קלאסיקות לא מחליפים: ההמבורגר החדש של צפון תל אביב

מרכז רמת אביב מתחדש עם "ברגר" - המבורגריה שכונתית מסקרנת עם בורגרים קלאסיים מבית היוצר של זוריק, מהמוסדות האהובים בתל אביב .
עדכונים טעימים למייל!

קבוצת זוריק מתחדשת בשחקן חיזוק חדש במרכז שוסטר בצפון תל אביב בדמות המבורגריה קלאסית שכונתית באווירה תל אביבית קלילה בשם ברגר.

את המקום החדש הקים המסעדן והיזם התל אביבי גל רווה שאחראי לכמה מן המקומות האהובים במרכז העיר ובצפון הישן כמו תל א וין בר יין שנפתח רק בחודש שעבר בשדרות בן גוריון והפך ללהיט בין לילה, אל ואסינו בצפון אבן גבירול וכמובן קפה זוריק שכבר זכה למעמד מוסד מיתולוגי בעיר.

ברגר - המבורגריה חדשה מבית הזוריק ברמת אביב
ברגר - המבורגריה חדשה מבית הזוריק ברמת אביב | צילום: מי-טל אזולאי

הקבוצה מפעילה גם שירות קייטרינג בוטיק לאירועים המנוהל על ידי אמי, אשתו של גל ועידן אבני, שף הקבוצה שגם בנה יחד עם רווה את התפריט של ברגר על פי השפה הקולינרית של המסעדות האחרות.

ברגר - המבורגר שכונתי מבית זוריק
ברגר – המבורגר שכונתי מבית זוריק | צילום: מי-טל אזולאי

מסעדת ברגר החדשה של הקבוצה שואפת להביא את טרנד ההמבורגרים ששטף כל חלקה טוב בעיר בשנים האחרונות אל לב רמת אביב ואל מרכז שוסטר שחווה צמיחה מחודשת בשנה האחרונה עם ברי יין ומסעדות לצד דוכני אוכל מהיר.

עוד טעימה: קולקציית ההמבורגרים החדשה של בורגר לג'נדס חדרה

המיקום בצפון תל אביב יהפוך את ברגר ככל הנראה לאהוב במיוחד על משפחות וצעירים ולתושבי האזור שימצאו בו מפלט שכונתי חדש עם עיצוב פשוט ולא מתחכם של האמנית דלייה רווה, אמו של גל. הטון הצבעוני ששולט במקום מתכתב עם מוטיבים מעולמות הג'ונגלים וחיות הפרא ומציע בריחה מהבטון האפור למפלט צבעוני.

מעבר לאוכל, בברגר הולכים על וייב נוסטלגי עד הסוף עם אטרקציות כמו חלוקת כרטיסי גירוד מעוצבים ונושאי פרסים בכל ארוחה, ליין חולצות מהקו העיצובי של הקבוצה ועוד שלל הפתעות.

עוד טעימה: מסעדת קלאסיק נפתחת בצפון הישן של תל אביב

ברגר בורגר – מה יש לזלול?

בתפריט של ברגר מציעים את הביצוע המהודק והמנות המנצחות המוכרות ממוסדות הקבוצה כמו ההמבורגר המיתולוגי של אל וסינו והסלטים האהובים של הזוריק בגרסא חדשה ומשודרגת.

ההמבורגר של ברגר עשוי מבשר פרימיום מובחר מחוות בוטיק בהר תבור והוא מוגש לצד מבחר תוספות מחומרי גלם איכותיים ומקומיים. בתפריט תמצאו לא פחות מ-5 סוגי המבורגרים שונים שיוצעו כבודדים או כארוחה עם צ'יפס ושתייה לבחירה.

ההמבורגרים של ברגר - קלאסיקה מוקפדת
ההמבורגרים של ברגר – קלאסיקה מוקפדת | צילום: מי-טל אזולאי

לסולידיים יציעו בתפריט קלאסיק ברגר 200 גרם בקר עם איולי צ'יפוטלה, חסה, עגבנייה, חמוצים ובצל סגול ולהרפתקנים יותר בורגרים כמו דה ברגר 200 גרם בקר עם אננס צלוי ואווז מעושן, איולי צ'יפוטלה, חסה, חמוצים ובצל סגול.

עוד תמצאו בתפריט לאמב ברגר 200 גרם עם כבש ברביקיו, ארוגולה, חמוצים, בצל סגול ועגבנייה וצ'יקן ברגר 180 גרם פילה עוף ברביקיו עם קולסלאו תפוח, חלפניו ואורוגולה וגם אופציה לטבעונים וצמחונים בדמות רידיפיין ברגר 160 גרם עם אורוגולה, מיונז טבעוני, עגבנייה, חמוצים ובצל סגול.

עוד טעימה: ההמבורגר של לוקאל בורגר מגיע צפון

על ההמבורגרים השונים תוכלו כמובן להעמיס מבחר של תוספות מפתות כמו ריבת בצל, אננס במרינדה פיקנטית, גאודה קשיו, אווז מעושן, פטריות מוקפצות בשמן כמהין וביצת עין.

מחירי ההמבורגרים נעים בין 47 ל-66 ש"ח בבודד או 66 עד 84 ש"ח לארוחה עם צ'יפס ושתייה לבחירה.

לצד ההמבורגרים מציעים במקום מנות כמו צ'יפס קלאסי (15 ש"ח) או צ'יפס ארטישוק (31 ש"ח); ארנצ'יני לביבות ריזוטו וגבינה (35 ש"ח); סלט קיסר זוריק (45 ש"ח); סלט עוף זוריק עם פטריות, חסה, ארוגולה, בצל מטוגן, עגבניות, צנונית ורוטב שזיפים (62 ש"ח) ועוד.

במקום מציעים גם נתחים מיוחדים ומיושנים במנות כמו סטייק אנד צ'יפס עם 180 גרם אנטריקוט או סינטה על צ'יפס פרוש עם שום קונפי, צ'ימיצ'ורי ומלח לגס עם שתייה לבחירה (98 ש"ח). בנוסף מוצעות מבחר ארוחות מיוחדות לילדים המגיעות עם חוברת צביעה ממותגת ושלל קינוחים קלאסיים.

ברגר | אבא אחימאיר 21, מרכז שוסטר | ראשון-חמישי 11:00-22:00 | שישי 11:00-17:00 | שבת 17:00-22:00 | הזמנות ובירורים בטלפון 03-5790917

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

ארוחות מקדונלד'ס חינם לכל החיים - ההגרלה הגדולה

מקדונלד'ס חינם לכל החיים: המהלך המפתיע של ענקית המזון

חדשות האוכל
צ'יזבורגר פיצה בפאפא ג'ונס

מה לזלול בחו"ל: צ'יזבורגר פיצה בפאפא ג'ונס, צ'יפס צ'ורוס במקדונלד'ס ועוד

חדשות האוכל
רוטב הגבינה הסודי של שייק שאק

רשת שייק שאק חושפת מתכון לרוטב הגבינה הסודי שלה

חדשות האוכל
לחמניית eatsane של BBB

שומרים על המשקל? חדש ברשת BBB – לחמנייה מופחתת פחמימות

חדשות האוכל

טרי מהתנור

נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

זו הדרך הבטוחה להפריד כוסות שנתקעו אחת בשנייה

מדריכים וטיפים

מדריך: איך לאחסן יין לאחר הפתיחה

מדריכים וטיפים

מה לזלול?