לזלול - מגזין אוכל ישראלי

דבש והפתעות נוספות: זללנו את עוגות ראש השנה של ביסקוטי

רשת המאפיות הוותיקה ביסקוטי משיקה את קולקציית ראש השנה 2023 עם שלל עוגות דבש קלאסיות, עוגות מוס, מאפים ועוד הפתעות. יצאנו לזלול.
קולקציית עוגות לראש השנה 2023 של ביסקוטי
קולקציית עוגות לראש השנה 2023 של ביסקוטי | צילום: בועז לביא
שיתוף

חגי תשרי עוד רגע כאן וזה בדיוק הזמן לצאת ולטעום את קולקציית ראש השנה 2023 של מאפיית ביסקוטי הוותיקה עם שלל עוגות דבש, עוגות מוס ומאפים בניחוח ביתי ובעבודת יד.

הקולקציה של השפית רוסלה יונה מציעה השנה מגוון עוגות דבש מסורתיות בטעמים ובניחוחות של הבית לצד שילובים מפתיעים מחומרי גלם ייחודיים ואיכותיים לשולחן חג מקורי ומתקתק במיוחד.

לצד עוגת הדבש האהובה והמוכרת של ביסקוטי תמצאו מאפים ברוח החגים, עוגיות וגם עוגות מוס עשירות ומופוארות. באגף הקלאסי תמצאו למשל עוגת דבש קלאסית ועסיסית בציפוי קראמבל שקדים (48 ש"ח); עוגת דבש קלאסית בשילוב גבינת ריקוטה (48 ש"ח) וגם דובשניות נימוחות עבודת יד עם נגיעת לימון (42 ש"ח).

קולקציית העוגות והמאפים לראש השנה 2023 של ביסקוטי
קולקציית העוגות והמאפים לראש השנה 2023 של ביסקוטי | צילום: בועז לביא

לצד הקלאסיות תמצאו בתפריט החג עוגות כמו האני באני עם קראמבל עוגיות שוקולד צ'יפס, מוס שוקולד בלגי, קרם מוקה, ליבת עוגת דבש וקרמל וציפוי שוקולד רושה (142/72 ש"ח); טארט חלב ודבש עם קראמבל מייפל, קרם חלב ודבש, ציפוי קרם שנטילי וניל ויוגורט (124 ש"ח) וגם מאפה פראקאלו מבצק פילו עם שקדים ואגוזי לוז טחונים בדבש, קרם שקדים ופלחי תפוחים במקורמלים (124 ש"ח).

עוד טעימה: כל מה שחדש על המדף בראש השנה 2023

קולקציית ראש השנה של ביסקוטי – יצאנו לזלול

את קולקציות העוגות לחגים של ביסקוטי אנחנו מלווים כבר תקופה ארוכה ונדמה בכל חג וחג הם מצליחים להפתיע אותנו מחדש. הפעם, שילובי הטעמים הייחודיים הצליחו לשדרג את עוגות הדבש המסורתיות של חגי תשרי ולקחת אותן למקום חדש ומרגש.

במערכת נרשמו חילוקי דעות (בקטע טוב) כשכל אחד מצא לעצמו עוגה אהובה במיוחד שעליה הכריז כי היא חייבת לככב בשולחן החג של ראש השנה, אך כל העוגות שטעמנו הצטיינו במקוריות ובשילוב טעמים מוצלח שנותן כבוד גם לדבש הקלאסי בדרכו שלו.

עוגת האני באני לראש השנה של ביסקוטי
עוגת האני באני לראש השנה של ביסקוטי | צילום: בועז לביא

היו מי שנשבעו בשמה של עוגת האני באני בזכות הקראמבל הפריך והשילוב בינו לבין מוס השוקולד הבלגי שנמס בפה לליבת עוגת הדבש הרכה ויש את אלו שאהבו במיוחד את טארט חלב ודבש בזכות הטעמים המעודנים וקרם חלב ודבש שהרים את הטארט לגבהים חדשים.

רוב חברי המערכת העניקו ציון לשבח לפראקאלו שהצליחה להפתיע גם את מומחי עוגות הדבש הוותיקים. מדובר למעשה במאפה בצק עלים פריך במיוחד מבצק פילו עם שכבה נדיבה של שקדים ואגוזי לוז טחונים בדבש, שכבה של קרם שקדים ומעל הכל מונחים באלגנטיות פלחי תפוחים מקורמלים. במרכז העוגה מונחת צנצנת מכילה סירופ דבש מתקתק-חמצמץ שמומלץ לזלף בנדיבות מעל.

הפראקאלו הוא למעשה סוג של שילוב מנצח בין עוגת תפוחים מסורתית לבין בקלוואה מתוקה, מושחתת ועתירה בדבש. שילוב התרבויות הזה מנפק כאן יצירה חדשה שלא ברור למה לא הגיעה לעולם קודם. הביס מצליח לאגד בתוכו קראנצ'יות כיפית במיוחד עם הרכות של קרם השקדים והתפוחים המקורמלים והמאפה יקצור אין ספור מחמאות בשולחן החג.

אהבנו במיוחד: פראקאלו - שילוב בין עוגת תפוחים לבקלוואה
אהבנו במיוחד: פראקאלו – שילוב בין עוגת תפוחים לבקלוואה | צילום: מערכת לזלול

את קולקציית ראש השנה של ביסקוטי אפשר להשיג בחנויות "ביסקוטי", באתר ביסקוטי או בהזמנה טלפונית בכל חלקי הארץ באמצעות משלוח.

ביסקוטי | הירקון 67, א.ת. בני ברק | העצמאות 104, נווה עוז, פתח תקווה | מתחם פיאנו, נתניה | אבני החושן 1, כרמי גת | מתחם שפיר סנטר, ראש העין | כשר בהשגחת בד"צ בית יוסף | טלפון להזמנות 03-5704015/8 או באתר ביסקוטי

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

שעת התה של אלון שבו ומלון ג'אפה - שעה יפה

"שעה יפה": אלון שבו ומלון ג'אפה במחווה לשעת התה

חדשות האוכל
חודש אמריקה במסעדת מרינדו לכבוד ה-4 ביולי

1.5 ק"ג בשר: מסעדת מרינדו חוגגת חודש אמריקה מוגזם

אירועים ופסטיבלים
עוגיית פיסטוק של Choose Your Cookies

Choose Your Cookies מתחדשים בעוגיות מושחתות לחגים

חדשות האוכל
מה שמים בצלחת פסח

אביב הגיע: מה שמים בצלחת פסח של ליל הסדר

מדריכים וטיפים
קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

אביב הגיע: קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

חדשות האוכל
ט"ו באב 2022 במסעדת דלאל

אהבה קולינרית: ט"ו באב 2022 במסעדות ובברים

חדשות האוכל
חנוכה 2022: קולקציית הסופגניות של ביסקוטי "ויוה לה רבולושיין"

או לה לה: טעמנו את הסופגניות של ביסקוטי לחנוכה 2022

חדשות האוכל
ארוחות מוכנות לפסח 2024 - הבשר של מרינדו

אוכל מוכן לפסח 2024: ארוחות ופינוקים לארוחת ליל הסדר

חדשות האוכל
כמה קלוריות יש באוזני המן

אחת ולתמיד: כמה קלוריות יש באוזן המן?

מדריכים וטיפים
ולנטיין 2023 בקונדיטוריות במאפיות ובגלידריות

איזה מתוקים: ולנטיין 2023 בקונדיטוריות ובמאפיות

חדשות האוכל
איך לאחסן רימון בדרך הנכונה

איך לאחסן רימונים בדרך הנכונה – המדריך לשנה החדשה

מדריכים וטיפים
מה לאכול בארוחה מפסקת של יום כיפור

ארוחה מפסקת: מה לאכול לפני יום כיפור?

מדריכים וטיפים