיישנים מגוונים וייחודיים. בין חובבי הבישול בקבוצה תמצאו שחקן, רופא שיניים ומהנדס שתשוקתם האמתית היא בישול.

החברים הנוספים במיזם מלבד השפית איילת שנהב הם תומר חווה, שי פיירמן, ד"ר מוזנא בישארה, דפי קרמר, נמרוד מרום, יקי שגיא, גיא בז'ור, חמדת גולדברג, רן כהן, סוכי שפירא, איתי מנור, אסף כהן, רחלי אררה, אביטל סבג ופנדה.

עמותת תעצומות הוקמה בשנת 2012 ביוזמתה של רות רואי וינשטיין. פעילותה מבוססת על מחקר רב שנים ועל התאוריה כי בגופנו טמונות יכולות ריפוי וכי חוכמת הגוף מועצמת כשהמבריא מודע ליכולות אלו, לוקח אחריות ופועל להביאן לידי ביטוי.

העמותה מספקת לפוגשי סרטן ובני משפחותיהם תמיכה וליווי בתחום הרפואה המשולבת, שיטות טיפול, מניעת מחלות ותחזוקת אורח חיים בריא בשילוב ובשיתוף הרפואה הקונבנציונלית

אירוע התרמה למען עמותת תעצומות | רביעי 7.6 | 18:00| חוות פרויקט נערי האור ברשפון | מחיר השתתפות באירוע – 450 ש"ח | כל ההכנסות קודש לטובת פוגשי סרטן ובני משפחותיהם | פרטים מלאים והרשמה באתר עמותת תעצומות.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

תפריט קינוחים אמנותי במסעדת פאסטל

לזלול אמנות: מסעדת פאסטל משיקה תפריט קינוחים יצירתי במיוחד

חדשות האוכל
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>

מדריכים שאהבתם

איזה קרש חיתוך עדיף – עץ או פלסטיק?

מדריכים וטיפים

חשוב לדעת: כמה זמן מותר לשמור סלט ביצים במקרר?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?