לאחר שחשפה רק לפני שבוע את פרפל, דמות חדשה במשפחת M&M, חברת מארס מודיעה על טעם חדש שעל אריזתו תתנוסס הדמות הסגולה – M&M קרמל קולד ברו.
זו הייתה הפעם הראשונה מזה עשור שהחברה הציגה דמות חדשה שמצטרפת לחבורה הקבועה הכוללת 6 צבעים. על פי מארס, פרפל (Purple) הסגולה היא בעלת קסם טבעי עם קמצוץ של מוזרות, היא תייצג ערכים של השתלבות וקבלה עצמית לצד אותנטיות ובטחון במי שאתה. במסגרת ההשקה אף שוחרר קליפ מוזיקלי של פרפל בשם "I'm Just Gonna Be Me"
הדמות החדשה של M&M הושקה לאחר שבינואר האחרון הציגה החברה עיצובים חדשים לדמויות הוותיקות שהעניקו אופי יותר ברור לכל אחת מהן.
עוד טעימה: M&M אספרסו – הייתם טועמים?
M&M קרמל קולד ברו – טעמי קפה מתפרצים
הטעם החדש שהושק השבוע ושעל אריזתו תתנוסס פרפל רוכב על טרנד החליטה הקרה (Cold Brew) שתופס תאוצה בקרב חובבי קפה מסביב לעולם בשנים האחרונות.
למעשה מדובר בשיטה להכנת קפה קר בעזרת חליטה איטית ומיצוי הטעמים שבפולים לאורך זמן של עד 24 שעות בתוך מים קרים לקבלת משקה עוצמתי יותר. M&M קרמל קולד ברו משלב את טעמי הקרמל עם טעמי החליטה הקרה העוצמתית לטעם אחד בולט ומאוזן במרקם חלק וקרמי ובציפוי שוקולד חלב קלאסי.
M&M קרמל חליטה קרה יגיע לרשתות השיווק בארצות הברית ובאירופה בחודש פברואר 2023. עוד לפני כן יושק טעם נוסף של אמ אנד אמ'ס בעולמות הקפה, הפעם בטעם אספרסו.