שמיכת כבדה של פיצה האט
קרדיט תמונה – Gravity/Pizza Hut

פיצה האט מציגה: שמיכה כבדה לחורף חם וטעים

פיצה האט מציגה את הפתרון המושלם לחורף הקרוב - שמיכה כבדה ומפנקת במיוחד עם הדפס של הפיצה הידועה של החברה לכרבול מול הטלוויזיה בלילה קר
שיתוף

תוכן עניינים

החורף כבר כמעט כאן ובשילוב עם מגפת הקורונה המתמשכת רבים מאתנו מבלים זמן רב מהרגיל בבית. רשת הפיצריות פיצה האט נחלצה לעזרה והשיקה שמיכה כבדה מיוחדת עם הדפס פיצה מפתה במיוחד בכדי להפוך את החורף שלכם לקצת יותר נעים, חמים וטעים על הספה מול הטלוויזיה בלילות הקרים.

שמיכה כבדה של פיצה האט עם הדפס מפתה

השמיכה הכבדה החדשה היא שיתוף פעולה בין פיצה האט לחברת השמיכות Gravity, מדובר בשמיכה כבדה ומחממת שמתאימה במיוחד ללילה. ההדפס שמופיע עליה הוא למעשה הדפס של הפיצה המוכרת של פיצה האט – פיצה פאן (במקרה הנוכחי עם תוספת פפרוני).

"שיתוף הפעולה עם שמיכות גרביטי היה הפתרון המושלם בכדי להקים לתחייה את אחת הפיצות האגדיות שלנו ולתת למעריצים קצת אהבה באותו זמן", אמר מנכ"ל השיווק של פיצה האט, ג'ורג' פליקס.

שמיכת הפיצה נמכרת ישירות דרך חברת Gravity בארה"ב ונמכרת במחיר של $150, כ-20 אחוזים פחות משמיכה של המותג בדרך כלל.  היא שוקלת כ-7 קילו ורוחבה כמטר שמונים, מה שאומר שהיא יכולה בקלות לכסות היטב לפחות 2 אנשים. השמיכה עצמה לא כבדה מדי ולא קלה מדי, רכה למגע וקלה לניקוי.

פיצה האט הציעה כמות מוגבלת ביותר של שמיכות פיצה למכירה – רק 528 יחידות ואלו אזלו תוך פחות מ-10 שעות. לטענת הרשת, המלאי לא צפוי להתחדש בקרוב, אך ייתכן שלאור הביקוש הגדול עוד נראה את שמיכת הפיצה עושה קאמבק מוקדם מהצפוי.

השמיכות של גרביטי מיוצרות בטכנולוגיה שאמורה להרגיע את מערכת העצבים ומסייעת להשיג שינה עמוקה יותר שמשפרת את הבריאות הפיזית, הנפשית ואת הביצועים הקוגניטיביים.

השמיכה עשויה ממיקרו-פליס איכותי ובזכות משקלה הכבד מייצרת נקודות לחץ שעוזרות בהפגת לחצים ובהורדת רמת החרדה. השמיכות המיוחדות של גרביטי החלו דרכן ב-2017 בפרוייקט קיקסטארטר שגייס מעל 4.7 מיליון דולר ומאז נמכרו מעל 170 אלף יחידות של השמיכות הכבדות של החברה ברחבי העולם והיא אף הוכתרה כאחת ההמצאות הטובות ביותר של 2018 על ידי מגזין טיים.

זהו לא החידוש הראשון של פיצה האט בתקופה האחרונה. בהונג קונג השיקה החברה קופסת פיצה שהופכת למשחק כדורגל שולחן המאפשר לרבים ששוהים בבית עקב מגפת הקורונה להנות ממשחק עם חברים בזמן אכילת הפיצה.

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת

כתבות בשבילך

חבל לפספס