שובו של הגרמקנודל: פופ אפ חורפי ומושחת מגיע לתל אביב

בשטפן בייקרי אוסטרי ברחוב טשרניחובסקי ייערך במהלך סוף השבוע הקרוב פופ אפ חורפי וחגיגי במיוחד עם גרמקנודל קלאסי חם ומפנק לכל דורש.
עדכונים טעימים למייל!

גרמקנודל – הקאמבק: אם עדיין לא הייתם בטוחים שהחורף באמת כבר כאן, הקינוח החורפי שכבש את המדינה לפני כשנתיים עושה קאמבק מושחת ומחמם לב ולכם יש הזדמנות חד פעמית לזלול אותו בין טיפות הגשם ומזג האוויר הסגרירי.

בסוף השבוע הקרוב (2-3.12) בין השעות 10:00-16:00 יציע שף קונדיטור שטפן מאכר בבית המאפה האוסטרי שלו ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב מנת גרמקנודל לפי הספר עם זרעי פרג, המון ריבת שזיפים ושפע של קרם מעל.

פופ אפ גרמקנודל בשטפן בייקרי אוסטרי
פופ אפ גרמקנודל בשטפן בייקרי אוסטרי | צילום: יהונתן בן חיים

גרמקנודל – קינוח אוסטרי מסורתי מפנק

אמנם חובבי הקונדיטוריה האוסטרית הכירו את הקינוח המושחת הזה כבר שנים ארוכות אך את הפריצה הגדולה לתודעה עשה הגרמקנודל לפני כשנתיים בריאליטי מאסטר שף כשהמתמודדת עדן גינדי הכינה את הגרסא שלה לקינוח האוסטרי המסורתי והגישה אותו באודישן הגורלי שלה.

כבר לאחר שידור התוכנית הציע מאכר את הגרסא הקלאסית למאפה האהוב לזמן מוגבל וכעת הוא נותן לקהל הרחב והרעב הזדמנות נוספת ליומיים בלבד לטעום את הכופתה האוסטרית המסקרנת.

גרמקנודל אוסטרי קלאסי של שטפן אוסטרי בייקרי בתל אביב
גרמקנודל אוסטרי קלאסי של שטפן אוסטרי בייקרי בתל אביב | צילום: יהונתן בן חיים

בבייקרי האוסטרי שלו מציע שטפן, יליד וינה בעצמו, מגוון קינוחים אוסטריים בדיוק כמו באירופה מעוגת זאכר טורט קלאסית ושטרודל תפוחי עץ חם ומנחם ועד עוגת לינצר טורט מפוארת ומבחר עשיר של גלידות עבודת יד שנעשות במקום יום ביומו.

גרמקנודל הוא מאפה שמרים חם בתוספת זרעי פרג ומילוי של ריבת פודיבל שזיפים מסורתית. את הכופתאה מגישים במתכון המסורתי ברוטב חמאה מומסת אך רבים נוטים לשנות את המתכון המקורי ולהכין אותו גם עם רוטב וניל נגיש יותר.

בשביל המאפה המלכותי והעדין הזה תצטרכו לכתת את רגליכם עד למאפייה של שטפן מאחר והוא איננו עמיד במשלוחים, אבל תאמינו לנו, זה שווה את זה.

לצד הגרמקנודל של שטפן, יציעו גלוויין תוצרת בית (יין חם גרמני עם תבלינים וברנדי) שירים לכם את מצב הרוח ויסדר לכם את סוף השבוע.

בקיץ האחרון הציעו בבייקרי של שטפן גם גרסא קייצית למאפה האהוב בדמות אייס קנודל קר ומפנק עם גלידה.

שטפן בייקרי אוסטרי Stefan Austrian Bakery | טשרניחובסקי 21, תל אביב | ראשון-חמישי 12:00-22:00 שישי-שבת 10:00-22:00 | הזמנות בטלפון 03-679-9788 ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

ליטל מונס - מוצ'י בטעמים במשלוח של יאנגו דלי

המוצ'י של Little Moons מגיע ליאנגו דלי עם משלוח עד הבית

חדש על המדף
מעורב ישראלי: פופ אפ אוכל רחוב ביפו

מעורב ישראלי: פופ אפ מוסדות אוכל רחוב מיתולוגיים ביפו

אירועים ופסטיבלים
Sweeties - פסטיבל הקינוחים המושחתים חנוכה 2022

אהרוני, שפיץ ו-NUNUNU: פסטיבל הקינוחים המושחתים חוזר

אירועים ופסטיבלים
פסטיבל האוכל הכשר בבית שמש

למהדרין: פסטיבל האוכל הכשר חוזר לפופ אפ בבית שמש

אירועים ופסטיבלים

טרי מהתנור

פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>
קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>

מדריכים שאהבתם

איך להוריד ריח של שום מהידיים – השיטות המובילות

מדריכים וטיפים

המדריך השלם: איך לנקות ארונות מטבח לקראת האביב

מדריכים וטיפים

מה לזלול?