על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף.
עדכונים טעימים למייל!

חגי תשרי הם זמן מצוין לזלול מכל הבא ליד. אספנו את כל מוצרי המזון (והשתייה) המסקרנים שנחתו על המדפים ברשתות השיווק והסופרים בשבועות האחרונים.

פתי בר קוקיז

פתי בר COOKIES
פתי בר COOKIES | צילום: סטודיו אסם

המותג המיתולוגי פתי בר של אסם-נסטלה מתרחב לראשונה עם פתי בר קוקיז – עוגיות במרקם נימוח ופריך ב-3 טעמים – חמאה, קרמל ושוקו.

פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס | צילום: אוהד דוידי

מדובר בעוגיות קטנות במעט מהפתי בר המקורי והמוכר ובטעם מעודן ולא מתוק מדי. כל המוצרים פרווה ומתאימים גם לטבעונים. המחיר עומד על כ-9.90 ש"ח לאריזה של 155 גרם.

קרמוגית CRUNCH

קרמוגית CRUNCH
קרמוגית CRUNCH | צילום: סטודיו אסם

עוד מותג ותיק של אסם-נסטלה שזוכה לשדרוג הוא קרמוגית שזוכה הפעם לגרסה פריכה במיוחד בדמות קרמוגית Crunch במילוי שברי עוגיות.

עם השקתה תכלול סדרת קרמוגית קראנץ' 2 טעמים – קרמוגית קלאסית במילוי קרם וניל ושברי עוגיות וקרמוגית שוקולד במילוי קרם וניל ושברי עוגיות. להשיג ברשתות השיווק הנבחרות.

חטיפי גלידה פיסס בן & ג'ריס

פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס | צילום: אוהד דוידי

בן אנד ג'ריס ישראל מפתיעים ומשיקים לראשונה את "פיסס" (Pieces) – חטיפי גלידה בגודל ביס בשילוב שמנת, ציפוי פאדג' ופירורי עוגיות וליבה מפנקת.

עם ההשקה תכלול הסדרה את פיסס בצק עוגיות עם גלידת וניל, ליבת בצק עוגיות וציפוי פאדג' ופירורי עוגיות ואת פיסס סולטד קרמל בראוני עם גלידת שמנת, קרמל מלוח, ליבת בראוני וציפוי פאדג' ופירורי עוגיות.

חטיפי הגלידה החדשים מגיעים באריזה נוחה עם סגירה חוזרת לשמירת הטריות. מחיר מארז עומד על 24.90 ש"ח. להשיג ברשתות השיווק ובגלידריות בן & ג'ריס ביבנה ובבאר טוביה.

שלגון-קסטה מגנום סנדוויץ'

מגנום סנדוויץ'
מגנום סנדוויץ' | צילום: סטודיו 0304

מותג הגלידות מגנום משיק לראשונה בישראל את מגנום סנדוויץ' – שילוב מסקרן בין שלגון מגנום קלאסי לקסטה מפנקת במיוחד שמעורר את כל חושי הנוסטלגיה שלנו ברגע אחד

מדובר למעשה בגלידה בטעם וניל בשומן צמחי שמצופה בחציה בשוקולד חלב עם שקדים קלויים ובחציה השני בביסקוויט שוקולד פריך. סנדוויץ' מגנום נמכר במקררי הגלידות במחיר שנע בין 6.90-14.90 ש"ח.

פחיות פנטה פקמן במהדורה מוגבלת

פאנטה במהדורת פקמן
פאנטה במהדורת פקמן | צילום: יח"צ

מותג המשקאות הפופולרי Fanta משיק סדרת פחיות ססגונית במהדורה מוגבלת במחווה למשחק האהוב פקמן בעיצוב רטרו של שנות השמונים

על כל פחית יוטבע קוד QR שמוביל לחנויות האפליקציות ומאפשר הורדת משחק פקמן ייחודי בסטייל פאנטה. המהדורה החדשה כוללת את ארבעת הטעמים המוכרים של פאנטה – אורנג', תות, ענבים ואקזוטי בפחיות בנפח 330 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק בנקודות המכירה.

Nørdic Mist – משקאות מוגזים בטעמי פירות

נורדיק מיסט - משקאות מוגזים בטעמי פירות
נורדיק מיסט – משקאות מוגזים בטעמי פירות | צילום: יח"צ נורדיק מיסט

קוקה-קולה ישראל משיקים את Nørdic Mist – סדרת משקאות מוגזים חדשה בטעמי פירות, כולל גם משקאות ZERO ללא סוכר. הסדרה היא פיתוח ייחודי שהותאם לחך הישראלי עם גיזוז חזק ומתיקות מעודנת.

עם ההשקה תכלול הסדרה מגוון טעמים כמו תפוח ואפרסק, לימונדה, אננס ונענע ועוד. סדרת ה-ZERO המכילה קלוריה אחת בלבד ל-100 מ"ל משקה תוצע בטעמי אפרסק, מנגו ונענע ופירות יער ולמון-גראס. ניתן להשיג ברשתות השיווק בגודל אישי (250 מ"ל) ומשפחתי (1 ליטר)

המוצרים החדשים מצרפים לסדרת הסודה של המותג נורדיק מיסט המשווקים מעל לשנה בחנויות הנוחות השונות. בין השאר כוללת הסדרה סודה וסודה בטעמי לימון, תפוח ונענע וגרידת לימון וגם משקאות לערבוב (מיקסרים) בטעמי מי טוניק, טוניק בטעם פירות יער ונענע וביטר למון.

קוקטיילים אלכוהוליים חדשים

שוופס קוקטיילס
שוופס קוקטיילס | צילום: סטודיו יפאורה

יפאורה מרחיבה את סדרת הקוקטיילים של המותג שוופס בשילוב 5% אלכוהול עם 2 טעמים חדשים – ג'ין פירות יער ועראק אשכולית אדומה.

הטעמים מצטרפים לטעמים הקיימים בסדרה – וודקה ראשן, ג'ין וטוניק, מוחיטו קלאסי ולימונערק. הקוקטיילים מתאימים במיוחד לאירוח ולשתייה ביתית.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מארז גלידת פיסטוק של אוטלו

יש מארז גלידת פיסטוק חדש ומושחת בעיר ולא להרבה זמן

חדש על המדף
או לה לה - סודה בטעמים ללא סוכר

סודה מעודנת ללא סוכר, ספרייט זירו בטעם חדש ועוד משקאות לסוף הקיץ

חדש על המדף
פאי ריסס חמאת בוטנים משפחתי

חדש על המדף בארה"ב: פאי ריסס חמאת בוטנים משפחתי ענק

חדשות האוכל
גלידת מקפלרי (פיצוץ) של מקדונלד'ס בטעם בננה ספליט וקיט קט

מקדונלד'ס, KFC, אוראו וסמור'ס: מה זוללים בחו"ל ביולי 2024

חדשות האוכל

טרי מהתנור

מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

איך מכינים בורגול במהירות ובקלות – מדריך למתחילים

מדריכים וטיפים

תקפצו לי: איך לנקות טוסטר קופץ בקלות ובמהירות

מדריכים וטיפים

מה לזלול?