לאחר שיתוף הפעולה של דומינוס פיצה עם השף אסף גרניט וסדרת הפיצות המיוחדות שלו, יוצאת גם רשת פיצה האט בשיתוף פעולה מיוחד עם השף גיא גמזו ומסעדת נונונו (NUNUNU) שבתל אביב ומשיקה פיצה מק אנד צ'יז מושחתת במיוחד.
הדיינר שנפתח ברחוב הרצל בתל אביב ב-2018 הפך בן לילה להצלחה ותמונות של המנות המושחתות המוגשות בו כבשו את הרשתות החברתיות.
עוד טעימה: נונונו משיקים את מותג הקינוחים NUNUNU Cakes
הדיינר מבוסס על לחמניות החלב הידועות שהגיש השף גיא גמזו במסעדת אריא, הלחמניות הן בעצם פרוסות חלה מטוגנות ועשיר בחמאה וחלב המוגשות עם מגוון מילויים מושחתים כמו הרינג עם בצל, שמנת וחזרת. שרימפס קצוץ. בשר מפורק, צ'ילי קון קרנה, מק אנד צ'יז ועוד.
עוד טעימה: כל מה שצריך לדעת על צ'יזי בייטס של פיצה האט
פיצה מק אנד צ'יז של פיצה האט
הפיצה המשפחתית החדשה היא מחווה למנת לחמניית החלב במילוי מק אנד צ'יז של NUNUNU כשהבצק העבה והאייקוני של פיצה האט מחליף את הלחמנייה כמצע למק אנד צ'יז ומעל המון גבינת צ'דר מותכת ומוצרלה.
מחיר הפיצה הוא 79.90 שקלים לפני הנחות ומבצעים, במשלוחים באפליקציה, באתר או באיסוף עצמי בסניפי הרשת.
את השקת הפיצה מלווה קמפיין בכיכובו של פרזנטור רשת פיצה האט, הקומיקאי חן מזרחי, המלווה את החברה בשנה האחרונה.
קראו עוד: השמיכה של פיצה האט לחורף חם
פיצה האט שולט בכ-30 אחוזים משוק הפיצות בישראל. בסקר שנערך לגלובס בשנת 2020 נחשף כי רבע מהזמנות האוכל הן של פיצות. השולטת בשוק היא דומינוס עם כ-45 אחוזים, הרשת השלישית בגודלה היא פיצה פרגו עם כ-5 אחוזים והשאר מתחלקים בין כ-3,000 פיצריות ברחבי הארץ.
קראו עוד: חדש על המדף – צ'יטוס מק אנד צ'יז