פיצה פרא: הפיצות החדשות של דומינוס וזוכה מאסטר שף

דומינוס פיצה מציגה שיתוף פעולה ייחודי ומסקרן עם זוכה עונת העשור של מאסטר שף הלל גרדי עם השקת פיצות פרא מחומרי גלם מקומיים וטריים.
עדכונים טעימים למייל!

רשת הפיצריות דומינוס פיצה משיקה שיתוף פעולה ייחודי עם זוכה מאסטר שף הלל גרדי במסגרתו יושקו 3 פיצות חדשות על פי המתכונים של גרדי תחת השם פיצות פרא.

סדרת פיצות פרא נשארת נאמנה לתפיסה הקולינרית של זוכה העונה האחרונה של מאסטר שף הלל גרדי עם שימוש בחומרי גלם טריים עונתיים ומקומיים. מהגבינות, לירקות ולעשבי הבר. בנוסף עם כל הזמנה של פיצה מהסדרה החדשה מגיע תבלין פיצה סודי.

פיצות פרא של דומינוס פיצה והלל גרדי זוכה מאסטר שף
פיצות פרא של דומינוס פיצה והלל גרדי זוכה מאסטר שף | צילום: דומינוס פיצה

בסדרת החדשה תמצאו פיצה פרא ירוקה עם עלי חובזה וזעתר טריים על בסיס רוטב לאבנה, גבינת גאודה עיזים, בצל סגול, קונפי שרי, מוצרלה ואבן יוגורט מגורדת; פיצה פרא גבינות ומאשרום עם גבינת עיזים, גאודה עיזים, מוצרלה, פטריות שמפניון טריות, שום קונפי ורוטב שמנת ופיצת פרא בצלים עם בצל ירוק, בצל סגול וכרישה על בסיס רוטב שמנת עם חמאת שום, מוצרלה ואבן יוגורט מגורדת

פיצת פרא בצלים של הלל גרדי ודומינוס פיצה
פיצת פרא בצלים של הלל גרדי ודומינוס פיצה | צילום: דומינוס פיצה

עד לסוף חודש פברואר פיצות פרא החדשות של דומינוס פיצה והלל גרדי יוצעו במחיר השקה של 79.90. כמו כן ניתן להזמין פיצה מהסדרה החדשה במסגרת מבצעים כמו פיצה פרא + משפחתית קלאסית ב-124 ש"ח, פיצה פרא + משפחתית + 2 מוצרים נלווים ב-155 ש"ח.

בחודשים האחרונים שיתף גרדי פעולה עם מלון מצפה הימים מקבוצת מלונות ישרוטל ובישל סדרת ארוחות ערב חלביות על בסיס חומרי גלם מקומיים וטבעיים לאורחי המלון הגלילי..

הלל גרדי הוא רועה צאן ומטפל באמצעות עיזים מעין כמונים. גרדי זכה בעונת העשור של מאסטר שף עם מנות גורמה המתבססות על חומרי גלם טבעיים בגישת "מהשדה לצלחת"

זו לא הפעם הראשונה שרשת דומינוס משתפת פעולה עם שפים בפיתוח פיצות חדשות. היה זה שף אסף גרניט מהריאלטי המתחרה משחקי השף של רשת 13 שהשיק יחד עם הרשת עוד בשנת 2016 פיצות שף מגוונות כמו מלכת השוק עם פרחי כרובית אפויים בתנור וקונפי עגבניות שרי; פיצה פולנטה עם פטריות, אספרגוס ורוטב שמנת אלפרדו; שקשוקית עם בשר בקר טחון, צנוברים, פיסטוקים, רוטב עגבניות, אריסה, קלמטה וגבינה בולגרית.

גם הרשת המתחרה פיצה האט משתפת בשנים האחרונות פעולה עם השף גיא גמזו עם השקה של פיצת מק אנד צ'יז מושחתת במיוחד ופיצה פרסקה בשנה שעברה.

פיצות פרא של דומינוס פיצה והלל גרדי | להשיג בכל סניפי דומינוס פיצה ברחבי הארץ, בטלפון 1-700-70-70-70 באפליקציה ובאתר דומינוס.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

פיצה מק אנד צ'יז של פיצה האט

פיצה האט מציגה: פיצה מק אנד צ'יז של NUNUNU

חדשות האוכל
אפרטיבו איטלקי של פיצריית לה טיגרה

לה טיגרה פיצה משיקה אפרטיבו שמח עם מגש דליקטסים מפתה

חדשות האוכל
מאסטר שף 10 - עונת העשור

עונת העשור: מאסטר שף 10 מתחילה ברביעי

חדשות האוכל
פיצות Oh Mommy של דומינוס פיצה ונירה ורותי רוסו

פיצה עם ענבים? דומינוס משיקה סדרת פיצות מרעננות לקיץ

חדשות האוכל

טרי מהתנור

מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>
תפריט קינוחים אמנותי במסעדת פאסטל

לזלול אמנות: מסעדת פאסטל משיקה תפריט קינוחים יצירתי במיוחד

חדשות האוכל
מסעדת פאסטל המוערכת משיקה שיתוף פעולה חדש עם מוזיאון תל אביב בדמות תפריט קינוחים יצירתי במיוחד. זה מה שתוכלו לזלול >>

מדריכים שאהבתם

איך לגדל עגבניות בבית: המדריך לגנן המתחיל

מדריכים וטיפים

המדריך: איך לחתוך מלון עסיסי ב-3 צעדים פשוטים

מדריכים וטיפים

מה לזלול?