אוהבים בצל? מקדונלד'ס משיקה את ריב אנטרקוט קראנץ' רויאל

מקדונלד'ס מרחיבה את סדרת הבורגרים האהובה ומשיקה לראשונה ארוחת ריב אנטרקוט קראנץ' רויאל בליווי רוטב עם שבבי בצל פריכים. ומה יש לעידו וטל מוסרי לומר בנושא?.
עדכונים טעימים למייל!

מקדונלד'ס ממשיכה להרחיב את סדרת הפרימיום שלה עם טעם חדש ומסקרן – ריב אנטרקוט קראנץ' רויאל בליווי רוטב עם שבבי בצל פריכים. לחובבי בצל מושבעים וגם לאלה שפחות רגילים אליו.

סדרת ריב אנטרקוט של מקדונלד'ס כוללת קציצת המבורגר עשויה מבשר ריב אנטרקוט במשקל 200 גרם לפני צלייה עם מגוון רטבים אהובים לבחירה – קלאסי, רוטב רויאל, רויאל חריף, סמוקי והחל מהשבוע כאמור גם רוטב קראנץ' רויאל בצלי במיוחד.

ריב אנטרקוט קראנץ' רויאל
ריב אנטרקוט קראנץ' רויאל | צילום: מקדונלד'ס

ארוחות ריב אנטרקוט הושקו לראשונה בסניפי הרשת לפני כשנה כחלק מחגיגות 30 שנה לפתיחת הסניף הראשון לפתיחת הסניף הראשון בקניון איילון ברמת גן.

האחים מוסרי אוהבים בצל?

השקת ריב אנטרקוט קראנץ' רויאל מלווה בקמפיין פרסומי חדש בכיכובם של האחים טל ועידו, שממשיך קמפיינים קודמים לחברת המזון המהיר, כשהפעם מצטרפים לחגיגה גם בני המשפחה – אמא רחלי והאחיין הלל. בתפקיד איש הבצל בקמפיין מככב אמן הילדים טוביה טוויג.

גם הקמפיין החדש סובב סביב המתח לכאורה בין האחים הידועים, כשטל מוסרי גונב בכל פעם את ההצגה. המסר בקמפיין החדש הוא שריב אנטרקוט קראנץ' רויאל מתאים לאנשים שאוהבים בצל, וגם לאלה שלא.

הסרטון מתחיל עם דמותו של עידו מוסרי שמצטלמת לפרסומת החדשה לריב אנטרקוט קראנץ' רויאל. רגע לפני הביס שואל עידו את המפיקה: "אפשר בלי בצל?" ונענה כי "אי אפשר, הוא חלק מהרוטב". באותו הרגע מגיע טל מוסרי ומעודד את עידו: "תן להם את הביס ההוליוודי שלך, שאני אפספס את הצגת היחיד שלך למקדונלד'ס".

עידו, שמוצג בפרסומת כמי שלא אוהב בצל, מבקש לצאת להפסקה רגע לפני הביס. בחדר ההלבשה הוא מדבר עם עצמו מול המראה ואומר "אתה שחקן בינלאומי, אם הבמאי אומר לך לאכול בצל, אתה אוכל בצל." רגע לאחר מכן מופיעה דמותו של טל במראה אשר שואל "מה עידודו, עדיין פוחד מבצל?"

בשלב הזה אנחנו חוזרים לעברו של עידו אל קטע מתוכנית טלוויזיה בדיונית בשם "מוסרי בריבוע". טל מוסרי מזמין את איש הבצל, מה שגורם לעידו להילחץ. משם עוברים לסצנה בבית משפחת מוסרי כשאמו גוערת בו: "אולי תתגבר על הפחד מבצלים?" תראה איך טל מסיים את כל הבצל במק רויאל שלו".

עם החזרה להווה, עידו צועק "אני לא מסוגל לפרסם רוטב עם בצל!" וטל מתנדב לקחת את הביס במקומו. עם הצילומים עידו נוגס בחשש בכל זאת בהמבורגר בכדי לנסות להתגבר על פוביית הבצל שלו ומצהיר בהפתעה "אני אוהב בצל!" לקול תשואות ההפקה, שמופנות שוב אל טל מוסרי "שהציל את ההפקה".

ארוחות ריב אנטרקוט זמינות בסניפי מקדונלד'ס ברחבי הארץ ובמשלוחים עד הבית. מחיר הארוחה עם צ'יפס ושתייה עומד על 58 ש"ח בסניפים ו-67 ש"ח במשלוחים באתר.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

סמוקי מק רויאל של מקדונלד'ס

ברוכים הבאים לגיהינום: מקדונלד'ס בהשקה נוסטלגית במיוחד

חדשות האוכל
צ'יקן רויאל של מקדונלד'ס

צ'יקן רויאל של מקדונלד'ס: גדול, קריספי ומושחת במיוחד

חדשות האוכל
צ'יזבורגר פיצה בפאפא ג'ונס

מה לזלול בחו"ל: צ'יזבורגר פיצה בפאפא ג'ונס, צ'יפס צ'ורוס במקדונלד'ס ועוד

חדשות האוכל
ארוחות מקדונלד'ס חינם לכל החיים - ההגרלה הגדולה

מקדונלד'ס חינם לכל החיים: המהלך המפתיע של ענקית המזון

חדשות האוכל

טרי מהתנור

תפריט קינוחים אמנותי במסעדת פאסטל

לזלול אמנות: מסעדת פאסטל משיקה תפריט קינוחים יצירתי במיוחד

חדשות האוכל
מסעדת פאסטל המוערכת משיקה שיתוף פעולה חדש עם מוזיאון תל אביב בדמות תפריט קינוחים יצירתי במיוחד. זה מה שתוכלו לזלול >>
מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>

מדריכים שאהבתם

איך לבחור, לאחסן ולחתוך מנגו – המדריך השלם

מדריכים וטיפים

5 טעויות שכולם עושים באחסון מלפפונים (ואיך להימנע מהן)

מדריכים וטיפים

מה לזלול?