על הדבש: טעמנו את קולקציית עוגות ראש השנה של ביסקוטי

קונדיטוריית ביסקוטי משיקה את קולקציית עוגות ראש השנה 2022 עם מגוון של עוגות דבש מסורתיות וחגיגיות לצד עוגות מוס מפוארות שיקצרו מחמאות בשולחן החג. יצאנו לטעום..
עדכונים טעימים למייל!

ראש השנה 2022 עוד רגע כבר כאן ומיטב המאפיות והקונדיטוריות ברחבי הארץ משיקות קולקציות עוגות עשירות בדבש שיפארו את שולחן החג כמיטב המסורת.

בתור טיפוסים שאוהבים חגים ועוגות בכלל, שינסנו מותניים ושמנו את נפשנו בכפיותינו בכדי לטעום כמה מן העוגות שיש לקונדיטוריות המובילות בארץ להציע לקראת חגי תשרי.

קולקציית עוגות ראש השנה 2022 של ביסקוטי
קולקציית עוגות ראש השנה 2022 של ביסקוטי | צילום: בועז לביא

עוגות ראש השנה בקונדיטוריית ביסקוטי – דבש הכל דבש?

בחרנו להתחיל את מסע הזלילות שלנו עם רשת הקונדיטוריות ביסקוטי שמלווה אותנו כבר לא מעט חגים ומצליחה בכל פעם מחדש להפתיע עם מגוון של עוגות חג בטעמים וניחוחות ביתיים מעשה ידיה של השפית רוסלה יונה.

לקראת ראש השנה 2022 וחגי תשרי מציעים בקונדיטוריית ביסקוטי קולקציה הכוללת מבחר של עוגות דבש מסורתיות לצד עוגות מודרניות ומפתיעות עם שילובים מפתיעים שלא ישאירו אף אחד אדיש בשולחן החג.

בין עוגות ראש השנה בקולקציה תמצאו עוגת דבש קלאסית עם קראמבל ושקדים; עוגת דבש קלאסית בשילוב גבינת ריקוטה (48 ש"ח) עוגת פיננסייר שוקולד ודבש עם פיננסייר שקדים, טראפלס, שוקולד ודבש (64 ש"ח) ועוגת דבש קלאסית טופיפי עם מעטפת של אגוזי לוז, פקאן ואגוזי מלך בטופי קרמל (106 ש"ח לעוגה בקוטר 20 ס"מ).

עוד מציעים בביסקוטי עוגות מוס עשירות חגיגיות ומפוארות במיוחד לשולחן החג בשילוב דבש כמו עוגת ביאנקה שמשלבת בין עוגת דבש ושוקולד קריספי לקרם גבינה וניל, פחזניות פטיסייר דבש ועוד וגם את האני גולד המכילה קרם נוגט ואגוזי לוז, קרם קפה וציפוי קרמל במעטפת של עוגת דבש עסיסית.

קולקציית עוגות ראש השנה 2022 של ביסקוטי – מה כדאי לזלול?

במסגרת מסע הטעימות שלנו בדקנו 3 עוגות מהקולקציה. הראשונה במבחן הטעימה היתה עוגת ביאנקה שללא ספק מצטיינת בכל מה שקשור למראה. מדובר בעוגה מפוארת שנותנת תחושת חגיגיות אמיתית כשקרם הגבינה ופרחי השנטילי הנחים על בסיס הפחזניות מעבירים תחושה ויזואלית של כלה ביום חתונתה.

העוגה עצמה היא עוגת מוס עם (קחו אוויר) קראמבל באטר קראסט, קרם גבינה וניל, עוגת דבש ושוקולד קריספי, קרם לוטוס, פחזניות פטיסייר דבש, ציפוי "פרחי" שנטילי וקרמל.

כשקוראים רשימת מרכיבים כה ארוכה עולה מיידית חשש שמדובר במקרה קלאסי של השלם קטן מסך חלקיו אך בהקשר של העוגה ככזו שמיועדת להרשים את האורחים במרכז שולחן החג, עוגת הביאנקה עושה עבודה מעולה.

עוגת ביאנקה - קולקציית ראש השנה 2022 של ביסקוטי
עוגת ביאנקה – קולקציית ראש השנה 2022 של ביסקוטי | צילום: בועז לביא

אין ספק שמבין העוגות של ביסקוטי לחג שטעמנו הביאנקה תהיה החביבה ביותר על הילדים והצעירים מבינינו בגילם וברוחם. קרם הגבינה-וניל הוא קרם חלק, קטיפתי ונעים עם מתיקות מעודנת, קרם הלוטוס משתלב היטב עם עוגת הדבש, הקראמבל באטר קראסט מוסיף קראנצ'יות כיפית והפחזניות שמהוות למעשה בסיס היקפי לעוגה מוסיפות מימד של משחקיות ותחושה של עוגה מושחתת במיוחד שמתאימה לערב חגיגי כמו ערב ראש השנה.

ייתכן שהמבוגרים מבנינו יתחברו פחות לעוגה וירגישו עומס טעמים ומתיקות יתר אך סביר שהביאנקה תספק מאוד את כל מי שמחפש עוגה מרשימה, לא שגרתית ומושחתת במיוחד לשולחן החג (72 ₪ פס | 148 ₪ קוטר 20).

ניסינו גם את עוגת האני גולד שמורכבת שטרוייזל שקדים, קרם נוגט ואגוזי לוז, קרם קפה, ציפוי גלסאג' קרמל "מוזהב" עם מעטפת של עוגת דבש. העוגה עצמה מרשימה מאוד ויזואלית והשילוב בין מעטפת עוגת הדבש והקרמל המוזהב מעניק לה לוק מלכותי חגיגי במיוחד שצפוי לקצור שבחים בארוחת החג שלכם.

האני גולד - קולקציית עוגות החג של ביסקוטי
האני גולד – קולקציית עוגות החג של ביסקוטי | צילום: בועז לביא

האני גולד מכוונת לצד הבוגר יותר בשולחן החג, קרם הקפה מעניק מרירות נעימה ולא משתלטת ומאזן את המתיקות של קרם הנוג ואגוזי הלוז, שטרוייזל שקדים מוסיף את הקראנץ' הנחוץ, הקרמל נעים ובצורה מפתיעה לא דביק מדי ומעטפת עוגת הדבש סוגרת את החוויה לביס מדויק וחגיגי עם תבלינים מודגשים ומובחנים וטעמי דבש ברורים (72 ₪ פס | 148 ₪ קוטר 20).

עוד טעמנו מהקולקציה את עוגת טופיפי שהייתה הכי קרובה בחוויה לעוגת הדבש הקלאסית המוכרת וגם זו שאהבנו במיוחד מבין העוגות שניסינו. מדובר בעוגת דבש לחה ועסיסית בדיוק במידה הנכונה ששומרת על רכות ואווריריות ואיזון טעמים בז'אנר שנופל לעיתים קרובות מדי לדחיסות ומתיקות יתר.

טעמי הדבש בעוגה מורגשים היטב אבל לא תוקפניים והתבלינים מוסיפים ספייסיות ממזרית שמשדרגת אותה ומעניקה לה איכויות שלא מצפים בדרך כלל מעוגת דבש.

עוגת טופיפי של ביסקוטי מקולקציית העוגות לראש השנה 2022
עוגת טופיפי של ביסקוטי מקולקציית העוגות לראש השנה 2022 | צילום: בועז לביא

יחד עם תערובת אגוזי הלוז, המלך והפקאן ששוחים בשכבה נדיבה במיוחד של טופי קרמל עם מתיקות ומרירות כיפית, מתקבל ביס טעים ומדויק עם עוגה שלמה, מדויקת ומנומקת שעושה כבוד למסורת וצפויה להצליח להפתיע, לרגש ולספק את כל האורחים בחג הקרוב (106 ₪ קוטר 20).

את כל העוגות בקולקציה המיוחדת של ביסקוטי לראש השנה 2022 ולחגי תשרי, כמו גם עוד מבחר של עוגיות, מאפים וקינוחים בעבודת יד מחומרי גלם איכותיים ניתן לרכוש בסניפי ביסקוטי, בהזמנה טלפונית ב-03-5704015/8 ובהזמנה באתר ביסקוטי במשלוח עד הבית. כל מוצרי הקונדיטוריה כשרים בהשגחת בד"צ בית יוסף.

ביסקוטי | הירקון 67 א.ת. בני ברק | העצמאות 104 נווה עוז, פתח-תקווה | מתחם פיאנו, נתניה

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

קונדיטוריית לאר דו פאן

לאר דו פאן: פטיסרי צרפתי קלאסי בלב רעננה

חדשות האוכל
עוגת בננה שוקולד צ'יפס וגנאש

מתכון לעוגת בננות עם שוקולד צ'יפס וגנאש מפנק

מתכונים
פורים 2023: אוזני המן מומלצות בקונדיטוריות

פורים 2023: 8 אוזני המן מפתיעות בקונדיטוריות ובמאפיות

חדשות האוכל
עוגה סדוקה לאחר אפייה לא נכונה

שוב העוגה נסדקת ומתפקעת במרכז? זו הסיבה וזה הפתרון

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>
מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>

מדריכים שאהבתם

השיטה נחשפת: איך לסחוט לימון בלי לחתוך אותו לחצי?

מדריכים וטיפים

נחמות קטנות: איך להכין שקשוקה מושלמת ומפנקת במיוחד

מדריכים וטיפים

מה לזלול?