עוף בעיר הגדולה: נפתח סניף KFC תל אביב

אחרי 3 שנים של ציפייה מורטת עצבים מחר זה סוף סוף קורה - סניף KFC תל אביב פותח שעריו עם העוף המטוגן המפורסם בעולם. כל הפרטים..
עדכונים טעימים למייל!

עוף בעיר הגדולה: לאחר 3 שנים של ציפייה מורטת עצבים כשתושבי תל אביב הביטו מהצד וראו עוד ועוד סניפים של קנטאקי פרייד צ'יקן נפתחים בכל פינה כמו כנפי עוף לאחר הגשם, מחר זה קורה באופן רשמי – פתיחת סניף KFC תל אביב המיוחל.

KFC תל אביב צפוי להיפתח לקהל הרחב והשמנמן מחר (חמישי, 10.8) החל מהשעה 13:00 בכיכר הכנסת המחודשת ממש על תחילתו של רחוב אלנבי ליד חוף הים, סמוך לכיכר האופרה.

KFC תל אביב - סניף מגדל האופרה נפתח
KFC תל אביב - סניף מגדל האופרה נפתח | תמונה: מערכת לזלול

הסניף החדש והתל אביב יהיה פתוח בכל ימות השבוע (כן, כולל שישי-שבת) עד לשעה חצות ויספק לבלייני העיר והאזור משהו לזלול גם בשעות הערב והלילה עם כל המנות המוכרות והאהובות של הקולונל, הפעם בגרסה ובמתכון המקוריים, כמו שאנחנו מכירים מחו"ל.

רשת המזון המהיר האמריקאית עשתה קאמבק מפואר למדינתנו הצנועה לפני כ-3 שנים כשהפעם החליט הזכיין החדש לחזור עם הגרסא הלא כשרה והמקורית של העוף המפורסם בעולם, זאת לאחר שהניסיון הקודם של הרשת בארץ נחל כישלון יחסי, לדעת רבים בגלל הכשרות ששינתה את טעם העוף.

הסניף ה-17 של KFC בישראל – בתל אביב

עד כה פתחה הרשת בגלגולה החדש 16 סניפים ברחבי הארץ מנצרת ואום אל פאחם בצפון לסניפים בפתח תקווה, אשדוד, רמלה וגם סניף KFC בראשון לציון, סמוך לסינמה סיטי. כעת כאמור מגיע הסניף ה-17 במספר והחגיגי במיוחד בתל אביב.

את מנות העוף המטוגן האהובות של KFC, כולן על פי המתכון המכיל 11 תבלינים ומרכיבים שונים יוכלו הזללנים בסניף החדש להזמין גם באיסוף עצמי באמצעות שירות Click & Collect כשהמשך צפוי להיפתח גם שירות משלוחים לרחבי העיר והסביבה.

KFC תל אביב סמוך  למגדל האופרה
KFC תל אביב סמוך למגדל האופרה | צילום: יונתן הוניג

מלבד באקט העוף המטוגן המפורסם של קנטאקי פרייד צ'יקן, תמצאו בסניפים שלל מנות עוף אחרות כמו בורגרים על בסיס עוף, טורטיות עם רצועות עוף, כנפיים, נאגטס, סלטים וגם גלידת סאנדיי קרירה בדיוק בזמן לימים הלוהטים של חודש אוגוסט.

עם עשרות אלפי סניפים במאות מדינות ברחבי העולם, רשת KFC מגיעה לראשונה לעיר הגדולה תל אביב ומקבעת את מעמדה בנוף המזון המהיר המקומי. לנו נותר רק ללקק את האצבעות ולהגיע לסניף החדש לזלול עוד קצת מהעוף המטוגן מטוגן הזה.

קנטאקי פרייד צ'יקן – KFC סניף תל אביב | כיכר הכנסת (מגדל האופרה), אלנבי 1 | ראשון-שבת 13:00-00:00

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

5 מנות הצ'יפס הכי טובות בתל אביב

שווה זהב: 5 מנות הצ'יפס הכי טובות בתל אביב

חדשות האוכל
צ'יטוס מק אנד צ'יז

חדש: צ'יטוס מק אנד צ'יז גבינתי ומושחת במיוחד

חדש על המדף
ט"ו באב מושחת במסעדות המזון המהיר - פריז טקסס

אהבה בלי פוזה: ט"ו באב 2024 ברשתות המזון המהיר

חדשות האוכל
כמה זמן אפשר לשמור עוף במקרר?

אחת ולתמיד: כמה זמן אפשר לשמור עוף טרי או מבושל במקרר?

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

תפריט קינוחים אמנותי במסעדת פאסטל

לזלול אמנות: מסעדת פאסטל משיקה תפריט קינוחים יצירתי במיוחד

חדשות האוכל
מסעדת פאסטל המוערכת משיקה שיתוף פעולה חדש עם מוזיאון תל אביב בדמות תפריט קינוחים יצירתי במיוחד. זה מה שתוכלו לזלול >>
מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>

מדריכים שאהבתם

להיט לחורף: עוגת שוקולד במיקרו עם עוגיות אוראו

מדריכים וטיפים

ריח מנטה: כך תשמרו על נענע טרייה לאורך זמן

מדריכים וטיפים

מה לזלול?