פופ אפ אמריקאי מופרע בבל בוי: מקוקטייל מילקשייק ועד מרק קורנפלקס

Bellboy, הבר האהוב במלון ברדיצ'בסקי בתל אביב, חוגג עשור עם פופ אפ מושחת המוקדש כולו למנות דיינר אמריקאיות קלאסיות בטוויסט עדכני ויצירתי.
עדכונים טעימים למייל!

בל בוי, הבר האהוב במלון ברדיצ'בסקי משיק פופ אפ חדש בהשראת הדיינר האמריקאי השמח של שנות ה-50 של המאה הקודמת, בפרשנות מודרנית ויצירתית ובשיתוף וודקה אבסולוט.

במסגרת הפופ אפ הפוטוגני להפליא, שיימשך עד לסוף חודש ספטמבר, יצטרף לתפריט הקבוע של המקום גם תפריט ורדרד עם שלל מנות ומשקאות בסטייל הראוותני של הבלבוי שצועקות כולן קלאסיקה אמריקאית.

בל בוי מציגים: פופ אפ דיינר אמריקאי
בל בוי מציגים: פופ אפ דיינר אמריקאי | צילום: אפיק גבאי
מרק קורנפלקס מעושן של הבלבוי
מרק קורנפלקס מעושן של הבלבוי | צילום: אפיק גבאי

פופ אפ אמריקאי בבל בוי – מה יש לזלול?

באגף האוכל תמצאו את Breakfast Of Champions, מנה שמתחפשת לארוחת הבוקר הקלאסית של אמריקאים וישראלים רבים – קערת קורנפלקס עם חלב.

בפועל מדובר במרק הנמזג מקנקן קלאסי לקערה כשלצידה מונחת קופסת דגני בוקר מעוצבת עם קורנפלקס מעושן בפטריות מיובשות ובצל יבש שמעניק פריכות למרק הלבן (38 ש"ח).

את המשבצת המתבקשת של ההמבורגר בתפריט מאייש ה-Bellboy Big Mick שמגיע באריזה צבעונית קלאסית. ההמבורגר בגרסת הבלבוי עשוי שרימפס ומוגש עם קולסלאו, איולי שום וצ'יפס קלאמרי פריך (86 ש"ח).

בתפריט המשקאות תמצאו למשל את גרסת הבלבוי למילקשייק בדמות ה-Bellboy Freak Shake – שייק ורדרד על בסיס וודקה אבסולוט עם שרי, קולי פטל וקצפת וגם Bellboy Iced Tea בסגנון מקומי עם וודקה אבסולוט, ג'ין, רום וברנדי משמש (66 ש"ח).

קוקטייל מילקשייק ורדרד של בל בוי
קוקטייל מילקשייק ורדרד של בל בוי | צילום: אפיק גבאי

בל בוי חוגג עשור

ה-Bellboy שמציין בימים אלו עשור להקמתו, הוא אחד מהברים הפופולריים בתל אביב בזכות הקוקטיילים המעוצבים והמקוריים עם שלל רכיבים לא שגרתיים, תמציות טעם וחליטות עבודת יד. י

חד עם השירות הידידותי, העיצוב והריהוט האינטימי והסוער כאחד, המקום מעניק חוויית מפלט שקשה למצוא בעיר. המקדימים יוכלו ליהנות לאורך כל השבוע מהאפי האוור בין השעות 18:00-20:00 עם 50% הנחה על תפריט הקוקטיילים.

בתפריט האוכל הקבוע תמצאו למשל זוג קרוקטים תפוחי אדמה עם פירורי לחם, ביצים, פרמזן, קרם עגבניות ושום; פטה ברווזון עם כבד עוף וחזה אווז מעושן, חמאה, קוניאק, דבש, ריבת פלפלים וטוסטונים או דים סאם שרימפס עם מירין, מי ורדים, בצל ירוק, עירית, פיסטוקים וצ'ילי אדום.

לקינוח תוכלו לזלול את כריך חמאת הבוטנים המטוגן של הבלבוי עם ריבת פטל, בננות מקורמלות בוויסקי, קרם פרש ופקאן; פנקוטה צ'אי – מרק פטל ווניל עם קראמבל פיסטוק ועוד

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

הקוקטיילים של בר האלכימאי ביפו

אש ותמרות עשן: בר הקוקטיילים החדש שמשגע את יפו

חדשות האוכל
פופ אפ מקסיקני Playa Patron במסעדת קוקו תאי

טקילה! פופ אפ מקסיקני לוהט מגיע לקוקו תאי של נדב ודניאל

אירועים ופסטיבלים
מסעדת פראייר של לוקץ'

מסעדת פראייר של לוקץ' נפתחת לפופ אפ אמריקאי מושחת

חדשות האוכל
חיים כהן ואריאל לייזגולד -בלבוי X יפו-תל אביב

חיים כהן מארח את הבר הכי מדובר בתל אביב לערב חד פעמי

אירועים ופסטיבלים

טרי מהתנור

מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>
חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>

מדריכים שאהבתם

תפוז, לימון או אשכולית: כמה מיץ יש בפירות הדר שונים?

מדריכים וטיפים

זכוכית או פלסטיק: המדריך לבחירת קופסאות אחסון למטבח

מדריכים וטיפים

מה לזלול?