מתוק פחד: קונדיטוריית פייסטרי בוקס חוגגת את האלווין

פייסטרי בוקס (The Pastry Box), הקונדיטוריה הצרפתית-יפנית המדוברת מת"א מציעה לקראת ליל כל הקדושים 2022 מבחר קינוחים קלאסיים בעיצובים מצמררים.
עדכונים טעימים למייל!

פייסטרי בוקס (The Pastry Box) הקונדיטוריה הכי מסקרנת בתל אביב המשלבת בין הטכניקות של יפן לקלאסיקות של הפטיסרי הצרפתי מתכוננת לחגיגות ליל כל הקדושים (האלווין) שיחל בסוף החודש.

היינץ מציגה – מיונז שחור לליל כל הקדושים

ספיישל האלווין 2022(ליל כל הקדושים) בפייסטרי בוקס
ספיישל האלווין 2022(ליל כל הקדושים) בפייסטרי בוקס | צילום: יח"צ

רגע לאחר חגי תשרי והחזרה לשגרה מציגים בפטיסרי של הקונדיטורית נורית ציטיאת את קולקציית האלווין לכבוד החג שיחול בסוף חודש אוקטובר.

קולקציית האלווין של פייסטרי בוקס – מה בתפריט?

בקולקציית ליל כל הקדושים של The Pastry Box תמצאו את כל המתוקים הקבועים של המקום בגרסאות מחופשות ומפחידות באווירת ממתק או תעלול. ממקרונים עם עיניים וקאפקייקס מפלצות ועד לפרלינים עם מראה מעושן.

במסגרת הקולקציה יציעו בפייסטרי בוקס מגוון מארזי ליל כל הקדושים בגדלים משתנים. תוכלו למשל לרכוש מארז 15 קאפקייקס Halloween Monsters (210 ש"ח), פרלין מעושן Onyx Halloween עם 9 פרלינים במילוי קרמל, קראנץ' קוקוס-שקדים וגנאש מעושן (108 ש"ח) וטארטלט ביס Ghosts Big Box עם 25 יח' של טארטלט ביס בטעם וניל ופצפוצי שוקולד (245 ש"ח).

מארזי ליל כל הקדושים של The Pastry Box
מארזי ליל כל הקדושים של The Pastry Box | צילום: יח"צ

עוד תמצאו בתפריט הספיישל המצמרר עוגיות חמאה R.I.P עם 18 עוגיות חמאה טבולות בשוקולד (144 ש"ח), רולדה Pumpkin Spice מתובלנת בציפורן, אגוז מוסקט, ג'ינגר וקינמון עם קרם שנטי וניל-דלעת (90 ש"ח), מקרונים Halloween Big Box עם 20 מקרונים בצורת רוח רפאים בטעם שוקולד ועיניים בטעם פטל (180 ש"ח) ורייס קריספיס Mummy Big Box עם 20 יחידות של אורז תפוח ומרשמלו בציפוי שוקולד לבן וחלב בצורת מומיה (260 ש"ח).

קינוחי האלווין מפחידים של פייסטרי בוקס
קינוחי האלווין מפחידים של פייסטרי בוקס | צילום: יח"צ

מארזים נוספים שיימכרו במסגרת תפריט הספיישל: פחזניות מכשפה Big Box עם 20 פחזניות מכשפות במילוי מאצ'ה בציפוי שוקולד (380 ש"ח), אקלר R.I.P Big Box עם 15 יחידות של אקלר מצמרר (275 ש"ח) ומלון פאן Pumpkin Big Box עם 16 לחמניות בציפוי בצק פריך מסוכר בצורת דלעת (280 ש"ח).

לחובבי המלוח יציעו בפייסטרי מארז לחמניות אבנים בוערות המכיל 16 לחמניות גמבה במילוי גבינת גאודה כמהין ובציפוי אבקת פחם (240 ש"ח).

בנוסף מציעה הקולקציה מארזים מפחידים גדולים יותר שמתאימים לאירועים ולהאפי האוור וגם ליחידים שרוצים להתפנק ולפנק במיוחד כמו Happy Hour Halloween Box עם 12 עוגיות קבר חמאה, 10 עכבישי שוקולד ולרונה, מארז גולגולות, 12 רייס קריספיס מומיה, 10 מקרונים בטעמי שוקולד ופטל ו-6 דונאטס וניל ושוקולד, Trick Or Treat Box הכולל 3 מומיות רייס קריספיס, 2 פחזניות-מכשפות, מארז גולגולות, 3 עכבישים שוקולד ולרונה, רולדת פאמפקין ספייס, 3 דונאטס, 2 מלון פאן דלעת ומארז מקרונים האלווין ועוד (120-550 ש"ח בהתאם לגודל).

תפריט הספיישל להאלווין יהיה זמין בחנות עצמה בימים חמישי עד שני ה-27-31 באוקטובר, ניתן להזמין מראש מהקולקציה כבר כעת באתר הקונדיטוריה ולשריין את המארזים לתאריכים הנ"ל.

The Pastry Box של הקונדיטורית נורית ציטיאת נפתח באפריל האחרון במתחם יד חרוצים בתל אביב. המקום הפך מיד לאחד השמות החמים בעיר עם מבחר של קלאסיקות פטיסרי מצרפת עם אסתטיקה ומנעד טעמים מיפן, בה גדלה ציטיאת.

לאחר שחזרה לארץ ולמדה קונדיטוריה בבית הספר לקולינריה דנון בנמל תל אביב פנתה דווקא לעסוק להוראה וכעת החליטה לחזור לתחום לאחר שהשתתפה בראליטי הקינוח המושלם של קשת והגיעה למקום השני.

בפייסטרי בוקס מציעה ציטיאת מבחר קופסאות מעוצבות עם שלל קינוחים ומאפים מלוחים המשלבים חומרי גלם יפנים כמו שומשום שחור, יוזו, אצות, מאצ'ה ועוד הפתעות.

ספיישל האלוווין – The Pastry Box | ריבל 7, מתחם יד חרוצים, תל אביב | מידע נוסף בטלפון 054-8008789 | הזמנות מראש באתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

איך לאחסן רימון בדרך הנכונה

איך לאחסן רימונים בדרך הנכונה – המדריך לשנה החדשה

מדריכים וטיפים
קולקציית אוזני המן של רולדין לפורים 2022

פורים 2022 – אוזני המן מומלצות בקונדיטוריות

חדשות האוכל
מסעדת באלינג׳רה

חוגגים סיגד: אירוע אמנות וקולינריה אתיופית בנווה צדק

אירועים ופסטיבלים
קונדיטוריית לאר דו פאן

לאר דו פאן: פטיסרי צרפתי קלאסי בלב רעננה

חדשות האוכל

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

מדף התבלינים האולטימטיבי – הרשימה המלאה לבשלן הביתי

מדריכים וטיפים

איך להוריד נפיחות בבטן: 6 מאכלים להקלה מיידית

מדריכים וטיפים

מה לזלול?