לזלול - מגזין אוכל ישראלי

ארוחת בוקר אוסטרית או בראנץ' איטלקי? תפריטי אביב חדשים במסעדות

האביב כבר כאן וגם המסעדות מתעוררות משנת החורף עם שלל תפריטים חדשים ומנות ספיישל מסקרנות ומרעננות. כל מה שחדש במסעדות השבוע
הדיינר איטלו-אמריקנו - תפריט חדש
הדיינר איטלו-אמריקנו - תפריט חדש | צילום: אמיר מנחם
שיתוף

כשאפשר להריח את האביב באוויר והקיץ כבר מאותת בשקט ממש מעבר לפינה, גם המסעדות מתעוררות משנת החורף ומציעות תפריטים חדשים, מנות ספיישל והפתעות מסקרנות. זה מה שחדש במסעדות, בקונדיטוריות ובבתי הקפה בישראל.

תל א וין – בראנץ' סופשבוע בוייב איטלקי

בר היין תל א וין בדיזנגוף מציע בראנץ' סוף שבוע חדש ואביבי בסטייל איטלקי ותפריט אלכוהול מגוון במיוחד שינחם אתכם בשעות אחר הצהריים לעת שקיעה מאוחרת.

בין השאר תמצאו ברוסקטה רוסטיף עם ביצה רכה ואיולי צלפים; ריזוטו קרם דלעת ופקורינו; סביצ'ה על קרם סלק ולאבנה עזים; קרפצ'יו דג ואבוקדו ברוטב פונזו-קלמנטינה; סשימי דג בוויניגרט קארי-יוזו; ניוקי בחמאת רוזמרין עם ארטישוקים ותרד והמבורגר הבית עם בצל מוחמץ וצ'יפס פריך.

עוד בתפריט – ג'רטוני בשר מפורק בציר בקר ויין אדום; קריספי פיש לברק בזיגוג צ'ילי ודבש בלחמניה רכה עם צ'דר ורוטב אמולד; שפונדרה בלחמניית ענן עם חמוצים יפניים וצ'ילי מותסס ועוד הפתעות (54-109 ש"ח).

תל א וין | בר גוריון 39, תל אביב | שישי ושבת מ-13:00 עד אחרון הלקוחות | פרטים והזמנות באתר תל א וין

פר דרייר – תפריט חדש ובראנץ'

בר היין הקולינרי הוותיק מתחדש בשף יואב שמואלי ובתפריט חדש שמתמקד בתוצרת מקומית. בנוסף יושק מחדש הבראנץ' המיתולוגי של המקום מדי שישי שבת.

בתפריט תמצאו שלל מנות קטנות-בינוניות כמו כבדי עוף קצוצים עם חמוצים ועירית, טרטר בקר ושרימפס ברוטב חמאת שמיר וגם גדולות יותר כמו מרק דייגים עם דג לבן, פירות ים, ירקות שורש וזעפרן; פפרדלה פטריות יער עם יין לבן, פול ופירורי לחם וספגטי מולים עם יין לבן, חמאת עשבי תיבול, סלרי ובצל (78-89 ש"ח)..

תפריט חדש - פר דרייר
תפריט חדש – פר דרייר | צילום: חיים יוסף

בתפריט הבראנץ' תמצאו בין השאר טוסט אבוקדו, טרטר בקר, מסבחה חומוס, דג מקומי כבוש ולאבנה ומגש גבינות מקומיות ופירות. מנות על בסיס ירקות כמו סלט סלקים אפויים עם גבינה חריפה ושקדים קלויים וגם שקשוקה קלאסית עם חלה וטחינה; פרנץ' טוסט, אגז בנדיקט והמבורגר מחודש. הקטנטנים יוכלו לזלול שניצלונים וצ'יפס, פיצה וספגטי ברוטב עגבניות (48-129 ש"ח)

פר דרייר | בת עמי 7, יפו | ראשון-חמישי מ-16:00, בראנץ' – שישי ושבת 10:00-15:00 | פרטים והזמנות באתר פר דרייר

שטפן – ארוחת בוקר וקינוחים אוסטריים

שטפן בייקרי אוסטרי וגלידת שף מרחוב טשרניחובסקי בתל אביב מרחיבה פעילותה בדמות בית קפה חדש וקטנטן שיגיש ארוחת בוקר אוסטרית מסקרנת ויוצאת דופן בנוף המקומי.

ארוחת הבוקר מוגשת בימים ראשון-חמישי וכוללת כמה מנות בוקר אוסטריות קלאסיות כמו פלצ'ינקן – בלינצ'ס אוסטרי עם ריבת משמש ביתית; קייזרשמארן – פנקייק תפוח ועבה עם ריבת שזיפים וקצפת; גרנולה עם פרג, פירות יבשים ויוגורט ועוד הפתעות (38-52 ש"ח). המנות יוגשו לצד קפה אוסטרי מפולים של המותג "יוליוס מיינר".

ארוחות בוקר בשטפן בייקרי אוסטרי
ארוחות בוקר בשטפן בייקרי אוסטרי | צילום: אמיר מנחם

מלבד אלו, המקום התחדש בתצוגה של שלל עוגות אוסטריות כמו לינזר טארט עם אגוזים ודומדמניות; עוגת האסטהאזי עם מרנג, שקדים, קרם חמאה-וניל וקרם סוכר ושוקולד מריר; קרדינל שניטה – עוגת ספוג ומרנג עם ריבת פטל ושנטילי וניל; קרמשניט קלאסי; זאכר טורט וגם טורט ערמונים.

עוד תמצאו אצל שטפן מבחר שטורדלים, מהוינאי הקלאסי לשטרודל במילוי אגסים וקרם שקדים, בדובדבנים וגבינה מתוקה ואפילו גרסא מלוחה בדמות שטרודל פטה, מנגולד ותרד עם שמנת חמוצה (34-38 ש"ח). וגרמקנודל כבר ניסיתם?

שטפן | טשרניחובסקי 21, תל אביב | ראשון-שבת 10:00-20:00 ארוחת בוקר – ראשון-חמישי 10:00-12:00 | פרטים והזמנות באתר שטפן בייקרי

נינה ביאנכה – בראנץ', שף ותפריט מחודש

מסעדת נינה ביאנכה הכשרה במתחם ביל"ו מתחדשת עם השף ירין עמירה, ממקימי המסעדה שעושה קאמבק לתפקיד הרם ותפריט נוצץ עם שלל מנות חדשות ומסקרנות מהמטבח הים התיכוני והאירופאי הקלאסי וגם תפריט בראנץ' שישי מרוענן

בין המנות תמצאו טרטר דג לבן עם סלק מוחמץ, גספאצ'ו קלמנטינה, ג'ינג'ר ואגוזי לוז; קבב דג על לחוח, מנגולד בבישול ארוך, טחינה ועלי טעם; פילה דניס עם קונפי ארטישוק ירושלמי וחמאת לימון פרסי; טורטליני סלקים ברוטב תירס ופרג, אגוזי לוז וסלק צלוי (77-142 ש"ח). ולקינוח קראק פאי של נינה שחוזר לתפריט (52 ש"ח).

תפריט 2024 בנינה ביאנכה
תפריט 2024 בנינה ביאנכה | צילום: דוד מויאל

בבראנץ' שמוגש מדי שישי תמצאו בופה שפתוח לאורך כל הארוחה עם שלל לחמים, מאפים טריים וקינוחים מושחתים עבודת יד, מגוון סלטים, גבינות רכות ומיושנות ודגים. כל סועד יכול לבחור עיקרית כמו שקשוקה אדומה; אגז בנדיקט עם תרד, הולנדז ופרמזן/בריוש ביצה רכה, הולנדז ועירית; קרואסון עם סלמון מעושן, אבוקדו, רוקט ובצל סגול.

נינה ביאנכה | בוסי סנט ג'ורג' 9, מתחם ביל"ו | בראנץ' שישי 8:30-14:30 | 260 ש"ח לזוג כולל שתיה חמה או קרה לכל סועד | פרטים והזמנות באתר נינה ביאנכה

הדיינר של גוצ'ה – מתיחת פנים מאיטליה

המסעדה הוותיקה בתחילת אבן גבירול בתל אביב עושה מתיחת פנים ומאמצת לתפריט מבחר מנות מהמטבח האיטלקי שמתווספות למנות האמריקאיות הוותיקות ושלל המבורגרים מושחתים.

בין המנות האיטלקיות תמצאו ברוסקטה קפרזה; חציל פרמזן מוקרם ברוטב עגבניות ומוצרלה; מק אנד צ'יז; ספגטי מיט בולז; פילי צ'יז סטייק עם בצל מקורמל וגאודה; צ'יקן פארם מרינרה מוקרם; רביולי חמאת אורגנו; ספגטי קרבונרה; פולנטה פטריות צלויות בציר בקר ושלל פיצות, מהמרגריטה הקלאסית לביאנקה ורדה, פפרוני, מרינרה ועוד (34-88 ש"ח)

הדיינר איטלו-אמריקנו
הדיינר איטלו-אמריקנו | צילום: אמיר מנחם

לקינוח מציעים במקום סאנדיי שוקולד עם בראוניז ורוטב שוקולד חם; וופל בלגי חם עם גלידת וניל ובננות מקורמלות; טירמיסו קלאסי ועוד (43-49 ש"ח). את כל זה תוכלו ללוות עם יינות החל מ-32 ש"ח וורמוטים ב-28-34 ש"ח. יש גם דיל צהריים והאפי האוור בראשון-חמישי 16:00-19:00 עם 20% הנחה על התפריט.

הדיינר איטלו-אמריקנו | אבן גבירול 14, שני-שבת 12:00-22:00 | פרטים והזמנות באתר הדיינר

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מסעדת אונו - מסעדת דגים-איטלקית חדשה בעכו

ארוחת בוקר איטלקית מול הים: נפתחה מסעדת אונו בעכו

חדשות האוכל
פיצה טרטופו של מסעדת ג'ובאני תל אביב

ג'ובאני: מצאנו פיצה מעולה בתל אביב במיקום לא שגרתי

חדשות האוכל
פיצה סנטרל חולון - פיצה נפוליטנית בטאבון

הבשורה הנפוליטנית: פיצה סנטרל נפתחה בחולון

חדשות האוכל
זופה אמריקנו - פופ אפ איטלקי-אמריקאי

זופה אמריקנו – פופ אפ איטלקי-אמריקאי מושחת נוחת בת"א

אירועים ופסטיבלים
שף אורי צור - טרטוריה מקומית בחוות ואדי ינשוף

טרטוריה מקומית: מסעדת פופ אפ איטלקית חדשה בגליל

חדשות האוכל
תפריט חדש במסעדת אוליברי 2023

מסיציליה באהבה: מסעדת אוליברי משיקה תפריט איטלקי סוחף

חדשות האוכל
רוסטיקו חוגגת 18 עם שפית פרנצ'סקה גוסטלה

מסעדת רוסטיקו חוגגת יום הולדת עם אגדת הפסטה מאיטליה

חדשות האוכל
מילאנו תאסור על מכירת גלידה לאחר חצות?

סוף לחגיגות: העיר שמתכננת לאסור מכירת גלידה ופיצה לאחר חצות

חדשות האוכל
בראנץ' שישי של קפה מרטיני

רומא פינת דיזנגוף: הבראנץ' האיטלקי החדש של קפה מרטיני

חדשות האוכל
מסעדת פאט ויני (Fat Vinny) פותחת את סניף כרמיאל

שמנה וטוב לה: מסעדת פאט ויני מביאה את איטליה לכרמיאל

חדשות האוכל