לזלול - מגזין אוכל ישראלי

מגל גדות ועד למראדונה: בורגר לג'נדס משיקה קולקציית המבורגרים חדשה

מסעדת בורגר לג'נדס האהובה מחדרה משיקה תפריט המבורגרים חדש על שם אגדות תרבות בלתי נשכחות עם שלל תוספות והפתעות מפתות
בורגר לג'נדס חדרה - תפריט חדש
בורגר לג'נדס חדרה - תפריט חדש | צילום: גיל אבירם
שיתוף

מזללת ההמבורגרים הפופולרית מחדרה בורגר לג'נדס משיקה תפריט חדש עם מנות בהשראת אגדות תרבות אהובות מכל התחומים.

בורגר לג'נדס נולדה מהחלום של ארתור איפרימוב שראה בהמבורגר יותר מאשר סתם אוכל. הוא ראה בו אמנות, יצירה והשראה ושאף להביא לאנשים את ההמבורגר המושלם עם האופי של אגדות שעשו היסטוריה, ששינו את העולם ושהיו לדמויות מעוררות השראה

את בורגר לג'נדס פתח איפרימוב אי שם באוגוסט 2020, בין הגל הראשון והשני של מגפת הקורונה כשענף המסעדנות כמעט ושבת לחלוטין, ללא ספק תקופה מאתגרת לפתוח בה מסעדה חדשה.

למרות הקשיים הפכה המסעדה לאחת המדוברות בחדרה והסביבה והפך למתמודד רציני על תואר ההמבורגר הטוב באזור, זאת בין השאר בזכות בשר הבקר האיכותי שנבחר בקפידה ונטחן בו במקום מדי יום וההמבורגרים המיוחדים שנבנים בדקדקנות, מהקציצה דרך התוספות והרטבים המקוריים בעבודת יד.

עוד טעימה: ברגר – המבורגר שכונתי מבית הזוריק

המבורגר שהוא השראה

קונספט אגדות התרבות מלווה את בורגר לג'נדס כבר מאז הקמתה והתחבב על באי המקום הקבועים. איפרימוב החליט לקרוא כל בורגר במקום על שם גיבורי תרבות יוצאי דופן, כל אחד בתחומו, שהשפיעו בעודם בחיים על מגוון תחומים, מקולנוע לספורט וחברה.

לדברי אימפרימוב: "'מדובר אמנם רק המבורגר, אך כשאתה פוגש סיפור כזה ביום יום שלך גם כשאתה מזמין המבורגר הביתה, ההשראה הזאת מחלחלת ומשפיעה, ואנשים מדגישים את זה בפנינו לא מעט".

בשר בקר איכותי שנטחן כל יום - בורגר לג'נדס
בשר בקר איכותי שנטחן כל יום – בורגר לג'נדס | צילום: גיל אבירם

לג'נדס מחזיקים במערך משלוחים גדול במיוחד המתפרס בכל אזור חדרה, עמק חפר, קיסריה, פרדס חנה והסביבה. ארתור השקיע רבות בפיתוח והתאמת המנות למשלוחים מהלחמניות, הבשר והתוספות השונות ועד לאריזות הייחודיות שמבטיחות המבורגר עסיסי במיוחד עד למפתן הבית.

כעת מחדשים בבורגר לג'נדס את רשימת האגדות ומשיקים תפריט חדש עם שלל המבורגרים מסקרנים ומגוון תוספות מפתות.

עוד טעימה: איך להכין קציצת המבורגר ביתית ועסיסית

תפריט חדש של בורגר לג'נדס – מה יש לזלול?

קינג ג'ימס – המבורגר לאוהבי הכדורסל המוקדשת ללברון ג'יימס, משחקני ה-NBA הגדולים ביותר בהיסטוריה שזכה בארבע אליפויות, ארבע פעמים בתואר MVP ושבר כל שיא אפשרי.

קינג ג'ימס מוגש בלחמנייה רכה עם איולי שום, חסה קצוצה, פטריית פורטובלו צלויה על הגריל, בצל מקרמל, שום קונפי, ורוטב בורבון וויסקי. המנה משלבת את העושר, האלגנטיות, והאינטנסיביות של השחקן האדיר.

ג'קסון – חובבי המוזיקה ימצאו את מקומם בבורגר המוקדש למי שעשה מהפכה בתחום בטרם הסתבך בפרשיות אפלות, מלך הפופ – הזמר מייקל ג'קסון, מי שהשפיע על דורות של אמנים ואחראי לכמה מן האלבומים הנמכרים בהיסטוריה.

ג'קסון מוגש בלחמנייה רכה עם איולי צ'יפוטלה, חסה קצוצה, גבינת צ'דר טבעונית, אננס צלוי על הגריל, פלפל חלפניו ורוטב טריאקי אננס. המנה משלבת בין האנרגיות, האקזוטיות והיצירתיות של מי שכתב כמה מן השירים הפופולריים בהיסטוריה.

מראדונה – חוזרים לספורט ולמי שנחשב לאחת מאגדות הכדורגל הגדולות בהיסטוריה, דייגו ארמנדו מראדונה. מראדונה הארגנטינאי שאחראי ל"יד האלוהים" במשחק הגמר של אליפות העולם בכדורגל 1986 הפך את המשחק לאמנות עוד בחייו, זוכה בבורגר לג'נדס לכבוד מיוחד.

מראדונה מוגש בלחמנייה רכה עם איולי צ'יפוטלה, חסה קצוצה, עגבנייה, ביצת עין הפוכה, תבשיל אסאדו מפורק וצ'ימיצ'ורי

וונדר בורגר על שם גל גדות
וונדר בורגר על שם גל גדות | צילום: גיל אבירם

דה רוק – גם שחקן הקולנוע המצליח בהווה ומגדולי מתאבקי ה-WWE בכל הזמנים, דוויין ג'ונסון, שידוע יותר בכינויו "דה רוק", זוכה בלג'נדס להמבורגר ייחודי משלו.

דה רוק מכיל 2 קציצות אגדיות בלחמנייה רכה עם איולי צ'ילי, חסה קצוצה, גבינת צ'דר טבעונית, דפי אנטרקוט צרובים ופטריות מוקפצות עם בצל. המנה משלבת בין העוצמה והכריזמה של השחקן הפופולרי.

סלים שיידי – כוכב נוסף שזוכה למחווה בדמות המבורגר על שמו בלג'נדס הוא הראפר האמריקאי אמינם שנחשב לאחד מהמשפיעים בעולם, שבר שלל שיאים וחדר לתרבות המיינסטרים.

סלים שיידי הוא למעשה קריספי צ'יקן בציפוי פריך המוגש בלחמנייה רכה עם איולי צ'ילי, חסה קצוצה, מלפפון חמוץ ורוטב ברביקיו. המנה שואפת לשלב בין האמירה הייחודית של אמינם, החספוס והאמת הפנימית.

אביר 21 – אחרון האגדות שזוכה למחווה בלג'נדס הוא גיבור מקומי, אלי אברם ז"ל, מייסדה של יחידת המסתערבים. המנה נוצרה בעקבות הפיגוע בצומת המשטרה בחדרה בשנה שעברה במהלכו חיסלה יחידת המסתערבים של מג"ב את המחבלים במקום. ארתור עצמו שירת ביחידה בשירותו הסדיר.

אביר 21 מוגש בלחמנייה רכה עם רוטב ברביקיו, חמאת בוטנים, חסה קצוצה גבינת צ'דר טבעונית, דפי אנטרקוט צרובים, ריבת בצל ורוטב בורבון ויסקי 69. המנה משלבת אומץ, מסירות ואהבה לחיים.

מחירי ההמבורגרים בתפריט החדש של בורגר לג'נדס נעים בין 47-82 ש"ח. לצד המנות יוצעו שלל תוספות כמו צ'יפס או צ'יפס מתובל, טבעות בצל בטמפורה, פוטטוס בתיבול קייג'ון או סלט קטן (16-19 ש"ח).

בנוסף תמצאו בתפריט של לג'נדס עוד מגוון מנות בשר ואחרות כמו כנפיים מטוגנות ברוטב הבית, כריך אסאדו מפורק, כריכי עוף, כריך אנטרקוט, שניצלונים, סלט חזה עוף ועוד (39-49 ש"ח)

בורגר לג'נדס | הגיבורים 63, חדרה | ראשון-רביעי 11.00-23.30 | חמישי 11.00-23.30 | שישי 11.00-16.00 | מוצ"ש צאת השבת–23.30 | פרטים והזמנות בטלפון 052-612-6229 ובאתר

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

10 סרטי דוקו אוכל מומלצים בנטפליקס

10 סרטי דוקו אוכל מומלצים בנטפליקס

חדשות האוכל
JBurger - פופ אפ המבורגר טבעוני מושחת במסעדת J17

JBurger: המבורגר טבעוני חדש ומושחת מגיע לתל אביב

חדשות האוכל
M32 Burgers הוד השרון - המבורגר מבית רוזנברג

M32: סמאש בורגר חדש ומושחת בהוד השרון

חדשות האוכל
בחירת נתחי בשר להמבורגר ביתי מושלם

איזה בשר מתאים להמבורגר: נתחים מומלצים לקציצה מושלמת

מדריכים וטיפים
צליית המבורגר ביתי

איך להכין המבורגר עסיסי בבית: 5 טיפים לקציצה המושלמת

מדריכים וטיפים
איך להכין פופקורן בסיר, במיקרוגל ובתנור

איך להכין פופקורן כמו בקולנוע בקלות ובמהירות?

מדריכים וטיפים
ספר המתכונים הרשמי של סיינפלד

בקרוב: ספר המתכונים הרשמי של סיינפלד יוצא לאור

חדשות האוכל
ספר הבישול של חברים - המתכונים הגדולים

בקרוב: ספר מתכונים רשמי של הסדרה "חברים"

חדשות האוכל
סמוקי מק רויאל של מקדונלד'ס

ברוכים הבאים לגיהינום: מקדונלד'ס בהשקה נוסטלגית במיוחד

חדשות האוכל
מתכוני כרובית של שופטי מאסטר שף

בתנור, במחבת או במרק: מתכוני כרובית של שופטי מאסטר שף

מתכונים
10 תוכניות בישול מומלצות בנטפליקס

דוקו-אוכל: 10 תוכניות בישול מומלצות בנטפליקס

חדשות האוכל
דיסני - גרילד צ'יז סנדוויץ'

דיסני חושפת את המתכון הסודי לגרילד צ'יז מושחת

מתכונים