קיץ על החוף: רהב, רושפלד, ביטון וקומרובסקי מבשלים בחוף הילטון

הפסטיבל הקולינרי "Coast to Coast" יארח ב-Bayz חוף הילטון 4 שפים מהמובילים בישראל לארוחות חד פעמיות בהשראת החופים המפורסמים בעולם.
עדכונים טעימים למייל!

"Coast to Coast" הוא אירוע קולינרי חדש של רשת BAYZ-Beach Collection הצפוי להיערך לראשונה במתחם בייז חוף הילטון בקומת הגג של הילטון בתל אביב ולהציע במשך חודש ארוחות ייחודיות לקיץ של 4 מהשפים המובילים בישראל.

הארוחות החד פעמיות יציעו תפריטים בהשראת חופים מפורסמים ברחבי העולם וישתלבו בהן מנות משלל מטבחים עם קווייאר בלוגה וקוקטיילים של מותג הוודקה בלוגה. מהריביירה הצרפתית ועד לחופי מקסיקו.

שף רז רהב - פסטיבל Coast to coast
שף רז רהב - פסטיבל Coast to coast | צילום: עוז אוחיון

Coast to coast – מה יש לזלול?

הפסטיבל יחל עם השף ארז קומרובסקי שיציע בימים שלישי ורביעי (27-28.8) תפריט פיוז'ן יפני-תימני הכולל מנות כמו קרע קובנה עם קוויאר בלוגה, ביצה רכה ובצל אדום.

בימים שני-שלישי (9-10.9) יתארח השף אבי ביטון שיציג תפריט עם טעמים קיציים מחופי ספרד עם טוויסט מקומי ולאחריו יגיע השף יונתן רושפלד שיציע בימים שלישי-רביעי (17-18.8) תפריט חופים מקסיקני עם מנות כמו טונה או סינטה פרוסים לחלוקה עם נאצ'וס ותירס לבן.

מי שיסגור את החגיגות בראשון ושני (22-23.9) הוא השף המוערך רז רהב שיציג מנות בהשראת הריביירה הצרפתית כמו בויאבז מסורתי בגרסה מודרנית וסלט ניסואז מפתיע עם טוויסט.

שף אבי ביטון - יבשל ספרדית
שף אבי ביטון – יבשל ספרדית | צילום: עוז אוחיון

BAYZ חוף הילטון – מטבח מקומי ים תיכוני

מתחם בייז הילטון נפתח בחוף בשנת 2018 והפך לאזור בילוי פופולרי עם מסעדת חוף ובר מפנק, קומת רופ-טופ יוקרתית וגם מועדון גלישה ייחודי. התפריט הקבוע במסעדה מציע מטבח אקלקטי ים תיכוני עם חומרי גלם טריים איכותיים ודגה ופירות ים מקומיים מהים התיכון.

בראשונות תמצאו בין השאר סשימי טונה עם גספצ'ו עגבניות, עשבי תיבול, אבוקדו ושמן זעתר; ספייסי צ'יקן נאגטס עם צ'ילי קוריאני וספייסי מיונז או קרפצ'יו בקר מקומי עם אורוגולה, דובדבן מיובש, פקאן, רכז רימונים, אבן יוגורט ושמן זית;

עוד בתפריט: סלטים כמו סלט עלים עם חסות פריכות, אנדיב, נקטרינה, אגוזי לוז מקורמלים, גבינת המאירי וויניגרט בלסמי לבן ועיקריות כמו טורטליני תירס עם קרם פולנטה, חמאת מרווה ואספרגוס; פילה סלמון צרוב על הפלנצ'ה עם קרעי תפוחי אדמה, שמנת חמוצה ואורוגולה ועוד.

לצד התפריט יוצעו שלל קוקטיילים מרעננים, פירות העונה וקינוחים כמו פאבלובה, קראק פאי או קרם לימון.

מסעדת BAYZ חוף הילטון שייכת לרשת החופים של BAYZ-Beach Collection הכוללת גם את בייז חוף מציצים בתל אביב, בייז פולג בנתניה ובקרוב גם את בייז אילת.

Coast to Coast – שפים מבשלים בחופים | החל מיום שלישי 27/8 | קומת הגג של BAYZ-Beach Bar | חוף הילטון, תל אביב | פרטים והזמנות בטלפון 03-9570555 ובאתר אונטופו

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מסעדת אריא מארחת שפים צעירים ומבטיחים

מסעדת אריא מארחת את הדור הבא של השפים

חדשות האוכל
טאקוס מדנס - פופ אפ טאקוס של שחר וולמר בבושוויק

אוגוסט לוהט: פופ אפ טאקוס של שחר וולמר מגיע לבר הבושוויק

אירועים ופסטיבלים
או לה לה - סודה בטעמים ללא סוכר

סודה מעודנת ללא סוכר, ספרייט זירו בטעם חדש ועוד משקאות לסוף הקיץ

חדש על המדף
חיים כהן וישראל אהרוני מבשלים בדיקסי

קולטורה: סרט, יין והרצאה של שף חיים כהן בהיכל התרבות

אירועים ופסטיבלים

טרי מהתנור

מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>
נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>

מדריכים שאהבתם

5 ירקות שכדאי לשתול ולגדל בבית באביב

מדריכים וטיפים

שוברי המיתוסים: האם אכילה לפני השינה גורמת לסיוטים בלילה?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?