לונדון פינת פתח תקווה: בייקר סלון רוצים לחמם לכם את החורף

בר הקוקטיילים בייקר סלון משיק תפריט חורף חדש של שף עידן מיימון עם מנות מפתיעות מהמטבח של הדרימרי וקוקטיילים מתמציות שנרקחות במקום.
עדכונים טעימים למייל!

בר הקוקטיילים בייקר סלון מפתח תקווה משיק תפריט חורף חדש תחת ניצוחו של שף עידן מיימון עם שלל מנות מחממות לימים הקרים וקוקטיילים מרעננים מתמציות שנרקחות במקום.

בייקר סלון נפתח לפני כשנתיים בפתח תקווה על ידי שף עידן מיימון (דרימרי ביסטרו ובייקרי) מתוך רצונו להביא את תרבות הבילוי התל אביבית במלוא תפארתה אל עיר מגוריו ולאזור בקעת אונו כולו.

בייקר סלון פתח תקווה
בייקר סלון פתח תקווה | צילום: גיל אבירם

הבר עצמו מעוצב בסגנון לונדוני עם צוות ברמנים לבוש בקפידה בהתאם לתקופה, רהיטי עץ מהגוני וחפצים שלוקטו במשך שנים ארוכות בשווקי יד שנייה בלונדון, כורסאות עור מרווחות, תאורה רכה ופסקול תואם של R&B וג'אז

תפריט האוכל של בייקר סלון מגיע כולו ישירות מהמטבח המשותף לדרימרי בייקרי המדוברת ומציע אוכל שלא תראו בדרך כלל בברים ממבחר של סלטים לפתיחה, דגים נאים , פסטות ופיצות.

בייקר סלון – מה בתפריט?

בפתיחים תמצאו בין השאר פרנה בטאבון; סביח טחינה שחורה עם ביצה קשה, תפוח אדמה, משוואיה וגרגרי חומוס; סלק מזוגג בטאבון עם שמנת חמוצה; ירקות שוק צלויים בטאבון עם בלסמי מצומצם, יוגורט ונענע ועוד (14-48 ש"ח). ניתן גם לקבל את כל מנות הפתיחה למרכז השולחן ב-92 ש"ח.

בין המנות הקרות בתפריט תמצאו בריוש עם סלמון מעושן, קציפת חצילים ושמיר; אבוקדו בול של טרטר טונה אדומה, סלט טאבולה, יוגורט, נענע ושקדים; סלט דג קצוץ עם שווארמה דגי ים, קציפת טחינה, ירקות קצוצים, בורגול, עדשים צנוברים ועשבי תיבול ועוד (60-74 ש"ח).

באגף החמות מציעים בבייקר סלון מנות כמו סיגר דג ים עם עשבי תיבול, לימון, בצלצלי שאלוט ואיולי שום; אנילוטי עבודת יד עם קרם פולנטה, מסקרפונה, שעועית ירוקה, פטריות וחמאת פורצ'יני; ניוקי ערמונים עבודת יד עם כמהין, פטריות, חמאה ופרמזן; פיש אנד צ'יפס בטמפורה עם איולי שום וגם המבורגר ביונד טבעוני בלחמנייה של הבייקרי עם אבוקדו, חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ וצ'יפס (56-110 ש"ח).

תפריט חורף 2023 של בייקר סלון
תפריט חורף 2023 של בייקר סלון | צילום: גיל אבירם

בנוסף מציעים במקום פיצות מהטאבון כמו פיצה ביאנקה עם מוצרלה, קרם פרש, כמהין פרמזן ופטריות; Patate Dolci עם מוצרלה, קרם בטטה, בצל מקורמל, גבינה כחולה, פסטו ובצל ירוק ופיצה ים תיכונית עם מוצרלה, עגבניות לחות, פטה, בצל סגול וקלמטה (68-72 ש"ח).

את המנות החורפיות ילוו כאמור מבחר קוקטיילים חדשים על בסיס תמציות המיוצרות במקום לצד תפריט אלכוהול עשיר עם מבחר של ג'ין, קוניאק וויסקי של המותגים המובילים.

בין הקוקטיילים תמצאו Tequilo Salut עם טקילה אספולון, קוואנטרו, אגסים וסירופ פסיפלורה; Portberry עם יין פורט, קלבדוס, קונסומה פירות יער ולימון; Ouzo Pear עם אוזו 12, קלבדוס, קורדיאל אגסים, סירופ וניל וכוסברה; Espresso Martini עם וודקה קטל וואן, אספרסו, ליקר קפה קלואה; Luce Del Sole עם רום בקרדי, אננס, פסיפלורה, קרם קוקוס וסירופ שקדים ועוד.

בייקר סלון | הסיבים 49, פתח תקווה | ראשון -חמישי 19.00-00.00 שבת – חצי שעה אחרי מוצ"ש–00.00 | הזמנות בטלפון 03-6332613 ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

בל בוי מציגים: פופ אפ דיינר אמריקאי

פופ אפ אמריקאי מופרע בבל בוי: מקוקטייל מילקשייק ועד מרק קורנפלקס

חדשות האוכל
Immersive Adventures - אריאל לייזגולד בפסטיבל קולינרי חווייתי

נשף ממתקים וקוקטיילים מוטרפים: פסטיבל קולינרי חדש בת"א

אירועים ופסטיבלים
פופ אפ עתידני במעבדת הקוקטיילים 7to1 Lab

בחזרה למחר: פופ אפ ארוחות עתידני במעבדת הקוקטיילים 7:1

אירועים ופסטיבלים
מארז של מגנום ואימפריאל לפורים

פורים 2022: מארז מגנום וקוקטיילים מפנק לחג

חדשות האוכל

טרי מהתנור

פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>
נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>

מדריכים שאהבתם

וניל או מוקה: כמה קלוריות יש בקרמבו?

מדריכים וטיפים

חזה, שוקיים, ירכיים או כנפיים: כמה קלוריות יש בעוף?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?