יצאנו לזלול: CHIPS Hand Cooked Style בסגנון מסורתי ביתי

אסם מרחיבה את סדרת חטיפי הצ'יפס שלה ומשיקה את Chips Hand Cooked Style בשיטת הכנה מסורתית ביתית. יצאנו לזלול.
עדכונים טעימים למייל!

בעולם החטיפים המתפתח, חטיפי צ'יפס תמיד נשארו קלאסיקה שכולם אוהבים. אבל בשנים האחרונות, מתחרה חדש כבש את הבמה המרכזית ואת מדפי החטיפים ברחבי העולם – Kettle Chips.

הצ'יפס הייחודי שהחל כמוצר נישתי יחסית, כבש את לב הצרכנים שחיפשו אחר מוצר גורמה מרגש יותר, זאת בזכות הקראנץ' והטעמים הטבעיים האותנטיים, שהעניקו תחושה תעשייתית פחות וחוויה סנסורית מספקת יותר מהצ'יפס המסורתי.

Chips Hand Cooked Style של אסם
Chips Hand Cooked Style של אסם | צילום: מערכת לזלול

אז מה זה בכלל Kettle Chips?

בעוד חטיף הצ'יפס הקלאסי הפציע לחיינו כבר באמצע המאה ה-19; Kettle Chips הפך לפופולרי אי שם במהלך המאה ה-20. מה שנמכר בתחילה בחנויות מתמחות בלבד, משך אליו קהל נאמן שגדל עם הזמן, מה שגרם גם לחברות הגדולות ללטוש עיניים אל החטיף הנחשק.

ההבדל העיקרי בין המוצרים נח בתהליך ההכנה שלו. חטיף צ'יפס סטנדרטי מורכב לרוב מפרוסות תפוחי אדמה דקות שמטוגנות בתהליך מהיר בשמן חם בכמות גדולה. צ'יפס Kettle לעומתו מטוגן במקבצים קטנים יותר, מה שמאפשר שליטה הדוקה על זמן הטיגון והטמפרטורה.

כתוצאה מכך נוצר חטיף עבה יותר עם צורה ייחודית לכל צ'יפס וצ'יפס. בזכות הטיגון האיטי בטמפרטורה נמוכה יותר, הצ'יפס מפתח גם מרקם פריך מהרגיל. השיטה מאפשרת גם לטעם הטבעי של תפוח האדמה לבלוט, מה שמעניק חוויה קרובה יותר לדבר האמיתי.

Chips Hand Cooked Style של אסם

מי שמצטרפת כעת לטרנד הלוהט היא חברת אסם, שמרחיבה את סדרת אסם CHIPS ומשיקה לראשונה את CHIPS Hand Cooked Style, צ'יפס המיוצר בשיטה המדמה הכנה מסורתית ביתית בסגנון Kettle Chips.

בשיטת ההכנה הייחודית, תפוחי האדמה נחתכים לפרוסות עבות יותר מהרגיל , מטוגנים בשמן עמוק איכותי ומקבלים ערבוב קפדני מדי כמה דקות. התוצאה היא צ'יפס פרימיום קריספי במיוחד עם צורה שונה במעט לכל אחד ואחד.

וזה מה שאנחנו חשבנו על Chips Hand Cooked Style:

הצ'יפס החדש נהנה מתדמית יוקרתית בכדי לבדל אותו מהטעמים הקלאסיים. הוא מגיע באריזה בעיצוב זהוב ויוצע במהדורה מוגבלת במיוחד עם 60 אלף יחידות בלבד שיגיעו לרשתות השיווק.

CHIPS Hand Cooked Style | תכולה: 100 גרם | כשרות: בד"ץ שארית ישראל ובד"ץ מחזיקי הדת, פרווה | להשיג במדפי החטיפים ברשתות השיווק

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי

יצאנו לזלול במבה במילוי וופל בלגי – וזה מה שחשבנו

חדש על המדף
בייגלה פיטנס בטעם סלק ובטטה

חדש מאסם: בייגלה פיטנס צבעוני בטעמי סלק ובטטה

חדש על המדף
גלידת מקפלרי (פיצוץ) של מקדונלד'ס בטעם בננה ספליט וקיט קט

מקדונלד'ס, KFC, אוראו וסמור'ס: מה זוללים בחו"ל ביולי 2024

חדשות האוכל
סדרת חווית הצ'אי של תה ויסוצקי

חדש על המדף לחורף: צ'אי ויסוצקי, מרקים ורטבים

חדש על המדף

טרי מהתנור

מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>
חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>

מדריכים שאהבתם

איך לחתוך בצל בלי לבכות: השיטות המובילות – מדורגות

מדריכים וטיפים

רק לא במיקרו: איך לחמם פיצה מאתמול?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?