לזלול - מגזין אוכל ישראלי

ביס שדרותי: לאכול טוב ולתמוך במסעדות של שדרות

רגע לאחר מבצע עלות השחר, עיריית שדרות משיקה את פסטיבל ביס שדרותי בו יטעמו המבקרים מבחר מנות של מסעדות ובתי אוכל בעיר ועל הדרך גם יחזקו את עסקיה.
ביס שדרותי - פסטיבל אוכל בשדרות
ביס שדרותי - פסטיבל אוכל בשדרות | צילום: יניב וקנין
שיתוף

ביס שדרותי, קמפיין חדש של הקרן לפיתוח שדרות ועיריית שדרות מציע למבקרים חוויה קולינרית חד פעמית בעיר עם פנקס טעימות שיאפשר לכם לזלול מנות של מיטב המסעדות בשדרות.

הפרויקט שהינו חלק מפעילות תיירות אשדוד מבקש לחזק את עסקי המזון בשדרות שנפגעו במהלך מבצע עלות השחר ובימי המצור שקדמו לו ולהפיץ את הבשורה הקולינרית המגוונת שמציעה העיר הדרומית.

עוד טעימה: פסטיבל הקינוחים של אשדוד יוצא לדרך בפעם הראשונה

פנקס הטעימות יאפשר למבקרים לסייר עצמאית ברחובות העיר, להכיר את בתי האוכל השונים ואת האנשים שמובילים אותם ולטעום שפע של מנות מכל הסוגים. בפנקס תמצאו גם סיפורים על עוצמתה וחוסנה של שדרות ועל העסקים המקומיים.

כל פנקס כולל בין 6 ל-7 מסעדות ובתי אוכל בהן ניתן לקבל מנה תמורת ניקוב, מחיר הפנקס הוא 110 ש"ח ותוקפו הוא עד ליום שישי ה-16/9.

פסטיבל ביס שדרותי – מה יש לאכול?

בפנקס הטעימות תמצאו מנות כמו זוג מאפים מקומיים לבחירה, סביח, שניצל בלחמניה, בוריקה אסלית, שקית פיצוחים, כנאפה או בקלאווה ותה, עראיס בטאבון, קציצה תוניסאית וגם ערק לימונים עבודת יד להוריד את הכל. כל בתי האוכל המשתתפים בקמפיין הן בעלות תעודת כשרות.

פנקס הטעימות של שדרות תקף בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:30-19:30 ובשישי בין 10:30-14:00. את הפנקס עצמו מזמינים באתר ומקבלים פרטים על נקודת האיסוף לאחר הרכישה.

ביס קולינרי - פסטיבל אוכל בשדרות
ביס קולינרי – פסטיבל אוכל בשדרות | צילום: יניב וקנין

מטעם אלון דוידי, ראש עיריית שדרות נמסר כי: "זו התשובה הכי טובה שלנו לטרור, ממשיכים ליזום, ליצור ולהתחדש. אני מזמין את כולם להגיע לעיר שדרות, ליהנות מפנקס הטעימות שהרכבנו עבורכם, לחוות לרגע את החיים שלנו, בעיר עם הקהילה האיכותית, האנשים המדהימים וחוסן שאין דומה לו".

מיכאל סימן טוב, מנכ"ל הקרן לפיתוח שדרות הוסיף כי: "לשדרות יש שפע קולינרי עשיר ומעניין שמשלב עדות מאכלים וטעמים מגוונים. זה בדיוק הזמן לבוא ולתמוך בעסקים בשדרות להפגין את החוסן הישראלי בסיור עצמאי שכולו הנאה ואוכל מצוין".

ביס שדרותי – פסטיבל אוכל בשדרות | מחיר פנקס – 110 ש"ח למשתתף | בתוקף עד 16.9

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

דורוז - פרויקט אוכל דרוזי בתל אביב

אוכל דרוזי, בתים פתוחים ויין בגליל: אירועים טעימים לבוא האביב

אירועים ופסטיבלים
סיורים קולינריים בנגב ב-20 ש"ח

היי דרומה: סיורים קולינריים טעימים לחנוכה ברחבי הנגב

אירועים ופסטיבלים
פסח 2024: סדנאות, סיורים ואירועי אוכל בחול המועד

סדנאות, סיורים וטעימות: אירועי אוכל בחול המועד פסח 2024

אירועים ופסטיבלים