תנובה מציגה: מעדן חלב יולו בייגלה

המעדן החדש יולו בייגלה מגיע בטעמי שוקולד חלב ושוקולד בלונדי עם תוספת של שברי בייגלה מלוח מעל. האם השילוב המסקרן באמת עובד יחד? יצאנו לטעום..
עדכונים טעימים למייל!

YOLO בייגלה:: טרנד הבייגלה שכבש כל חלקה טובה בשנים האחרונות מסרב להירגע. משברי הבייגלה של סניידרס שצברו פופולריות גדולה בשנים האחרונות לגלידות בטעם בייגלה מלוח ועד לבמבה במילוי קרם בייגלה, נדמה שהטעם האהוב נאבק על הפסגה יחד עם הפיסטוק שהפך למבוקש ביותר לאחר השקת שלגון קראנץ' פיסטוק ושוקולד לבן לפני מספר חודשים.

כעת משיקה תנובה מוצרים חדשים בסדרת מעדני החלב YOLO עם שוקולד חלב או שוקולד בלונד בתוספת של שברי בייגלה. יולו בייגלה (YOLO Bagels) מגיע למדפים זמן לקצר לאחר השקת שלגון בלונד ובייגלה, אף הוא מסדרת YOLO של תנובה, שהרחיבה את המותג לאחרונה גם לתחום הגלידות.

מעדן חלב יולו בייגלה - YOLO bagels
מעדן חלב יולו בייגלה - YOLO bagels (צילום: מערכת לזלול)

מעדן חלב יולו בייגלה – זה עובד יחד?

מעדן חלב יולו בייגלה - YOLO bagels
מעדן חלב יולו בייגלה – YOLO bagels (צילום: מערכת לזלול)

על הנייר מעדן חלב שוקולדי בשילוב בייגלה נשמע כמו פינוק מושלם ומקורי אך בפועל משהו בחיבור פשוט לא עובד. כל אחד מהמרכיבים בפני עצמם עושה את העבודה, מעדן השוקולד הוא קרמי, שוקולדי ולא מתוק מדי ושברי הבייגלה גם הם פריכים וכיפיים לנשנוש אך ברגע שהוספנו את הבייגלה אל המעדן עצמו נוכחנו לגלות שמדובר במוצר שכמעט ובלתי אפשרי לאכול.

הניגוד העז בין הקרמיות החלקה של המעדן לחספוס של שברי הבייגלה יוצר תחושת מאבק לא נעים בפה וצורך לעסוק בלעיסה יתר על המידה, לא משהו שאמור לקרות במעדני חלב. ייתכן שכמות קטנה יותר של בייגלה או לחלופין שימוש במיני בייגלה שטוחים לדוגמא היה מפחית מהתחושה הלא נעימה.

בסך הכל הכוונה של תנובה במעדן החדש הייתה טובה וייתכן שעם מעט שדרוגים היה מדובר במעדן מוצלח, אך בפעם הבאה כנראה נחפש את הבייגלה שלנו במקום אחר.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

כמה זמן לשמור חמאה במקרר

אחת ולתמיד: איך לאחסן חמאה בצורה הנכונה

מדריכים וטיפים
יוגורט דנונה WOW הסדרה של אסלה

וואו? טעמנו את קינוחי היוגורט של אסטלה מבית דנונה

חדש על המדף
איך לרכך חמאה

השיטה שעובדת: זו הדרך לרכך חמאה בלי להמיס אותה

מדריכים וטיפים
אחסון חלב במקרר

החלב מתקלקל במהירות במקרר? אל תעשו את הטעות הזו

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

צאו מהשוק: איך להכין ארטישוק בקלות בבית

מדריכים וטיפים

אחת ולתמיד: האם צריך לשטוף פטריות לפני השימוש?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?