לזלול - מגזין אוכל ישראלי

חדשות האוכל לחורף: תבשילים, קינוחים ומפרגנים למילואים

תותים במקס ברנר, פופ אפ של רז רהב, ארוחות נשיות בביינה, קינוחים חדשים בגולדה ומפרגנים למילואים במשלוחה. חדשות האוכל לעונה הקרה
תפריט תותים של מקס ברנר - חורף 2024
תפריט תותים של מקס ברנר - חורף 2024 |צילום: סטודיו Details, יחסי ציבור
שיתוף

חודש פברואר 2024 הביא עמו את החורף בגדול ובמסעדות רבות ברחבי הארץ מסתגלים למצב עם שלל תבשילים מחממים, קינוחים מנחמים, תפריטי חורף וספיישלים שלא כדאי לפספס.

תפריט התותים של מקס ברנר חוזר

תפריט החורף עתיר התותים של מקס ברנר חוזר פעם נוספת לחמם לכם את הלב עם שלל מנות בכיכוב הפרי הנחשק של העונה.

בין השאר תמצאו מנת טעימות זוגית עם סופלה שוקולד חלב עם תותים טריים וקצפת, קרפ עוגת גבינה ותותים, קראק פאי, מיני שאנטי תותים ושוקולד לבן, פונדו של שוקולד לבן עם תותים טריים לטבילה, קראמבל, גלידת וניל, שוקולד חם ורוטב תותים (149 ש"ח)

עוד תמצאו שרינג וופל תותי פרוטי עם 3 וופלים בלגיים חמים עם תותים טריים וקצפת, שברי שוקולד לבן, כדורי וופל, גלידת וניל ושוקולד חם ששופכים מעל (89 ש"ח); קרפ עם קרם מסקרפונה, קראמבל, תותים טריים, שברי שוקולד לבן, גלידת וניל ורוטב תותים (69 ש"ח); שאנטי תותים עם גנאש שוקולד לבן מוקצף, תותים טריים, שברי שוקולד לבן, קראמבל, קצפת טרייה ורוטב תותים או עוגת גבינה ותותים עם קראמבל, קרם מסקרפונה, גנאש שוקולד לבן מוקצף ותותים.

ואם כל זה לא מספיק, תוכלו ללוות את הארוחה עם קוקטייל מרטיני שוקולד הכולל ליקר טראפל וודקה, גנאש שוקולד, קרם וניל ותות עטוף בשוקולד (49 ש"ח) או חליטת תותי בר (24 ש"ח).

תפריט תותים 2024 במקס ברנר | להשיג בכל הסניפים

משלוחה וחנוך דאום מפרגנים למילואימניקים

אפליקציית המשלוחים "משלוחה" יוצאת בשיתוף פעולה מבורך עם חנוך דאום ומשיקה את "My Table", עמוד המפרגן לבעלי עסקי אוכל קטנים בבעלות מילואימניקים ברחבי הארץ.

העמוד המיוחד כולל כבר יותר מ-200 מסעדות ודוכני אוכל מדרום ועד צפון שמהם ניתן להזמין מגוון מנות טעימות ועל הדרך לסייע למילואימניקים לעבור את התקופה המורכבת. בנוסף, משלוחה מציעה את שירותיה לבניית אתר על חשבונה למסעדות מילואימניקים שמעוניינות בכך וקוראת למסעדות נוספות להצטרף לעמוד.

פרטים מלאים באתר My Table עם רשימת המסעדות המלאה.

קולקציית קינוחים חורפית בגולדה

רשת הגלידריות של גולדה משיקה קולקציית קינוחים חדשה ומושחתת שנוצרה בשיתוף עם העוקבים האדוקים ברשתות החברתיות. הקינוחים החדשים מבוססים על הגלידות, הרטבים והעוגיות של הרשת עם משחק של חם וקר.

קינוחי חורף חדשים בגולדה
קינוחי חורף חדשים בגולדה | צילום: אמיר מנחם – my social, יחסי ציבור

בקולקציה תמצאו 5 קינוחים חדשים – FireBalls עם חמישה כדורי בצק לוהטים, רוטב של גולדה וכדור גלידה לבחירה; EVEREST עם פחזניות, קצפת, כדור גלידה לבחירה, תותים, סירופ שוקולד חלב וסירופ שוקולד לבן; Snowberry עם שכבות של תותים טריים, קצפת ושוקולד אגוזים; ChocoBomb עם כדור גלידה לבחירה, שוקולטה חמה וסמיכה ואצבע שוקולד לבחירה ו-Golden Crumble עם שכבות פרי ורוטב לבחירה, שכבת קראמבל חמאה, קרם וניל חם ותוספת (32-49 ש"ח).

קולקציית קינוחי חורף 2024 של גולדה | ניתן להשיג בכל סניפי גולדה, חלק מהקינוחים ניתן להזמין במשלוח עד הבית

תפריט חורף מסעדת 02

מסעדת 02 הירושלמית, בהובלתו של השף נמרוד נורמן, משיקה את "לאט", תפריט חורף חדש, מחמם ומנחם, עם שלל תבשילי פתיליות עדתיים ומנות בבישול ארוך בפרשנות מחודשת. התפריט המיוחד יוגש במסעדה בכל מהלך חודש פברואר.

תפריט חורף במסעדת 02
תפריט חורף במסעדת 02 | צילום: איתמר גינזבורג

התפריט משקף את עושר המטבחים של ירושלים על שלל העדות והדתות המאכלסות אותה ומסורות הבישול שחיות בהרמוניה ומושפעות זו מזו. בין השאר תמצאו מנות שעושות כבוד למסעדות הפועלים המשפחתיות הוותיקות, עם שלל מאכלי בעבודת יד ובפרשנות אישית של השף ל"סיר ההיתוך" הירושלמי.

בין המנות בתפריט – סיגר בשר אסאדו עגלה עם חבושים(30/80 ש"ח); צוואר טלה עם גרגרי חומוס רכים, צנובר וטחינה (74 ש"ח); צלע אסאדו עגלה עם ארטישוק ירושלמי, כרישה ושזיפים (220 ש"ח); כתף טלה לזוג עם קוקלה וכרוב סגול מעושן (420 ש"ח); טבית מסורתי עם כרעי ברווז; קוקלה טריפוליטאית עם פלפלים, פטריות, גרגרי חומוס ולחי עגלה; חורשט סבזי פרסי עם אוסובוקו טלה, עשבי תבלין וקניידלעך (196 ש"ח) ועוד ועוד

"לאט" – תפריט חורף במסעדת 02 | זאב ז'בוטינסקי 3, ירושלים | 02-675-6649

ארוחות שלישי ביינה

בר האוכל ביינה של השפית נרקיס אלפי ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב, משיק סדרת ארוחות חורפיות בכל יום שלישי במהלך חודש פברואר. במסגרת האירוע "שלישי פעמיים כי טובה", יתארחו במקום שפיות ובשלניות לדואט סירים נשי ומנחם, כהגדרת אלפי.

החודש החל ב-6 בפברואר עם אשת התבשילים רעות עזר-אסרף ומתוכנן להמשיך ב-13.2 עם הקונדיטורית רינת צדוק, ב-20.2 עם השפית לונה זרייק מנצרת וב-27.2 תחתום את הסדרה מחברת ספרי הבישול עדינה זוסמן.

ארוחות שלישי חורפיות בביינה
ארוחות שלישי חורפיות בביינה | צילום: רעות אזר

בתפריט תמצאו שלל סירים ותבשילים מנחמים וחממים כמו תבשיל זנב שור עם "יהלומים" של ירקות שורש וכיסוני כרישה; קציצות דגים ברוטב אדום; לוביה בבישול ארוך; שורט ריבס חוויאג' עם קולרבי צלוי על פירה; קציצות עוף חמוסטה עם מנגולד ואורז; נזיד עדשים על מאפה בצק עלים; תבשיל טלה בסגנון פייקלה; קישואים ממולאים ומבושלים ביוגורט; קובה בורגול מטוגנת במילוי בשר וקובה סינייה.

לצד התבשילים, יוגשו למרכז השולחן מבחר מנות קטנות כמו כיסוני בצל מקורמל ותרד; סלט טורקי ועלי גפן ממולאים; ברזאולה הום מייד; טונה בכבישה חמה על יוגורט ובצל סגול; צזיקי עם שמן צ'ילי ונענע; קרם חומוס. בקינוחים תמצאו ספינג' בסירופ הדרים; לילות ביירות; עוגת גבינה באסקית ותותים; כנאפה; מוס שוקולד ושמן זית ומעמולים לצד קנקן תה.

שלישי פעמיים כי טובה בביינה | טשרניחובסקי 4, תל אביב | ימי שלישי במהלך פברואר, 18:00-23:00 | מנות קטנות 20-42 ש"ח, תבשילים 70-98 ש"ח

MAZON – פופ אפ חדש שף רז רהב

השף רז רהב ממשיך להסתגל למצב ולאחר פופ אפ ההמבורגר שאייש את מסעדת OCD בחודשים האחרונים, הושק השבוע פופ אפ חדש בו תוגש ארוחת טעימות בת 5-7 מנות בשם Mazon.

הפופ אפ הנוכחי, שיפעל עד חודש מאי הקרוב, מתמקד במנות ללא גינונים באווירת קז'ואל פיין דיינינג עם שלל חומרי גלם איכותיים ובמחיר של 370 ש"ח לאדם כולל שירות, כמחצית ממחיר הארוחה במסעדת OCD של לפני המלחמה. במקום יוצע גם תפריט צמחוני, צמחוני עם דגים או ללא מאכלי ים כלל עם התאמות נוספות בהתאם להעדפה האישית והצרכים של הסועד.

Mazon by OCD | תרצה 17, תל אביב | הזמנות באתר אונטופו

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

7 מזונות על לחיזוק המערכת החיסונית בחורף

7 מזונות על לחיזוק המערכת החיסונית בחורף

מדריכים וטיפים
מסעדת טייסט אוף קולומביה Taste of Colombia

Taste of Colombia: שיר אהבה לאוכל קולומביאני בתל אביב

חדשות האוכל
איך להכין שוקולטה

איך להכין שוקולטה חמה ומפנקת לחורף

מדריכים וטיפים
מסעדת אונו - מסעדת דגים-איטלקית חדשה בעכו

ארוחת בוקר איטלקית מול הים: נפתחה מסעדת אונו בעכו

חדשות האוכל
פסטיבל מרקים של קפה פיינברג בחדרה

באו לחמם: קפה פיינברג משיקים פסטיבל מרקים חורפי ומפנק

חדשות האוכל
בוטיק 180 - בר אוכל חדש על הטיילת של תל אביב

בוטיק 180: בר אוכל חדש ושמח על הטיילת של תל אביב

חדשות האוכל
איך להכין סחלב חם ומנחם לחורף

בול בזמן לחורף: איך מכינים משקה סחלב חם ומנחם בבית

מדריכים וטיפים
מסעדת בר ים בעיר התחתית בחיפה

בר ים: בר-אוכל אינטימי בעיר התחתית בחיפה

חדשות האוכל
בראנץ' יווני של גרקו ביץ' תל אביב

גרקו ביץ': בראנץ' יווני אותנטי על חוף הים של תל אביב

חדשות האוכל
איך לקלף ערמונים

הדרך הנכונה: איך לקלף ערמונים בלי כל הבלאגן

מדריכים וטיפים
תפריט סתיו 2022 של קפה אירופה

הופה: קפה אירופה חוגגים עשור עם תפריט צהריים חדש

חדשות האוכל
תפריט החורף של מסעדת מנא mena

המסעדה שמציעה מנות חורפיות ומנחמות מול הים הסוער

חדשות האוכל