לזלול - מגזין אוכל ישראלי

חורף איטלקי: טעמנו את הגלידות החדשות של אלדו לעונה הקרה

רשת הגלידריות הוותיקה משיקה את קולקציית טעמי החורף החדשה שלה עם קלאסיקות איטלקיות וטוויסט עדכני. יצאנו לזלול וחזרנו מכורבלים
גלידות אלדו החדשות לחורף 2023
גלידות אלדו החדשות לחורף 2023 | צילום: מערכת לזלול
שיתוף

תשמעו רגע, משהו רק בינינו לבינכם, שיחה צפופה וקצרה אבל המסר ברור לכולנו – אין דבר כזה יותר חורף, היה פעם כשחלקנו היינו ילדים וזה היה נחמד והיה לו את הקטע שלו אבל אין, זהו. נגמר. אולי ייעשה קצת קר, אולי אפילו סופה פה ושם, אבל מה שהיה כבר לא יהיה.

שלא תבינו לא נכון, אנחנו עדיין מחבבים את העונה הזו מאוד. חלקנו במערכת אף יותר מהקיץ, אבל השלמנו עם השינוי והחלטנו להתמודד בדרך הטובה ביותר שאנחנו מכירים – גלידה.

מבחינתנו הדרך הכי טובה להשלים עם גזרת הגורל הזו היא לקחת את כל הדברים שאנחנו ממש אוהבים בקיץ ופשוט לעשות להם העתק הדבק לשאר השנה ואם יש משהו שאנחנו ממש אוהבים בקיץ זו גלידה טובה, הרבה גלידה טובה. כזו שמצננת בקיץ ומנחמת טוב טוב בחורף או לפחות ממה שנשאר ממנו..

לכבוד השנה החדשה, העונה הקרה וגם סתם כדי לפנק, רשת הגלידריות הוותיקה אלדו משיקה תפריט חורף איטלקי עם טעמים חדשים, מנחמים ומחממי לב ונפש לצד הטעמים המוכרים והאהובים.

גלידות החורף של אלדו – מה יש לזלול?

בראש קולקציית הגלידות של אלדו לחורף 2023 ניצבת גלידת סימפוניה איטליאנה – גלידה איטלקית ממחית טבעית ומבחר של אגוזים מובחרים דוגמת שקדים, אגוזי לוז, נוגט שקדים היישר מהעיר ורונה ואפילו צנוברים שהגיעו כל הדרך מטוסקנה.

קולקציית הגלידות של אלדו לחורף 2023
קולקציית הגלידות של אלדו לחורף 2023 | צילום: איתן דור

עוד בקולקציית החורף החדשה תמצאו את הכוכב הבלתי מעורער של השנה החולפת הלא הוא הפיסטוק עם גלידת פיסטוק ממחית טבעית 100% פיסטוק טהור מזן איטלקי מובחר; גלידת טירמיסו קלאסית עם טעמי קפה ומסקרפונה וגלידת אייריש קרים בטעמי שמנת, קפה וויסקי אירי ללא אלכוהול.

גלידות חורף לכירבולית

חיבבנו במיוחד את גולת הכותרת של סדרת החורף, גלידת סימפוניה איטליאנה עם טעמים מעודנים במיוחד אך עם זאת בעלי אופי ברור וניחוח תבלינים שנותן לה טוויסט לא שגרתי.

הגלידה עצמה, כמו כל שאר הגלידות של אלדו שטעמנו, קרמית ועשירה ומעניקה חוויית גלידה איטלקית לפי הספר והשילוב עם האגוזים המלוחים יוצר ניגוד טעמים ומרקמים שמאגד הכל לגלידה אולטימטיבית לערב רומנטי בליל חורף גשום עמוק בתוך הכירבולית מול נטפליקס.

גלידות אלדו חורף 2023
גלידות אלדו חורף 2023 | צילום: איתן דור

אהבנו גם את גלידת הפיסטוק שהרגישה כמו הדבר האמיתי. מתוקה במידה, מעודנת ומדויקת עם זילופים של קרם פיסטוק עתיר מחית שיספקו כל חובב פיסטוקים באשר הוא.

חובבי הטעמים האלכוהוליים יתחברו ללא ספק לגלידת האייריש קרים של אלדו עם טעמים מובחנים ומרקם קטיפתי והנאמנים לקלאסיקות ימצאו נחמה רבה בגלידת הטירמיסו שמבוצעת לעילא עם מרקם עשיר וטעמי מסקרפונה עמוקים עם נגיעות קפה וקקאו.

מעל 70 טעמי גלידה

טעמי החורף החדשים מצטרפים למעל 70 טעמים קבועים ומתחלפים שניתן למצוא ב-22 סניפים ברחבי הארץ וגם לקבל ממש עד הבית דרך שירות המשלוחים

בין הגלידות של אלדו תמצאו גלידות על בסיס שמנת, גלידות סורבה, גלידות טבעוניות ואפילו גלידות ללא סוכר, כולן ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל. מחיר כדור גלידה עומד על 18 ש"ח ומחיר קילו גלידה על 95 ש"ח.

קולקציית החורף של גלידות אלדו | להשיג בסניפים ברחבי בארץ ובמשלוחים דרך האתר

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

7 מזונות על לחיזוק המערכת החיסונית בחורף

7 מזונות על לחיזוק המערכת החיסונית בחורף

מדריכים וטיפים
בית הקברות לטעמים של בן אנד ג'ריס

אבל מתוק: בית הקברות לטעמים של בן אנד ג'ריס

חדשות האוכל
גלידת פיסטוק של אוטלו ג'לטו בנמל תל אביב

אוטלו ג'לטו בנמל ת"א מציעה פנטזיה בגביע גלידה

חדשות האוכל
גלידת אוראו וגלידת מילקה של נסטלה

אוראו, מילקה וקרמל: טעמנו את הגלידות החדשות של נסטלה

חדש על המדף
איך מכינים גלידת קוטג' של טיקטוק

איך להכין גלידת קוטג': הלהיט הויראלי ששיגע את טיקטוק

מדריכים וטיפים
איך להכין שוקולטה

איך להכין שוקולטה חמה ומפנקת לחורף

מדריכים וטיפים
פסטיבל מרקים של קפה פיינברג בחדרה

באו לחמם: קפה פיינברג משיקים פסטיבל מרקים חורפי ומפנק

חדשות האוכל
גלידריית בונה בונו בתל אביב

בואנה איזו גלידה: גלידריית בונה בונו כובשת את תל אביב

חדשות האוכל
איך להכין סחלב חם ומנחם לחורף

בול בזמן לחורף: איך מכינים משקה סחלב חם ומנחם בבית

מדריכים וטיפים
בן אנד ג'ריס מנטה עוגיות

בן אנד ג'ריס מנטה עוגיות – גלידה חדשה לחורף

חדש על המדף
בן & ג'ריס שוקולד צ'יפס בצק עוגיות Core

בן אנד ג'ריס משיקים טעמי בצק עוגיות חדשים

חדש על המדף
קראנץ' פיסטוק - עכשיו במקררי הגלידות בפעם האחרונה

בפעם האחרונה: קראנץ' פיסטוק חוזר למקררי הגלידות

חדשות האוכל