לזלול - מגזין אוכל ישראלי

בואו לזלול: דנון משיקים ספר אפייה עם פופ אפ מתוק ומושחת במיוחד

לכבוד השקת הספר "דנון - שיעורים בקונדיטוריה יצירתית", ייערך בנמל תל אביב פופ אפ מאפיית תלמידים עם שלל מאפים, קינוחים והפתעות מושחתות
ספר חדש ופופ אפ קונדיטוריה של תלמידי דנון
ספר חדש ופופ אפ קונדיטוריה של תלמידי דנון | צילום: קובי מהגר
שיתוף

מאפיית התלמידים של מגמת הקונדיטוריה בבית הספר למצוינות קולינרית של דנון היא כבר תקופה ארוכה אחת מהאהובות עלינו בעיר. העובדה שמי שמפעיל את המקום הם לא אחרים מתלמידי בית הספר, הופכת את החוויה לשונה וייחודית בנוף המקומי עם אין ספור מאפים וקינוחים מקוריים, טעימים ומוקפדים שנחטפים במהירות שיא.

בכל יום שישי מתנסים תלמידי מגמת הקונדיטוריה במכירת הקינוחים שהכינו בסקול יארד, חלל הסדנאות של בית הספר בנמל תל אביב. הקינוחים עצמם משתנים משבוע לשבוע כשחלקם כבר זכו למעמד מיתולוגי כמו מילפיי קרואסון, קראפין מלאבי, טארט קורנפלקס ועוד הפתעות שמתאימות בול לסטורי.

פופ אפ מאפיית הסטודנטים של דנון
פופ אפ מאפיית הסטודנטים של דנון | צילום: קובי מהגר

המאפייה מתבססת על פרויקט הסימולטור של בית הספר במהלכו התלמידים חווים עבודה אמיתית בקונדיטוריה עוד לפני סיום הקורס עצמו באמצעות מפגש ישיר עם לקוחות זללנים. את המאפים, העוגות והלחמים הנמכרים בכל שבוע מכינים התלמידים בליווי המרצים.

פופ אפ במאפיית התלמידים של דנון

לכבוד השקת ספר האפייה הראשון של דנון בו יותר מ-70 מתכונים של בית הספר שאוגדו יחדיו, הודיעו בדנון על פופ אפ מיוחד הכולל את מיטב המאפים והקינוחים המבוקשים מהספר שהוכנו באהבה על ידי התלמידים, מקינוחים קלאסיים של הקונדיטוריה הצרפתית ועד מודרניים שוברי רשת.

הפופ אפ הראשון התקיים ביום שישי האחרון (18.8) כשביום שישי הקרוב תזכו בהזדמנות נוספת לטעום את הקינוחים והמאפים האהובים שנולדו בבית הספר כמו עוגיות שבעה, סבאייה, מאפה פטל ורדים, מטיל זהב, עוגת פטסו, פוגאס ועוד ועוד. טווח המחירים של המאפים השונים נע בין 19-35 ש"ח.

עוגת רוגעלך של תלמידי דנון
עוגת רוגעלך של תלמידי דנון | צילום: מערכת לזלול

טיפ של אלופים: כדאי מאוד להגיע מוקדם ככל האפשר בכדי להספיק ולחטוף את המאפים השווים ביותר. מאפיית התלמידים של דנון פועלת בין השעות 8:00-11:00 אך לעיתים רבות המלאי מתחסל לו עוד לפני השעה עשר.

שיעורים בקונדיטוריה יצירתית

ספר האפייה החדש "דנון – שיעורים בקונדיטוריה יצירתית" מאגד כאמור כ-70 מתכונים פופולריים של בית הספר שהפך לאוטוריטה בתחום ההכשרה הקולינרית בישראל בשנים האחרונות. הספר מאגד את הידע והניסיון הרב של המרצים ואנשי המקצוע של בית הספר עם מתכונים שעברו מקורס לקורס והכשירו את הדור הבא של הקונדיטורים והאופים של ישראל.

בין השאר תמצאו בספר מדריכים מפורטים לטכניקות בסיס בקונדיטוריה ויסודות האפייה ושלל מתכונים שמותאמים לכל המשוגעים לקונדיטוריה ואפייה, מחובבים ועד למקצועיים ברמות מורכבות שונות, מחומרי הגלם והטיפול הנכון בהם ותהליכי המחשבה היצירתיים מאחורי כל מתכון.

הקינוחים של בית הספר דנון
הקינוחים של בית הספר דנון | צילום: מערכת לזלול

בספר האפייה של דנון 4 פרקים המציגים קינוחים פשוטים מהקונדיטוריה הקלאסית ועד למתכונים מורכבים: פרק Best Sellers עם המנות האהובות ביותר של מאפיית התלמידים, פרק עוגות וקינוחים במגשים, פרק קרואסונים עם הסברים מפורטים צעד אחר צעד להכנת הקרואסון המושלם בבית ופרק לחמים ומאפים מלוחים.

על בית הספר לקולינריה

בית הספר דנון ללימודי קונדיטוריה, בישול ואפייה בנמל תל אביב נוסד בשנת 2015 על מנת להכשיר את הדור הבא של אנשי המקצוע למקצועות המטבח בסטנדרטים בינלאומיים מתקדמים. עם מאות בוגרים שהשתלבו במסעדות ובקונדיטוריות המובילות בארץ, דנון כבר הפך לסמל למצוינות בתחום ההכשרה הקולינרית.

בית הספר מארח גם הרצאות וסדנאות מעשיות של אנשי מקצוע, שפים וקונדיטורים מובילים מהארץ והעולם ומעניק רמה אקדמית בלתי מתפשרת עם תנאים אופטימליים לפיתוח עצמי ובניית טביעת אצבע קולינרית אישית לכל תלמיד ותלמיד.

מאפים, קינוחים ולחמים בבית הספר דנון
מאפים, קינוחים ולחמים בבית הספר דנון | צילום: מערכת לזלול

מאיר דנון, מי שהקים את בית הספר ושותף לכתיבת הספר החדש במשותף עם מנהל מגמת הקונדיטוריה ליאור שטייגמן, הוא בעל נסיון של 12 שנים במסעדות מעוטרות מישלן בצרפת ובלגיה ויותר מ-20 שנות נסיון בתחום ההכשרה הקולינרית.

פופ אפ מאפיית תלמידים לכבוד השקת הספר החדש "דנון – שיעורים בקונדיטוריה יצירתית" | שישי 25.8, 8:00-11:00 | נמל תל אביב | מומלץ להגיע מוקדם

"דנון – שיעורים בקונדיטוריה יצירתית" | 294 עמודים | מחיר: 220 ש"ח | ניתן לרכוש באתר בית הספר דנון

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

שעת התה של אלון שבו ומלון ג'אפה - שעה יפה

"שעה יפה": אלון שבו ומלון ג'אפה במחווה לשעת התה

חדשות האוכל
מסעדת Bacchetta של שף יהונתן שרביט בדן קיסריה

Bacchetta: מסעדת פופ אפ חדשה של שף יהונתן שרביט

חדשות האוכל
House of Rose - פופ אפ אמנותי קולינרי ורוד

House of Rosé: פופ אפ אמנותי קולינרי על טהרת הצבע הורוד

אירועים ופסטיבלים
קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

אביב הגיע: קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

חדשות האוכל
חנוכה 2022: קולקציית הסופגניות של ביסקוטי "ויוה לה רבולושיין"

או לה לה: טעמנו את הסופגניות של ביסקוטי לחנוכה 2022

חדשות האוכל
פופ אפ נקניקיות במסעדת פרוזדור

אוהבים? פופ אפ נקניקיות מושחתות מגיע למסעדת פרוזדור

חדשות האוכל
ולנטיין 2023 בקונדיטוריות במאפיות ובגלידריות

איזה מתוקים: ולנטיין 2023 בקונדיטוריות ובמאפיות

חדשות האוכל
אל גאטו אזול - פופ אפ מקסיקני במסעדת אואזיס

אל גאטו אזול: פופ אפ מקסיקני לוהט במסעדת אואזיס

חדשות האוכל
הבראנץ' של נטע סלונים (thefoodnet) במסעדת MENA של שף ינון אלעל

בוקר בינלאומי: הבראנץ' של נטע סלונים חוזר בתאריכים חדשים

חדשות האוכל
ספר המתכונים הרשמי של סיינפלד

בקרוב: ספר המתכונים הרשמי של סיינפלד יוצא לאור

חדשות האוכל
ספר הבישול של חברים - המתכונים הגדולים

בקרוב: ספר מתכונים רשמי של הסדרה "חברים"

חדשות האוכל
קולקציית עוגות לראש השנה 2023 של ביסקוטי

דבש והפתעות נוספות: זללנו את עוגות ראש השנה של ביסקוטי

חדשות האוכל