מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג.
עדכונים טעימים למייל!

קונדיטוריית ביסקוטי האהובה חוגגת את ראש השנה 2024 עם קולקציה חגיגית ומתוקה במיוחד שמבוססת על המרכיב הכי מזוהה עם החג – דבש.

חומר הגלם המתוק מקבל בביסקוטי פרשנות מרעננת בקולקציית קינוחים, מאפים ועוגות יצירתיות ומעוצבות עבודת יד שיפארו את מרכז שולחן החג.

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024
קולקציית העוגות של ביסקוטי לראש השנה 2024 | צילום: בועז לביא

הקולקציה, פרי יצירתה של השפית רוסלה יונה, כוללת אין ספור אפשרויות, מעוגת הדבש הקלאסית, עוגות מוס עשירות, עוגיות לימוניות, מאפים במילוי קרמים יוקרתיים ועוד ועוד.

ראש השנה 2024 בביסקוטי – מה יש לזלול?

עוגת מלכת הדבש של ביסקוטי לראש השנה 2024
עוגת מלכת הדבש של ביסקוטי לראש השנה 2024 | צילום: בועז לביא

מלכת הדבש: השם אומר הכול – עוגת שכבות מרשימה עם בסיס של עוגת דבש רכה, המשלבת גנאש שוקולד חלב, קרם נוגט וקרם פטיסייר במרקם אוורירי. זוהי עוגה שמצליחה לשלב בין מתיקות מעודנת ומרקם עשיר ומתאימה בדיוק לאירועים חגיגיים. העוגה מגיעה בשני גדלים, כך שאפשר להתאים אותה לגודל המשפחה שלכם (144/72 ₪).

האני מון: זו הייתה העוגה האהובה ביותר על זללני המערכת – עוגה אלגנטית במיוחד על בסיס שורט ברד פריך שמעליו מונח פראנג'יפאן דבש מתוק, קרם יוגורט קליל ושנטילי וניל עשיר. השילוב בין החמצמץ למתוק הופך את ההאני מון למענגת במיוחד (144/72 ₪).

אהבנו במיוחד: עוגת האני מון של ביסקוטי
אהבנו במיוחד: עוגת האני מון של ביסקוטי | צילום: בועז לביא

אינגליש טארט ברולה דבש פקאן: מי שמחפש לשבור שגרה ימצא אותה בדמות טארט הפקאן המענג והמושחת הזה – עם בצק פריך חמאתי, קרם שקדים עשיר, קרם ברולה דבש ופקאנים מקורמלים להשלמת החוויה (69 ₪).

פחזניות דבש: אנחנו תמיד אוהבים לזלול פחזניות ואם הן מערבות דבש אז בכלל. הפחזניות המפנקות מגיעות במילוי קרם פטיסייר דבש, בציפוי גנאש שוקולד לבן ושברי שקדים קלויים (59 ₪).

עוגת דבש קלאסית (פרווה): לכבוד החג, ביסקוטי מציעים גם את עוגת הדבש הקלאסית בגרסה פרווה עסיסית, עם ציפוי קראמבל שקדים שמוסיף קראנצ'יות למרקם העשיר של העוגה (48 ₪).

עוגת דבש וריקוטה: שילוב מפתיע ומרענן של עוגת דבש עם גבינת ריקוטה איכותית, שנותנת לעוגה מרקם רך וקרמי. זוהי עוגה שמדגישה את הפשטות שבחומרי גלם איכותיים (48 ₪).

דובשניות: הקלאסיקה האהובה בגרסת ביסקוטי. עוגיות דבש בעבודת יד שמקבלות נגיעה לימונית עדינה שמרעננת את החך ומוסיפה טוויסט חדש לטעם המסורתי (44 ₪).

טארט ברולה דבש ופקאן של ביסקוטי לחג
טארט ברולה דבש ופקאן של ביסקוטי לחג | צילום: בועז לביא

איפה וכיצד אפשר לרכוש? את כל המוצרים ניתן לרכוש בסניפי "ביסקוטי" או להזמין במשלוח ישיר לכל חלקי הארץ דרך הזמנה טלפונית. כל מוצרי הקונדיטוריה כשרים בהשגחת בד"צ בית יוסף,

קולקציית ראש השנה 2024 של ביסקוטי | הזמנות בטלפון 03-5704015 ובאתר ביסקוטי

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

עוגת פאנפטי של NUNUNU Cakes

שף גיא גמזו משיק את מותג הקינוחים NUNUNU Cakes

חדשות האוכל
סופלה תותים ושוקולד לבן במשקל קילו של מקס ברנר

מקס ברנר מציגה: סופלה תותים ושוקולד לבן במשקל קילו

חדשות האוכל
מרקיז שוקולד של רולדין לפסח 2024

ליל סדר בסטייל: 5 עוגות כשרות לפסח שיעשו את שולחן החג

חדשות האוכל
קולקציית עוגות לראש השנה 2023 של ביסקוטי

דבש והפתעות נוספות: זללנו את עוגות ראש השנה של ביסקוטי

חדשות האוכל

טרי מהתנור

נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>

מדריכים שאהבתם

שוברי המיתוסים: האם אכילה לפני השינה גורמת לסיוטים בלילה?

מדריכים וטיפים

השיטות שעובדות: איך יודעים שהשמן חם מספיק לטיגון?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?