לזלול - מגזין אוכל ישראלי

הזלילה הגדולה: יום העצמאות האמריקאי 2023 במסעדות ובברים

לכבוד חגיגות יום העצמאות האמריקאי 2023 מציעות מבחר מסעדות ברחבי הארץ ספיישלים מושחתים עם שלל המבורגרים וקלאסיקות מארצות הברית
יום העצמאות האמריקאי 2023 במסעדות ובברים
יום העצמאות האמריקאי 2023 במסעדות ובברים | צילום: יעל בונפיס
שיתוף

ארה"ב חוגגת היום את ה-4 ביולי, יום העצמאות האמריקאי ומציינת 247 להקמתה עם החגיגות המסורתיות ועם הרבה הרבה אוכל מושחת במיוחד.

גם בישראל מצטרפות מסעדות רבות לחגיגה עם שלל מנות ספיישל אמריקאיות לזמן מוגבל. אספנו את כל מה שטעים ומושחת במסעדות, בברים ובבתי הקפה לכבוד יום ההולדת של המעצמה הגדולה בעולם.

הדיינר של גוצ'ה

הדיינר של גוצ'ה חוגג את אמריקה לאורך כל השנה וביתר שאת בשבוע יום העצמאות של ארצות הברית. בימים שלישי-חמישי יציעו במקום תפריט אמריקאי מושחת במיוחד עם מבחר מנות קלאסיות עם טוויסט.

בתפריט תמצאו דאבל ווינגס ברוטב צ'ילי ברביקיו ובוטנים קלויים; ג'יאנט קריספי קלמרי עם בצל ורוטב איולי פלפלים; דונאט בורגר עם צ'דר, בצל פריך, צ'יפוטלה ורוטב עגבניות בתוך דונאט קרמל של השואורום; ספריבס עגל ברוטב ברביקיו ביתי וגם מילקשייק קורנפלקס ופופקורן מקורמל לקינוח

יום העצמאות לאמריקה בדיינר של ג'וצה | שלישי-חמישי 4-6.7

DNA

משאית האוכל האמריקאית במתחם הפודטראקס DNA תצדיע במשך השבוע הקרוב לקציצה האמריקאית במנת ספיישל Fourth of July.

המנה כוללת 4 סליידרים עם טופינגז כמו ביצת עין, ריבת בצל או נתחי קורנדביף ביתי, 2 תוספות לבחירה כמו צ'יפס, טבעות בצל ושעועית ירוקה ובקבוק בירה באדוייזר במחיר של 99 ש"ח.

חוגגים אמריקה במתחם DNA
חוגגים עצמאות באמריקה בורגר | צילום: מאיה זאן

הדיל יוגש בכל שעות הפעילות בהזמנה ממשאית האוכל או בישיבה על הבר לצד מנות נוספות מהתפריט הקבוע והמושחת

יום העצמאות האמריקאי במתחם DNA | מגדלי עזריאלי תל אביב, קומת קרקע | שלישי-שבת 4-8.7

בושוויק

בבושוויק ממשיכים במסורת חגיגות ה-4 ביולי בשיתוף פעולה עם מותג הוויסקי ג'ק דניאלס ותפריט ספיישלים אמריקאי מושחת במיוחד.

בין השאר יוצעו מנות כמו נקניקייה עטופה בבייקון, חלפיניו, פלפל ובצל צלויים, מיונז וחרד; בטן חזיר בבישול ארוך בגלייז קרמל וג'ק דניאלס והמבורגר סליידר 120 גרם עם חסה, בצל, מלפפון חמוץ, רוטב טרט, חרדל וגאודה.

עוד יוצעו מבחר קוקטיילים על בסיס ג'ק דניאלס כמו King Crimson עם וויסקי ג'ק דניאלס מושרה בהיביסקוס, לימון, אנגסטורה ביטרס, סלק ופטל; Tennessee Breeze עם ג'ק דניאלס, וורמוט אדום, ליקר תבלינים קאריביים, לימון, חומץ מושרה אננס וטפאצ'ה ו-Banana Old Fashioned עם ג'ק דניאלס מושרה בחמאת בוטנים, ליקר בננה ובושוויק ביטרס.

יום העצמאות של אמריקה בבושוויק | נחלת בנימין 23, תל אביב

אמריקה בורגרס

מזללת ההמבורגרים המוערכת מרחוב אלנבי בתל אביב חוגגת עצמאות לארצות הברית וגם יום הולדת 8 לעצמה עם תפריט מיוחד לזמן מוגבל של סליידרים עסיסיים שיוגש לכל אורך חודש יולי. כל בורגר יוגש עם 2 קציצות במשקל 100 גרם כל אחת מנתחים טריים עם עגבנייה, מלפפון חמוץ וחסה ושלל תוספות ורטבים.

חוגגים עצמאות באמריקה בורגר
חוגגים עצמאות באמריקה בורגר | צילום: יעל בנופיס

בין הסליידרים תמצאו את קארנה בורגר עם בשר מפורק, סלסה ורדה ומיונז צ'ילי; אינפקטד מאשרום עם פטריות, גאודה ומיונז כמהין; פרנץ' בורגר עם גבינה כחולה, ריבת בצל ומיונז חרדל וניו יורק צ'יזבורגר עם צ'דר, אלף האיים ובצל סגול (56-75 ש"ח).

בנוסף יציעו במקום מילקשייקיים חגיגיים להשלמת האווירה כמו מילקשייק וניל עם סירופ שוקולד או דובדבני אמרנה וגם מרגריטת אבטיח מרעננת שמתאימה בול לימים הלוהטים של יולי (24-32 ש"ח).

סליידרים של אמריקה בורגרס | אלנבי 112, תל אביב | בישיבה במקום לאורך יולי | פרטים בטלפון 03-6581705

פאפא ג'ונס

ברשת הפיצריות פאפא ג'ונס חוגגים את ה-4 ביולי עם סדרת נקניקיות אמריקאית עטופות בבצק סטייל משה בתיבה. הנקניקיות יוגשו עם צ'יפס וקוקה קולה במהדורה מוגבלת לאורך חודש יולי.

בין השאר תמצאו את הוט פאפא עשבי תיבוול עם נקניקיית עוף בעישון עדין ועשבי תיבול; הוט פאפא קצבים מנתחי בקר או הוט פאפא טבעוני. נקניקיות הפרימיום האפויות בבצק הטרי הקלאסי של פאפא מגיעות עם רוטב שום ותבלין איטלקי, צ'יפס אמריקאי וקוקה קולה.

נקניקיות ספיישל בפאפא ג'ונס | להשיג בסניפים ברחבי הארץ

שבוע ההמבורגר של Redefine Meat

חברת הבשר-החדש המייצרת מבחר מוצרי בשר אלטרנטיבי משיקה לכבוד חגיגות העצמאות של ארצות הברית את שבוע ההמבורגר במסגרתו יוצעו ביותר מ-60 מסעדות ברחבי הארץ המבורגרים על בסיס רידיפיין מיט ושלל מבצעים והטבות כמו תוספות חינם או הנחות על הארוחות.

בין המסעדות המשתתפות מצפון ועד דרום תמצאו את דיקסי, הדסון לילינבלום, GDB, לאקל בורגר, מיטבר, ברגר, דה ליטל בורגרשופ, מרלן, הולשטיין, קלומפוס, גורמה 26, טרומן & קו, קפטן, פאזל ועוד רבים וטובים.

בין הבורגרים תמצאו סמאשבורגר קוריאני עם מיונז פלפלים, צ'דר טבעוני, בצל קריספי, חסה לאליק וחמוצים ביתיים של M32; סופר טרומן עם בשר מפורק בבישול ארוך, מרינדת ברביקיו אסייתי, אמנטל ובוטנים של טרומן & קו והמבורגר עם פטריות כמהין, חזה אווז ורטבים צרפתיים של גורמה 26.

קראו על כל מה שקרה כשחיים כהן פגש את ישראל אהרוני בדיקסי

שבוע ההמבורגרים של רידיפיין מיט
שבוע ההמבורגרים של רידיפיין מיט | צילום: גיל אבירם

בנוסף, חברת רידיפיין מיט חוברת לאתר משלוחי השוק כרמלה עם השקת מארז ברביקיו חגיגי עם כל מה שצריך לעל האש טבעוני במחיר של 149 ש"ח במהדורה מוגבלת עד ליום שישי ה-7.7.

המארז כולל רביעיית בורגרים ולחמניות, רביעיית בירה בלו מון, צ'יפס, מלפפונים פרוסים בחומץ של Mrs Elswood, רטבי היינץ, ירקות וגריל אקולוגי של CasusGrillTM שעשוי מ-100% חומרים מתכלים.

שבוע ההמבורגר של Redefine Meat | שלישי-שלישי 4-11.7 | פירוט המסעדות המשתתפות באתר

The Terrace

הבר הקיצי The Terrace במלון וולדורף אסטוריה הירושלמי יציע תפריט ספיישל עצמאות עד יום חמישי ה-6 ביולי בין השעות 18:30-23:00.

בתפריט המיוחד תמצאו מבחר מנות אמריקאות קלאסיות כמו כנפיים צלויות ברוטב ברביקיו עם סלט קולסלואו; המבורגר מנתח אונטריב עם ביצת עין וצ'יפס ביתי; כריך רובן עם פסטרמה בכבישה ביתית וספייריבס טלה ברוטב ברביקיו עם תפוח אדמה מדורה.

ספיישל אמריקה ב-The Terrace | מלון וולדורף אסטורי, ירושלים | עד ה-6 ביולי, 18:30-23:00

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

חודש אמריקה במסעדת מרינדו לכבוד ה-4 ביולי

1.5 ק"ג בשר: מסעדת מרינדו חוגגת חודש אמריקה מוגזם

אירועים ופסטיבלים
JBurger - פופ אפ המבורגר טבעוני מושחת במסעדת J17

JBurger: המבורגר טבעוני חדש ומושחת מגיע לתל אביב

חדשות האוכל
M32 Burgers הוד השרון - המבורגר מבית רוזנברג

M32: סמאש בורגר חדש ומושחת בהוד השרון

חדשות האוכל
מה שמים בצלחת פסח

אביב הגיע: מה שמים בצלחת פסח של ליל הסדר

מדריכים וטיפים
קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

אביב הגיע: קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

חדשות האוכל
ט"ו באב 2022 במסעדת דלאל

אהבה קולינרית: ט"ו באב 2022 במסעדות ובברים

חדשות האוכל
ארוחות מוכנות לפסח 2024 - הבשר של מרינדו

אוכל מוכן לפסח 2024: ארוחות ופינוקים לארוחת ליל הסדר

חדשות האוכל
חטיף בננית וחטיף תותית במהדורה חדשה

אחוה מציגים: חטיף בננית ותותית – הקאמבק

חדש על המדף
כמה קלוריות יש באוזני המן

אחת ולתמיד: כמה קלוריות יש באוזן המן?

מדריכים וטיפים
בחירת נתחי בשר להמבורגר ביתי מושלם

איזה בשר מתאים להמבורגר: נתחים מומלצים לקציצה מושלמת

מדריכים וטיפים
ולנטיין 2023 בקונדיטוריות במאפיות ובגלידריות

איזה מתוקים: ולנטיין 2023 בקונדיטוריות ובמאפיות

חדשות האוכל
איך לאחסן רימון בדרך הנכונה

איך לאחסן רימונים בדרך הנכונה – המדריך לשנה החדשה

מדריכים וטיפים