וינונה פוראבר של שף אביתר מלכה חוגגת שנה עם ספיישל יין

וינונה פוראבר, בר היין הקולינרי של שף אביתר מלכה חוגג שנה להקמתו עם ערבי יין חגיגיים ואירוח של אנשי יין מוכשרים לצד תפריט אוכל מיוחד.
עדכונים טעימים למייל!

וינונה פוראבר, בר היין הקולינרי של שף אביתר מלכה, חוגג שנה להקמתו בשיתוף פעולה ייחודי עם יקבים ישראלים מובחרים שליוו את המקום מאז פתיחתו ותפריט ספיישל לזמן מוגבל.

במהלך השנה מאז הקמתה הציעו ב-Winona Forever לא פחות מחמישה תפריטי יין שאצר אלעד שהם איש היין המוכשר לצד תפריט אוכל עונתי עם דגש על חומרי גלם מקומיים של מלכה.

וינונה פוראבר חוגגת יום הולדת שנה
וינונה פוראבר חוגגת יום הולדת שנה | צילום: רן בירן

לכבוד חגיגות השנה ייערכו במקום מספר אירועים ופעילויות במשך 3 שבועות כשכל שבוע יוקדש ליקב אחר.

יקבים מתארחים בוינונה פוראבר – מה יש ללגום?

יריית הפתיחה של החגיגות תהיה ביום שלישי (27.6) עם אירוח של יקב פלטר וגל יניב, השותף והמנכ"ל ומאנשי המשקאות המוערכים בעיר ומזיגה של שלל יינות מיוחדים כולל היין הטבעי הראשון של היקב שיוצע בלעדית בוינונה.

היין שנקרא "pelter x winona, it’s natural", עשוי מענבי סמיון שנבחרו בבציר ידני מכרם עסניה ברמת הגולן והוא עבר תסיסה ספונטנית והתיישן בחביות משומשות, יישון שמעניק ליין אלמנטים פירותיים ופרחוניים רעננים ומרקם וטקסטורה ייחודיים.

שף אביתר מלכה מארח בוינונה פוראבר
שף אביתר מלכה מארח בוינונה פוראבר | צילום: רן בירן

החגיגות יימשכו ביום שלישי (4.7) עם אירוח של יקב דלתון והיינן המוכשר גיא אשל שימזוג יינות מסדרת אסופה בה הוא משלב זני מורשת ייחודיים עם תסיסה ספונטנית ויישון בכדי חרס. תוויות הבקבוקים עוצבו כל אחת בידיו של אמן ישראלי אחר עם חיבור לעשייה המקומית. במהלך הערב יושק גם יין כתום חדש ומסקרן.

מי שיסגור את החגיגות הוא אבי פלדשטיין מיקב פלדשטיין שיגיע ביום שלישי (18.7) שימזוג את יינות ים תיכוניים עכשוויים מזני מורשת כמו הרוסאן והדבוקי הלבנים, הארגמן והגילגמש שהוא תערובת של 4 זנים אדומים ואחד לבן.

עוד טעימה: מושיק רוט ואביתר מלכה מבשלים בוינונה פוראבר

יום הולדת שנה לוינונה פוראבר – מה יש לזלול?

לאורך החודש יוצע תפריט מיוחד שנאצר יחד עם היינן, תפריט טעימות של כל היינות בתפריט והמטבח של וינונה ישלב את יינות היקבים המתארים במנות ספיישל לרגל חגיגות יום ההולדת.

בין מנות הספיישל תמצאו נקטרינות מבושלות ברוזה של דלתון; ברוסקטת גבינת בושה ועלי גפן או מולים בבלאן דה בלאן של יקב פלטר; נתח קצבים ברוטב יין אדום מגילגמש של יקב פלדשטיין ועוד מנות כמו טורטליני שרימפס בחמאת אריסה; פורל מעושן עם סלט תפוחי אדמה ראטה שלוקים בחמאה וקוויאר מהדן.

וינונה פוראבר פתחו שעריהם לפני כשנה וחרטו על דגלם להנגיש יין לקהל הרחב בכל הקטגוריות והמשבצות ולאפשר לאורחים להתנסות, לגלות ולהתאהב ביינות מן התפריט רחב הידיים לצד מנות פשוטות ולא מתחכמות של מלכה כמו סרדינים מהים התיכון, לחמצי מחמצת פריכים, קלחי תירס לבן ועוגת גבינה באסקית קלאסית.

יום הלדת שנה לוינונה פוראבר | 26.7-18.7 החל מ-17:30 (18:00 בסוף שבוע) | מומלץ להזמין מקום בטלפון 03-6777211

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

יריד זמן יין ה-9 בגליל המערבי

זמן יין: פסטיבל יין וקולינריה חגיגי בגליל המערבי

אירועים ופסטיבלים
בישול עם יין והתאמה למנות

סודות הבישול ביין: איך לבחור ולהתאים יין לכל מנה

מדריכים וטיפים
בר חמרמורת חיפה

חמרמורת: בר היין של חמארת תלפיות יוצא לדרך בחיפה

חדשות האוכל
טבלאות שוקולד של פררו רושה

חדש: שוקולד פררו רושה, שלגון צ'אי, פנקייקים ללא גלוטן ויינות לחג

חדש על המדף

טרי מהתנור

מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>

מדריכים שאהבתם

פיתה או לאפה: כמה קלוריות יש בשווארמה?

מדריכים וטיפים

המדריך השלם: איך לנקות ארונות מטבח לקראת האביב

מדריכים וטיפים

מה לזלול?