לזלול - מגזין אוכל ישראלי

לראשונה בנמל עין גב: שוק לילה שמח מול הכנרת

קיבוץ עין גב חוגג את קיץ 2023 עם שוק לילה חדש וצבעוני שיציע בנמל עין גב שלל משאיות אוכל, תוצרת חקלאית מקומית, הופעות ואטרקציות
שוק לילה אוכל בנמל עין גב 2023
שוק לילה אוכל בנמל עין גב 2023 | צילום: תיירות עין גב
שיתוף

קיבוץ עין גב הוותיק יערוך לראשונה שוק אוכל לילי ביום חמישי הקרוב (6.7) בנמל עין גב על שפת הכנרת. שוק הלילה של עין גב יציע למבקרים מגוון של פוד-טראקס עם בשלנים ואופים מקומיים ומגוון מנות מרחבי העולם.

את האוכל ילוו דוכני תוצרת חקלאית איכותית ומקומית, יינות של יקבי הגליל והגולן, בירות מהחבית, מוזיקה שמחה של DJ ולהקות מקומיות, מיצגי אמנות, פינת יצירה לילדים ועוד.

לצד פודטראקס של אוכל רחוב פופולרי כמו פלאפל, המבורגר וסביח שאפשר לזלול בפינות ישיבה נעימות מול הכנרת, מסעדות הנמל מפגש הדייגים ומסעדת הדגים יפתחו גם הן שעריהם באופן חד פעמי בשעות הלילה ויציעו לאורחים מבחר דגה טרייה ועוד שלל מנות פתיחה, עיקריות וקינוחים.

עוד טעימה: אבטליון בית קפה גלילי חדש בצפון

שוק לילה בנמל עין גב – מה יש לזלול?

בין דוכני שוק הלילה של עין גב תמצאו מבחר של תוצרת חקלאית טרייה ישירות מחקלאי העמק, הגליל והגולן ומגוון ירקות ופירות קיץ, מנקטרינה, משמש ומנגו ועד ליצ'י, דובדבן ותירס טרי.

עוד תמצאו בשוק הלילה מאפים מפתים מקונדיטוריית זוזה פטיסרי; נקניקיות עסיסיות וחריפות בייצור עצמי של נורדן; גבינות ממחלבות מקומיות; דגים טריים של דייגי קיבוץ עין גב; תבשילים דרוזים; כנאפה חלווה וממתקים בעבודת יד ומטעמים מהמטבח ההודי.

עוד בשוק מבחר מאכלים ותבשילים לארוחת שישי שאפשר לקחת הביתה כמו חצ'פורי אותנטי, קוסקוס מסורתי, דים סאם, צ'ורוס ואמפנדס, דבש טבעי, שמן זית, יין, זיתים, תבלינים, תמרים, פרחים לשבת ועוד. במקום יציעו גם גלידה אמריקאית קלאסית, מלבי עבודת יד ושלל משקאות טבעיים, ברד מרענן ובירה נורדן מהגולן.

שוק לילה בנמל עין גב | חמישי, 6.7 | 19:00-23:00 | הכניסה והחנייה ללא תשלום | פרטים נוספים בטלפון 04-6659800 ובאתר תיירות עין גב

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

פסטיבל האוכל של חוצות שפיים - מהדורת חורף

גירוס, קארי ופיצה: פסטיבל האוכל של חוצות שפיים חוזר

אירועים ופסטיבלים
פסטיבל עפודיז - פסטיבל האוכל הראשון של עפולה

עפודיז: פסטיבל האוכל הראשון של עפולה יוצא לדרך

אירועים ופסטיבלים
אוטו אוכל 2022 ירושלים - מסעדת אנג'ליקה

פסטיבל אוטו אוכל 2022 בירושלים – כל מה שצריך לדעת

אירועים ופסטיבלים
פסטיבל אוכל גורמה בשמר 5 בקיבוץ עין שמר

פסטיבל האוכל גורמה בשמר חוזר להקפיץ את אזור השרון

אירועים ופסטיבלים
פסטיבל האוכל תל אביב EAT מהדורת 2022

פסטיבל האוכל תל אביב EAT: כל מה שצריך לדעת

אירועים ופסטיבלים