כיד המלך: החפלה המרוקאית של אווה סאפי לסילבסטר

מסעדת אווה סאפי התל אביבית חוגגת בערב השנה החדשה עם חפלה מרוקאית שמחה, אוכל אותנטי עם נשמה, אלכוהול איכותי ושפע הפתעות .
עדכונים טעימים למייל!

ממשיכים את סקירת סילבסטר במסעדות עם מסעדת אווה סאפי המרוקאית האותנטית מנווה צדק בתל אביב שחוגגת את כניסתה של שנת 2023 במשתה מרוקאי מפואר כמיטב המסורת עם הרבה אלכוהול, אוכל עם נשמה והפתעות שמחות.

במסגרת החפלה המרוקאית תוכלו ליהנות מפתיחת שולחן חגיגית עם מבחר מנות שיוגשו למרכז השולחן, מנה ראשונה ועיקרית לבחירה לכל סועד, קינוח זוגי, שתייה קלה וכוס יין, קאווה או למברוסקו, כל זאת במחיר של 600 ש"ח לזוג.

משתה מרוקאי במסעדת אווה סאפי לסילבסטר 2023
משתה מרוקאי במסעדת אווה סאפי לסילבסטר 2023 | צילום: דרור עינב

בנוסף יציעו במקום את "סעודת המלך" – מסלול מיוחד לקבוצות של 8 סועדים ומעלה עם 15 מנות לפתיחת שולחן, ראשונות, עיקריות וקינוחים למרכז השולחן במחיר של 300 ש"ח לסועד.

החפלה של אווה סאפי תערך ביום שבת ה-31 בדצמבר החל מהשעה 19:00 ותמשך עד הרבה אחרי חצות עם כמה הפתעות מיוחדות (מישהו אמר רקדנית בטן?).

עוד טעימה: תפריט ט"ו בשבט חגיגי באווה סאפי

המשתה המרוקאי של אווה סאפי – מה בתפריט?

בין הפתיחים בתפריט החגיגי לסילבסטר תמצאו בין מגוון מסלטי הבית כמו סלק מסורתי, גזר מרוקאי, קרם חצילים וסלט תפוחי אדמה ועגבניות חריפות עוד.

בראשונות לבחירה יוצעו שלל מנות כמו פסטייה טלה בבישול ארוך עם פרגיות צלויות, טנזיה ושקדים קלויים במעטפת בצק פילו; סיגר בקר במילוי צלעות בקר בבישול איטי ותיבול מרוקאי עם טחינה, סלסת פלפלים וסלט לימוני של זוקיני ומלפפון; קציצות דג לוקוס ברוטב מרוקאי מסורית עם פפריקה אדומה, פלפל שאטה, שום וכוסברה טרייה לצד לחמנייה מתוקה ועוד.

חפלה מרוקאית במסעדת אווה סאפי
חפלה מרוקאית במסעדת אווה סאפי | צילום: דרור עינב

בעיקרית לבחירה מציעים במשתה המרוקאי החגיגי של אווה סאפי לסילבסטר מבחר תבשילי טאג'ין כמו טאג'ין קוסקוס צמחוני עם קוסקוס עבודת יד, ירקות שורש וגרגרי חומוס פיקנטיים; טאג'ין לחי עגל בבישול ארוך עם ציר בקר, גרגרי חומוס וקוסקוס; טאג'ין זוגי של טלה ושזיפים עם בצל, שזיפים מקורמלים וקינמון עם קוסקוס ירקות וקונפי דלעת מתוקה.

עוד יוצעו בעיקריות פרגית צרובה במרינדת הבית; קבב טלה עם עשבי תיבול, בצל ותבלינים וגם מבחר נתחי בשר מהגריל בתוספת של 50 ש"ח כמו סינטה בקר מפרה שמנה; פילה בקר או אנטרקוט מיושן ומשויש כולל תוספת לבחירה של צ'יפס, קוסקוס ירקות או סלט שוק

לקינוח יוצע קינוח אחד זוגי וחגיגה לבחירה מבין קלאסיקות מהמטבח המרוקאי כמו עטאייף, מלבי וספינג'.

מסעדת אווה סאפי נפתחה בשנת 2016 בנווה צדק בתל אביב ע"י זוג אחים שגדלו על אוכל מרוקאי. במקום הם מגישים מבחר תבשילים מרוקאיים אסליים עם טוויסט מודרני.

משתה מרוקאי לסילבסטר במסעדת אווה סאפי | השחר 8ֶ, תל אביב | שבת 31.12 החל מ-19:00 | הזמנות בטלפון 054-253-3348 ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

קולקציית פורים 2023 של קונדיטוריית ביסקוטי

מפה לאוזן: מה מסתתר בקולקציית פורים 2023 של ביסקוטי?

חדשות האוכל
מהדורה מיוחדת של עוגיות אוראו גאווה

חדש: מהדורה מיוחדת של עוגיות אוראו גאווה בצבעי הקשת

חדשות האוכל
ביסלי DIP IT ועוד מוצרים חדשים על המדף לשבועות 2024

חדש על המדף לשבועות 2024: פסטות, גבינות, חטיפים ויינות

חדש על המדף
תפריט טורקי איזמירי של אבי ביטון במעדניית סוליקה

טורקיה זה כאן: השף אבי ביטון משיק תפריט איזמירי במעדניית סוליקה

חדשות האוכל

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>

מדריכים שאהבתם

רול אפס – איפה קונים ואיך מכינים בבית

מדריכים וטיפים

השיטה שעובדת: איך לקלף עגבניות בקלות ובמהירות

מדריכים וטיפים

מה לזלול?