מילה שלו: שף יהונתן שרביט משיק ארוחת טעימות הודית קלאסית

שף יהונתן שרביט מגשים חלום ישן ומשיק במסעדת מילה הכשרה בסביון ארוחת טעימות הודית קלאסית בפרשנות אישית מודרנית לשני ערבים בלבד.
עדכונים טעימים למייל!

שף יהונתן שרביט, שמוביל מאז תחילת השנה את מסעדת מילה בסביון, מגשים לראשונה חלום רב שנים ויציע במשך שני ערבים יוצאי דופן, ארוחת טעימות הודית קלאסית בפרשנות אישית מודרנית.

הרצון להעניק אינטרפרטציות למנות הודיות קלאסיות מלווה את שרביט עוד מביקור הילדות בהודו עם אביו, אי שם בגיל 14, שם חווה את הקסם של המטבח ההודי לראשונה. הטעמים והריחות החזירו אותו לביקור נוסף במדינה כשהפך לשף, אז חקר והתנסה במטבח בצורה מקצועית.

ארוחת טעימות הודית במסעדת מילה
ארוחת טעימות הודית במסעדת מילה | צילום: ספיר קוסה
תפריט הודי של שף יהונתן שרביט במסעדת מילה
תפריט הודי של שף יהונתן שרביט במסעדת מילה | צילום: ספיר קוסה

ערב הודי במסעדת מילה – מה יש לזלול?

בין השאר תמצאו בתפריט סאשימי אינטיאס, קורמה, כוסברה וחמאה חומה; דוסה קרפ אורז וכוסמת עם תפוחי אדמה, קארי, תבלינים חמים, קציפת חלב וגראם מסאלה; קבב טונה אדומה עם קציפת טיקה מסאלה, נאן שום ועלים ירוקים או שיפוד לוקוס ביוגורט ותבלינים עם צ'אטני נענע וכוסברה.

את הארוחה ילוו קוקטיילים בניחוח הודי ויינות מותאמים. תפריט הטעימות ההודי הכשר יוצע במהלך ימים שני ושלישי (9-10.9) החל מהשעה 18:00. מחיר הארוחה עומד על 350 ש"ח לסועד, לא כולל אלכוהול.

ערב הודי במסעדת מילה
ערב הודי במסעדת מילה | צילום: ספיר קוסה

מילה – ביסטרו שף באווירה לא מחייבת

ביסטרו "מילה" הוקם על ידי המסעדנית ליזה כהן בתחילת השנה ושרביט מוביל את המטבח במקום מאז עם תפריט ים תיכוני עם נגיעות מטורקיה, איטליה, מצרים, לבנון וכמובן ישראל.

במקום מציעים ארוחות בוקר לאורך כל השבוע וארוחת בוקר מיוחדת בשישי לצד תפריט צהריים ותפריט ערב באווירת מסעדת שף.

בתפריט הבוקר תמצאו בין השאר ארוחת בוקר קלאסית למרכז השולחן עם לחמי מחמצת, חמאה וקונפיטורות; סלמון כבוש, סלט ביצים וקרם פרש; גבינות קשות, שמנת ופטה; סלטי עלים בויניגרט חרדל; ביצים בסגנון מועדף; פירות טריים; מיץ סחוט ושתיה חמה (94 ש"ח).

עוד תמצאו שקשוקה ירקות שרופים עם ביצי משק, עגבניות מגי, פלפל שושקה, בצלים צלויים, שום חריף, חצילים, פטרוזיליה ופטה המאיר; ערוק בר
תפוחי אדמה
עם בצל, גזר, אורז בר ואורז מלא, שמנת חמוצה, סלסה שיפקה ועלים ירוקים ושלל מנות בוקר מקוריות לצד קוקטיילים מרעננים.

ארוחת הבוקר של ביסטרו מילה בסביון
ארוחת הבוקר של ביסטרו מילה בסביון | צילום: גיל אבירם

בתפריט הצהריים מציעים במקום מנות כמו קרפצ'יו מוסר ים עם עגבניות שרופות, פלפל ירוק חריף, גספצ'ו עגבניות צהובות ושמן ריחן; רביולי תרד ריקוטה עם פרפום עגבניות, שום, פלפל חריף, פטרוזיליה, גרידת לימון ופרמזן; לזניית תירס עם בשמל גבינות, קרם תירס, תירס מפוחם וציר ירקות שרופים ועוד ועוד.

בקינוחים תמצאו פנקוטה וניל מרק תפוחים קר עם גלידת קוקוס ותפוח עץ ירוק; קרמו שוקולד מוקצף עם שכבות קרם ברולה פרלינה לוז קפוא, בראוניז, קרם קרמל מלוח, קרמו שוקולד חם מוקצף ואורז שחור תפוח וגם טירמיסו קלאסי עם קרם מסקרפונה, בישקוטי, קפה, ברנדי וקקאו (58-64 ש"ח)

מסעדת מילה | השקמה 1, סביון | כשר | ראשון-רביעי 9:00-16:00 | חמישי 8:00-16:00 | שישי 8:00-15:30 | פרטים והזמנות בטלפון 03-6989801 ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מסעדת לינדה אשקלון הופכת לכשרה

לאחר 18 שנה: אחת המסעדות האהובות בדרום הופכת לכשרה

חדשות האוכל
תפריט עסקיות צהריים במסעדת a למבוגרים ולילדים

קיץ חם: מסעדת a משיקה עסקיות צהריים למבוגרים ולילדים

חדשות האוכל
מסעדת קילומטרז' - המסעדה הבאה של ישראל

מסעדת קילומטראז' ניצחה בגמר המסעדה הבאה של ישראל

חדשות האוכל
הולה הולה - מסעדת שף כשרה בשוק הכרמל

הולה הולה – מסעדת שף כשרה חדשה בשוק הכרמל

חדשות האוכל

טרי מהתנור

יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>
מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>

מדריכים שאהבתם

אחת ולתמיד: מותר לחמם אוכל בקופסאות פלסטיק במיקרוגל?

מדריכים וטיפים

רוצים אורז מושלם? תבשלו אותו כמו פסטה

מדריכים וטיפים

מה לזלול?