סיי צ'יז: פיצה האט משיקה את צ'יזי בייטס רמיקס בטעמים חדשים

רשת הפיצריות האהובה פיצה האט מחזירה בחודש ינואר את צ'יזי בייטס רמיקס עם 28 נגיסי גבינה ב-3 טעמים חדשים - שום שמיר, סרירצ'ה והום פרייז.
עדכונים טעימים למייל!

רשת פיצה האט חוגגת במהלך חודש ינואר את חודש הצ'יזי בייטס בכל הסניפים ומשיקה את פיצת צ'יזי בייטס רמיקס עם טעמי שום שמיר, סריראצ'ה והום פרייז (צ'ילי שמנת).

צ'יזי בייטס רמיקס הושקה לראשונה בשנת 2017 כחיבור בין 3 סוגי נגיסי גבינה מוצרלה בטעמים שונים. הפיצה עצמה עשויה מהבצק הדק של פיצה האט כש-28 נגיסי צ'יזי בייטס מעטרים אותה בכל קוטרה.

צ'יזי בייטס רמיקס של פיצה האט
צ'יזי בייטס רמיקס של פיצה האט | צילום: יח"צ

עוד טעימה: פיצה מק אנד צ'יז של פיצה האט ו-NUNUNU

את צ'יזי בייטס רמיקס תוכלו להזמין גם במסגרת מבצע עם פיצה משפחתית במחיר של 120 ש"ח; צ'יזי בייטס עם תוספת ושתייה ב-110 ש"ח; צ'יזי בייטס ו-2 פיצות כנאפה אישיות ב-125 ש"ח או 2 משפחתיות צ'יזי בייטס ב-129 ש"ח.

מה חשבנו על צ'יזי בייטס רמיקס?

הפיצה עצמה הייתה דקה ואפויה היטב עם השמנוניות המוכרת והאהובה (לפחות עלינו) של פיצה האט, הנגיסים היו מפנקים ופריכים במידה עם כמות מוצרלה לא מבוטלת מסתתרת בתוכם ורוטב ההום פרייז עם השמנת והצ'ילי הפתיע לטובה.

מאחר וזללנו את הפיצה המדוברת בפורום אינטימי יחסית, הרגשנו שעומס הרטבים ושילוב הטעמים השונים שמצטופפים יחדיו במגש יוצרים מראה כאוטי וערבוביה שקשה לחך לעיתים להתגבר עליה, אך בסופו של דבר כדרכה של כל פיצה, גם היא נטרפה מבלי להשאיר שבויים.

פיצת צ'יזי בייטס הושקה בפיצה האט ישראל לראשונה בשנת 2014 כשבשנת 2017 הושקה לראשונה גם גרסת הרמיקס בטעמי צ'ילי חריף, דבש פיקנטי ושום שמיר. כעת כאמור הרמיקס חוזר בטעמים חדשים למשך כל חודש ינואר.

בחודש שעבר השיקו בפיצה האט פיצה כנאפה מבצק עבה עם תערובת מוצרלה, ריקוטה וגבינה צפתית, שערות קדאיף ומי סוכר ומחירה עומד על 79.90 שקלים לפיצה משפחתית ו-35 שקלים לפיצה אישית.

להשיג בכל סניפי פיצה האט ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

פיצה הביתה מתארחים במתחם חוצות שפיים

תומכים בתוצרת מקומית: אירועי אוכל וחקלאות למען העסקים

אירועים ופסטיבלים
פיצה טרטופו של מסעדת ג'ובאני תל אביב

ג'ובאני: מצאנו פיצה מעולה בתל אביב במיקום לא שגרתי

חדשות האוכל
דומינוס וסוויטוויט משיקים סוויטבוקס מאנצ'ים מושחת

סוויטבוקס מאנצ'ים: מארז מושחת של דומינוס וסוויטוויט

חדש על המדף
איך לשדרג פיצה קפואה - 6 שיטות שעובדות

מי צריך פיצרייה: 6 טיפים לשדרוג פיצה קפואה

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>
חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>

מדריכים שאהבתם

מדיום או וול דאן: איך יודעים שסלמון מוכן?

מדריכים וטיפים

מקושקשת או עין? מה הביצים האהובות אומרות על האופי שלכם

מדריכים וטיפים

מה לזלול?