אנשים טובים: תפריט תוצרת מקומית מהצפון בבראבה ג'נטה

בר היין והפטיסרי בראבה ג'נטה בתל אביב משיק חודש תוצרת מקומית עם תפריט המוקדש לתוצרת החקלאית של צפון הארץ ויינות מיקבי האזור.
עדכונים טעימים למייל!

בראבה ג'נטה, בר היין החדש בנחלת בנימין שהספיק לאסוף לו לא מעט לקוחות נאמנים, משיק מיזם חדש שכולו שיר הלל לתוצרת מקומית, עם דגש על יצרנים קטנים בקרב אנשי הצפון.

המיזם החדש שיושק היום (26.8) הוא חלק משיתוף פעולה ייחודי עם פרויקט "מאדמה לאדם" שמוקדש לאיסוף והצלת תוצרת חקלאית טובה עם מראה לא אידאלי, שרשתות השיווק השונות מעדיפות שלא למכור.

בראבה ג'נטה - חודש תוצרת מקומית
בראבה ג'נטה - חודש תוצרת מקומית | צילום: יח"צ

חודש תוצרת מקומית מהצפון

במהלך חודש תוצרת מקומית יוגש תפריט הכולל מנות על בסיס התנובה החקלאית הזו. תמצאו למשל פולנטה על בסיס תירס סופר סוויט ממשק כרמלים; קממבר צלויה עם דבש מנגו וצ'ילי מותסס על בסיס מנגו אורגני ממושב אלמגור או פלטת גבינות של מחלבת גרינלי ומחלבת חדר חלב.

עוד תמצאו מנות כמו בטטה צלויה בדבש על מצע יוגורט; שעועית ירוקה ברוטב מיסו וגם טארט פטיסייר עם שזיפים. לצד כל אלה יוגשו יוצעו יינות צפוניים מיקב תל שיפון ויקב הרי גליל.

אנשים טובים בנחלת בנימין

בראבה ג'נטה - בר יין ופטיסרי בתל אביב
בראבה ג'נטה – בר יין ופטיסרי בתל אביב | צילום: יח"צ

בראבה ג'נטה ("אנשים טובים" באיטלקית), נפתח לפני כחצי שנה ברחוב נחלת בנימין בתל אביב על ידי אריק פונומריוב, מהנדס בעברו, שמצא עצמו שוחה עמוק בעסקי האוכל עם פרוץ המלחמה באוקטובר.

מה שהחל כמיזם קטן עם חברים להכנת כריכים ומאפים לכוחות הביטחון, צמח במהירות למערך של יותר ממאה מתנדבים שהנפיקו יותר מאלף כריכים ביום. לאחר מספר חודשים, כששגרת המלחמה השתקעה לה, החליט אריק לפתוח עסק עם בעל בר ותיק אחר ברחוב.

פונומריוב, שלמד בישול בבית הספר לקולינריה דנון, משלב בבר היין גם סוג של מעדניה ופטיסרי עם ממרחים ומטבלים תוצרת בית לקנייה הביתה או לנשנש במקום עם לחם הבית, קישים ופשטידות ומגוון של קינוחים מפתים.

בראבה ג'נטה – מה יש לזלול?

בתפריט הקבוע תמצאו מנות כמו פחזניות מלוחות במילוי גבינות; סקאלופ פטריות מלך היער ואיולי זעפרן; קרפצ'יו סלק עם אגסים, פטה וארוגולה; ניוקי פריזאי על חמאת מרווה ואפונת שלג; האש בראון עם עגבניה צלויה, ביצה עלומה ופטריה צלויה ועוד ועוד.

העוגיות השמנמנות של בראבה ג'נטה
העוגיות השמנמנות של בראבה ג'נטה | צילום: יח"צ

באגף הפטיסרי תוכלו לזלול קינוחים כמו טארט לימון עם פרלינה פיסטוק, שמן זית ומרנג שרוף; טארט קרם ברולה עם שוקולד לבן; עוגיות שוקולד צ'יפס שמנמנות ופחזניות מושחתות במיוחד.

בראבה ג'נטה | נחלת בנימין 45, תל אביב | שבת-חמישי 17:00-00:00, שישי 10:00-18:00 | פרטים והזמנות בטלפון 054-9012345 ובאתר אונטופו

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מאכלים למלחמה עם חיי מדף ארוכים

10 מאכלים מומלצים עם חיי מדף ארוכים למלחמה ושעת חירום

מדריכים וטיפים
יינות ממחלקת היין החדשה של רדקס

קפיצה לאירופה: חברת רדקס משיקה מחלקת יין פורצת דרך

חדשות האוכל
הערב ההודי חוזר אל מסעדת טאיזו

התגעגענו: הערב ההודי חוזר אל מסעדת טאיזו

חדשות האוכל
רשימת קניות לשעת חירום - מוצרי מזון בסיסיים מומלצים

רשימת קניות לשעת חירום: מלאי מזון מומלץ למלחמה

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>

מדריכים שאהבתם

איך לנקות טוסטר אובן בקלות ובמהירות – המדריך המלא

מדריכים וטיפים

הלהיט הבא? איך להכין צ'יפס אבטיח בבית בחמש דקות

מדריכים וטיפים

מה לזלול?