פנטסטיק: מסיבת נובי גוד סוריאליסטית לכבוד השנה החדשה

פנטסטיק בר התל אביבי חוגג את נובי גוד וכריסמס במסיבה שמחה עם תפריט ספיישל זוגי וחד פעמי בן 7 מנות ושפע שמפניה בערב הסילבסטר .
עדכונים טעימים למייל!

בר הקוקטיילים הססגוני פנטסטיק חוגג את ערב השנה החדשה עם מסיבת נובי גוד וכריסמס שמחה, ארוחה זוגית בת 7 מנות, שמפניה בשפע והפתעות נוספות.

במסגרת הארוחה המיוחדת יוגשו 4 מנות ראשונות לזוג, מנה עיקרית לכל סועד וקינוח זוגי. את הערב ילווה פלייליסט אלקטרו סווינג ודיקסילנד שיכניס אתכם לאווירה החגיגית.

מסיבת נובי גוד חגיגית לסילבסטר בפנטסטיק
מסיבת נובי גוד חגיגית לסילבסטר בפנטסטיק | צילום: אנטולי מיכאלו

עוד טעימה: החפלה המרוקאית של אווה סאפי לסילבסטר
ועוד מסעדות לחגוג בהן את סילבסטר 2023

בין המנות בתפריט תמצאו ריזוטו עם קרם אפונה וירוקים; סשימי דג עם איולי בזיליקום לימוני; דג ים צלוי עם חמאה, כורכום וקרם פרש; אנטריקוט עם קרם דלורית ושום קונפי ועוד.

לקינוח יוגשו פנקוטה קוקוס עם תבליני צ'אי וקרם אנגלז שקדים וקרוקומבוש מסקרפונה ותותים חגיגי. לקראת חצות יחולקו מגוון הפתעות וצ'ופרים לקבלת השנה החדשה.

מסיבת נובי גוד של הפנטסטיק תתקיים ביום שבת ה-31 בדצמבר החל מ-18:00, מחיר להזמנות עד השעה 20:30 עומד על 280 ש"ח והחל מ-21:30 יעלה ל-380 ש"ח.

בר מופרע מהאגדות

פנטסטיק הוקם לפני כ-4 שנים על ידי המיקסולוג אריאל לייזגולד ואבירן אבידן במלון פורט אנד בלו בקצה הצפוני של רחוב דיזנגוף בתל אביב על פי שטח של 500 מ"ר בשתי קומות נפרדות עם חללים שונים. מעמדת המארחת תוכלו להגיע ל-Ball Room שמתפקד כבר קוקטיילים או ל-Tea Room עם האופי המסעדתי.

העיצוב במקום הולך על קו פרוע מלא דמיון שמנתק את האורחים מהמולת החוץ ומכניס אותם אל תוך סיפור אגדה מרהיב עם איורים סוריאליסטיים של האמנית אירנה אייזן.

תפריט הקוקטיילים של המקום מציע עשרות שילובים מסקרנים, מקוקטיילים קלאסיים לביזאריים ומורכבים במיוחד. מ-Royal Punch עם קוניאק, ליקר מנדרינות, תפוזים, אננס ופירות יער ועד Dead Man's Hand עם פור רוזס ברבן מתובל בפופקורן, קרמל מלוח, ליקר תפוזים, אגוזי מלך, קורנפלקס דבש וקצף פירות עץ.

בר פנטסטיק תל אביב
בר פנטסטיק תל אביב | צילום: אנטולי מיכאלו

מי שמעדיף ארוחת ערב מתונה יותר יוכל למצוא ב-Tea Room תפריט אירופאי עדכני של השפית אידית פדידה (כתית, הוטל מונטיפיורי, פרונטו) כמו טרטר בקר; בטן חזיר ברוטב סיידר מעושן וקרם תפוח עץ ירוק; תמנון בגלייז כרוב סגול ועוד לצד תפריט קוקטיילים מאופק יותר מהבר הסמוך.

בתפריט הקבוע תמצאו מנות ראשונות קרפצ'יו סלקים מפוחמים עם גבינת סנט אגור, צנוברים, שמיר ובלסמי מצומצם; טרטר בקר עם בריוש חמאה, קונפי חלמון, בלסמי מצומצם וטוויל פרמזן; סקאלופ צרוב עם ביסק סרטנים וטוביקו שחור ועוד (48-72 ש"ח)

בעיקריות תמצאו פפרדלה ציידים עם מח עצם, אונטריב בבישול ארוך, דמי גלאס ופרמזן; בורגר וולינגטון, חזה אווז, ריבת שרי, בצק עלים, קולסלאו חסה ובצל פריך; פילה בקר עם קרם תפוחי אדמה, שאלוט קונפי וציר יין אדום עם תבליני חורף (84-135 ש"ח)

לקינוח תוכל לזלול קינוח קרם לימון עם פיננסייר פיסטוק וליים, גלידת פיסטוק וטוויל שקדים קלאסי, פרופיטולים במילוי קרם חמאה ואגוזי לוז, גלידת פופקורן מקורמל ורוטב קרמל מלוח ועוד (48-56 ש"ח).

פנסטסיק הוא בר של קבוצת מאנקי ביזנס שאחראים גם על בר 223 בצפון דיזנגוף ועל הבר הלא שגרתי הבלבוי סמוך לשדרות רוטשילד.

פנטסטיק | מלון פורט אנד בלו, צידון 3, תל אביב | הזמנות בטלפון 03-516-4700 או באתר
​​

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

חדש על המדף אוגוסט 2023 - קינדר טרונקי

לוהט פה: כל מה שטעים וחדש על המדף באוגוסט הקרוב

חדש על המדף
מצעד הגאווה 2023 בבוטיק סנטרל

מצעד הגאווה 2023: ספיישלים צבעוניים במסעדות בתל אביב

חדשות האוכל
5 מארזי אלכוהול רומנטיים לט"ו באב 2022

ברגע האחרון: 5 מארזי אלכוהול רומנטיים לט"ו באב 2022

חדשות האוכל
יום כיפור 2023: על ארוחה מפסקת וצום קל

יום כיפור: מתי נכנס הצום, איך לצום בקלות ומה לזלול אחרי

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>
נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>

מדריכים שאהבתם

לא מה שחשבתם: כמה פירות מומלץ לאכול ביום?

מדריכים וטיפים

כמו חדש: איך להסיר כתמי קפה או תה מהספל האהוב

מדריכים וטיפים

מה לזלול?