לזלול - מגזין אוכל ישראלי

איזה מתוקים: ולנטיין 2023 בקונדיטוריות ובמאפיות

ולנטיין 2023 מגיע וקונדיטוריות, מאפיות וגלידריות מובחרות ברחבי הארץ נכנסות לאווירה עם קינוחים ומארזים רומנטיים במיוחד. רשימה מתעדכנת
ולנטיין 2023 בקונדיטוריות במאפיות ובגלידריות
ולנטיין 2023 בקונדיטוריות במאפיות ובגלידריות | צילום: עידית בן עוליאל
שיתוף

אין דרך טובה יותר לציין את יום האהבה מלזלול קינוח מתוק ומעורר חושים לצד בחיר לבכם (או לבד). אספנו את המאפיות, הקונדיטוריות והגלידריות שמציעות שלל קינוחים רומנטיים לכבוד ולנטיין 2023.

מעדיפים ארוחה ובילוי בחוץ? היכנסו לכל מה שקורה בולנטיין 2023 במסעדות וברים

קינוחים זוגיים של לחמים

מאפיית לחמים המוערכת של אורי שפט חוגגת את יום האהבה 2023 בסניפים עם ליין קינוחים זוגיים רומנטיים במיוחד שחובה לאכול ביחד. קולקציית וולנטיין של לחמים תוצע בימים שני ושלישי (13-14.2) במהדורה מוגבלת

בין השאר תמצאו עוגיית שוקולד לב מבצק פריך עם כתר מרציפן, שוקולד ומלח אטלנטי (16 ש"ח); אקלר תותים זוגי עם קרם פטיסייר ותותים טריים; מוס שוקולד וקראמבל פקאן זוגי עם גנאש שוקולד חלב, מוס שוקולד מריר, שנטילי וניל וקראמבל פקאן; טרמיסו זוגי עם קרם מסקרפונה ובישקוטים טבולים באספרסו ואמרטו (48-62 ש"ח).

לחמים | להשיג בסניפי הרשת ובאתר

ונילה ולנטיין במייזון קייזר

רשת מייזון קייזר משיקה מהדורת קינוחים לבנה ורומנטית על טהרת הוניל בשיתוף פעולה עם חברת האגרו-פוד טק Vanila Vida שעוסקת בגידול סחלבי וניל בחממות מבוקרות אקלים המניבים תרמילי וניל בריכוז הגבוה בעולם. הקולקצייה תוצע למכירה בין התאריכים 9-18.2 ובהזמנה מראש באתר.

בין השאר תמצאו בקולקציה קינוח ספיישל וניל פקאן עם סאבלה מפורק פקאן, אינסרט פקאן, מוס וניל ושונטי וניל; אקלר וניל פסיפלורה במילוי שונטי וניל שקדים וקולי פסיפלורה; לב וניל לימון פטל עם תחתית מרנג ופיצוחים, מוס וניל לימון וקונפי פטל ועוד (29-38 ש"ח).

בנוסף יציעו ברשת מבחר מארזים מפנקים לולנטיין הכוללים טארט ספיישל וניל פקאן, טארט ונילה וידה, לב וניל לימון פטל, פריזייה תותים, שני בר שוקולד וניל ובקבוק יין לה ז'אמל/יין הבית ב-249-279 ש"ח.

מייזון קייזר | להשיג בסניפי מייזון קייזר בין ה-9-18.2 או בהזמנה מראש באתר.

מקרונים למבוגרים בלבד ברביבה וסיליה

ברביבה וסיליה חוגגים את ולנטיינס עם קולקציית קינוחים אדומים במיוחד ומארז רומנטי לאוהבים.

בין השאר תמצאו פבלובה זוגית עם קרם פטיסייר, קולי פירות אדומים ופירות אדומים טריים; מגה מקרון ורוד בצורת לב במילוי קרם פטיסייר וניל, קומפוט פטל ותותים טריים; עוגיית לב גדולה במילוי ריבה ומארז מקרונים למבוגרים בלבד בטעמי סנגריה ואשכולית אדומה עם קמפרי, קלאבדוס ועוד.

בנוסף יציעו במקום מארז רומנטי הכולל פבלובה לב זוגית, מגה מקרון ומארז מקרונים למבוגרים בלבד עם יין רוזה של יקב פלטר ב-215 ש"ח.

רביבה וסיליה | להשיג בסניפים ובאתר

מארזי דייטים ומתוקים לאוהבים בבייקרי/דליקטסן

בבייקרי ובדליקטסן מקבוצת R2M של רותי ברודו מבחר של מתוקים לוולנטיין ומארזי דייטים מסקרנים לאוהבים.

תמצאו בין השאר טארטלט גבינה במילוי קרם מסקרפונה וקסיס בצורת שושן; עוגת לב פטל עם בצק פריך, ביסקוויט שקדים, מוס פטל וריבת פטל בציפוי שוקולד; ג'וזפין תות עם קרם מוסלין, מי ורדים ותותים טריים; פריזייה פיסטוק עם קרם מוסלין, פיסטוק, ברנדי ותותים טריים ומארז עוגיות לינדזר תות בצורת לב (24-42 ש"ח).

באגף המארזים תמצאו Love Box הכולל רביעיית עוגיות לינדזר לב, פרלינים שוקולד-נוגט, 6 מקרון פטל וטרייפל תותים בכוס (139 ש"ח) ומארזי דייטים ייחודים עם מנות, גבינות ויינות מהקופי בר והדליקטסן.

בייקרי/דליקטסן | להשיג בסניפים ובאתר דליקטסן

קלאסיקות צרפתיות רומנטיות של מיקי שמו

ברשת הקונדיטוריות של מיקי שמו יציעו מבחר קינוחים קלאסיים במיוחד ליום האהבה שעושים כבוד לפטיסרי הצרפתי.

בין השאר תמצאו אקלר I Love You במילוי קרם וניל וציפוי קרם שוקולד עשיר; מילפיי לב עם בצק עלים מקורמל, קרם פטיסייר וגנאש שוקולד; מריטוצי במילוי קרם וניל; מקרון תות; עוגת אופרה בצורת לב ועוד (19-59 ש"ח).

עוד יציע שמו מבחר של קינוחים זוגיים כמו עוגת שוקולד ולרונה לב ג'יווארה עם ביסקוויט שקדים, קרם שוקולד חלב אגוזי לוז ודיסקית שוקולד מריר; קינוח זוגי מבצק פריך שקדים, גנאש שוקולד לבן מוקצף וקומפוט פירות אדומים בזיגוג ורוד ופרח משוקולד לבן (100 ש"ח).

קונדיטוריית שמו | להשיג בסניפים ובאתר

מארז אמילי בפריז של הסיציליאנית

מארז אמילי בפריז של הסיציליאנית
מארז אמילי בפריז של הסיציליאנית | צילום: יח"צ פופ תקשורת

רשת הסיצילאנית מציעה לכבוד היום הכי רומנטי בשנה מארז ספיישל אמילי בפריז המוקדש לסדרת הלהיט של נטפליקס לצד מארזים רומנטיים נוספים שלל קינוחים מהקולקציה החדשה שהושקה לאחרונה.

במארז אמילי בפריז שיוצע בסניפי הרשת ובוולט תמצאו בר שוקולד לבן עם שנטי פטל; 5 עוגיות סבלה נוטלה; קינוח נוגט אגוזים; 2 מקרונים; טירימסו או עוגת גבינה לבחירה, בקבוק מיני קאווה וגלויה מיוחדת בהשראת אמילי בפריז.

עוד תמצאו מארז רומנטי עם בר שקולד קונפיטורת פטל, שאנטי פטל ושבבי פיסטוק, 2 מקרונים; קינוח נוגט אגוזים, 350 גרם גלידה לבחירה ובקבוק Conde Valdemar Rose; מארז שוקולטה זוגי עם אבקת שוקולטה להכנת שוקו חם, 350 גרם גלידת וניל צרפתי, 350 מ"ל קצפת , מרשמלו לקישוט וארבעה מיני גביעים.

מחירי המארזים נעים בין 89-169 ש"ח.

הסיציליאנית | להשיג בסניפים ובוולט

קולקציית מארזי שוקולד של מקס ברנר

רשת הקינוחים והשוקולד הוותיקה מציעה לכבוד ולנטיין 2023 מבחר מארזים עמוסי שוקולד לערב רומנטי זוגי בבית.

בין השאר תמצאו מארז פרלינים בשלל טעמים. מארז דייט עם סיר פונדו שוקולד ושלל תוספות, מארזי שוקולדים וליקרים ועוד. מחירי המארזים נעים בין 62-334 ש"ח.

מקס ברנר | להשיג בסניפים ובאתר ההזמנות

עוד טעימה: מארז פיסטוק של מקס ברנר במיוחד לחגי תשרי

מארז ולנטיין וטיסה לפריז בשיריז פטיסרי

שיריז פטיסרי מגבעתיים חוגגים את ולנטיין עם מארז קינוחים רומנטיים ומפתה וגם כניסה להגרלה בין הרוכשים של כרטיס טיסה לפריז, העיר הרומנטית בעולם.

במארז ולנטיין תמצאו בין השאר עוגת שוקולד בציפוי קרם מסקרפונה, קקאו ותותים; מוס וניל בצורת לב עם קולי תות, פטל וקרם פטיסייר וניל; עוגת רד וולווט קלאסית; עוגיות פטל ושוקולד לבן עם פרלין לב שוקולד חלב; פחזניות קראמבל עם קרם פטיסייר ונילועוגיות אלפחורס לב ב-210 ש"ח

שיריז פטיסרי | להשיג באתר ההזמנות

קולקצית קינוחים ורודה בפאט אנד פאף

קולקציית ולנטיין 2023 של פאט אנד פאף
קולקציית ולנטיין 2023 של פאט אנד פאף | צילום: פאט אנד פאף

פאט אנד פאף, הפטיסרי שנפתח השנה בכיכר מסריק בתל אביב והפך כבר לשם דבר חוגג את ולנטיין 2023 עם קולקציית קינוחים ורודה ומתוקה במיוחד שתוצע במקום בין ה-10-15.2.

בין השאר יציעו בקולקציה פרזייה עם בסיס ביסקוויט, גנאש וניל מוקצף ותותים טריים; מוס לב לבן עם בסיס ביסקוויט, מוס וניל וקרמה קרמל מרוסס לבן; עוגת רד וולווט; טארט ורד או לב אישיים; מוס שוקולד במילוי פרלינה וחתיכות בראוניז; עוגיות סנדוויץ' במילוי גנאש פטל וציפוי שוקולד לבן וקריספי פטל; עוגיות במילוי קרמל פקאן בציפוי שוקולד חלב ומלח ועוד (21-139 ש"ח).

פאט אנד פאף | מסריק 15, תל אביב

גלידת שמפניה של בונה בונו

בגלידיריה החדשה ברחוב הרצל בתל אביב מציעים גלידה איטלקית-ישראלית חגיגית לקראת יום האהבה 2023.

גלידת ולנטיין 2023 של בונה בונו היא גלידת שמפניה אלכוהולית עם שוקולד, פירות יער, ריבת תותים ושבבי מרנג והיא תוגש לצד הטעמים הקבועים והמתחלפים של המקום עד לגמר המלאי.

בונה בונו | הרצל 17, תל אביב

גלידת חמאה וקפה של וניליה

ברשת הגלידריות יצרו טעם חדש במיוחד לרגל חג האוהבים והוא משלב את מה שאנחנו באמת הכי אוהבים: שוקולד, וניל, חמאה וקפה. הטעם החדש שעונה לשם קופי נאטס הוא על בסיס של שמנת ועוגיות חמאה נימוחות, עם פולי קפה טחונים, קקאו, שברי שקדים אגוזי לוז ופקאן מצופים שוקולד. אהבה בכל ליקוק.
בסניפי וניליה, 18 ש"ח לכדור

וניליה | להשיג בסניפים ובאתר

מארז גלידה ועוגיות לב של לג'נדה

ברשת הגלידריות לג'נדה מציעים לאוהבים מארז ולנטיין פרי שיתוף פעולה עם אפיקייק בנוסף ללבבות שוקולד שיחולקו באהבה בכל רכישה.

במארז תמצאו חצי ליטר גלידה עם 4 תוספות לבחירה, 2 עוגיות לב ענקיות של אפיקייק (אמסטרדם במילוי פרלין שוקולד לבן ורד וולווט במילוי פרלין שוקולד לבן או וניל במילוי אצבעות קינדר) במחיר של 145 ש"ח

לג'נדה | להשיג בסניפים ובאתר

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

שעת התה של אלון שבו ומלון ג'אפה - שעה יפה

"שעה יפה": אלון שבו ומלון ג'אפה במחווה לשעת התה

חדשות האוכל
חודש אמריקה במסעדת מרינדו לכבוד ה-4 ביולי

1.5 ק"ג בשר: מסעדת מרינדו חוגגת חודש אמריקה מוגזם

אירועים ופסטיבלים
מה שמים בצלחת פסח

אביב הגיע: מה שמים בצלחת פסח של ליל הסדר

מדריכים וטיפים
קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

אביב הגיע: קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

חדשות האוכל
ט"ו באב 2022 במסעדת דלאל

אהבה קולינרית: ט"ו באב 2022 במסעדות ובברים

חדשות האוכל
חנוכה 2022: קולקציית הסופגניות של ביסקוטי "ויוה לה רבולושיין"

או לה לה: טעמנו את הסופגניות של ביסקוטי לחנוכה 2022

חדשות האוכל
ארוחות מוכנות לפסח 2024 - הבשר של מרינדו

אוכל מוכן לפסח 2024: ארוחות ופינוקים לארוחת ליל הסדר

חדשות האוכל
כמה קלוריות יש באוזני המן

אחת ולתמיד: כמה קלוריות יש באוזן המן?

מדריכים וטיפים
איך לאחסן רימון בדרך הנכונה

איך לאחסן רימונים בדרך הנכונה – המדריך לשנה החדשה

מדריכים וטיפים
מה לאכול בארוחה מפסקת של יום כיפור

ארוחה מפסקת: מה לאכול לפני יום כיפור?

מדריכים וטיפים
ספר חדש ופופ אפ קונדיטוריה של תלמידי דנון

בואו לזלול: דנון משיקים ספר אפייה עם פופ אפ מתוק ומושחת במיוחד

חדשות האוכל
ביסלי Free Style מקסיקני

ביסלי, במבה, תמרים ויין: מוצרים חדשים וכשרים לפסח 2023

חדש על המדף