חדש על המדף חו"ל: קוקה קולה אוראו, דבש נספרסו וצ'יפס חמאה-דבש

קוקה קולה ואוראו בשיתוף פעולה מסקרן, נספרסו נכנסים לעסקי הדבש, בן & ג'ריס מתכוננים לבחירות ועוד מוצרים חדשים על המדף מעבר לים.
עדכונים טעימים למייל!

רגע לפני סוף הקיץ, מדפי רשתות השיווק בארצות הברית וברחבי העולם מתמלאים בשלל חטיפים, מוצרי מזון ומשקאות מסקרנים. כל מה שחדש על המדף מעבר לים בחודש אוגוסט 2024 ושהיינו ממש רוצים לזלול.

קוקה קולה X אוראו

מותגי הענק קוקה קולה ואוראו יוצאים בשיתוף פעולה מסקרן לזמן מוגבל ומשיקים משקה קוקה קולה זירו בטעם אוראו ועוגיות אוראו בטעם קוקה קולה, שניהם בעיצוב שחור-לבן שנשאר נאמן לאופי האייקוני של כל מותג.

קוקה קולה ואוראו בשיתוף פעולה מסקרן
קוקה קולה ואוראו בשיתוף פעולה מסקרן | צילום: Oreo/Coca Cola

המוצרים החדשים הם ההפתעה האחרונה שנוחתת מפלטפורמת היצירה של מותג קוקה קולה העולמית שמציעה טעמים לא צפויים וחוויות חדשות לבני דור ה-Z ומשלבת את תשוקתם למוזיקה, משחקיות, ספורט, טכנולוגיה ותרבות הפופ.

עוגיות אוראו קוקה קולה יכילו את 2 עוגיות אוראו, אחת שוקולדית והשנייה בצבע אדום כמחווה למשקה הקלאסי. כל עוגייה מכילה גם סירופ קוקה קולה וסוכריות אדומות קופצות בכדי לדמות את המשקה המוגז הפופולרי. בין העוגיות ינוח לו הקרם הלבן המוכר של אוראו.

משקה קוקה קולה זירו בטעם אוראו לעומתו ישלב את הטעם המוכר והאוהב של קולה זירו עם הטעם של עוגיית אוראו קלאסית. המוצרים צפויים להגיע ל-35 שווקים ברחבי העולם במהלך חודש ספטמבר, בין השאר לקנדה, ארצות הברי, סין, מקסיקו וברזיל.

Lays בטעמים עולמיים

מותג חטיף תפוח האדמה הפופולרי Lays משיק בארצות הברית סדרת טעמים עולמיים חדשה בהשראת טעמים קיימים של המותג ברחבי העולם. הסדרה החדשה תמנה עם השקתה טעמים בהשראת יוון, הודו וקוריאה.

3 הטעמים החדשים שיושקו תחילה הם Lays צזיקי בהשראת טעמים יוונים וים תיכוניים כמו יוגורט, לימון, שמיר ושום; Lays מסאלה עם תבלינים כמו כמון, כוסברה, כורכום ופלפל שמייצגים את מנות המסאלה המסורתיות ו-Lays חמאה ודבש כמחווה לשילוב הטעמים הקוריאני הפופולרי.

@lays

Did you know Lay’s has over 200 flavors worldwide? For a limited time, you can try Lay’s Masala, Lay’s Wavy Tzatziki & Lay’s Honey Butter flavors inspired by tastes from Greece, India and Korea. You can find them in stores or snacks.com on 08/12! #LaysFlavorsForDays

♬ original sound – lays

על פי החברה, הטעמים החדשים באים לתת מענה למעריצי Lays שנתקלים בטעמים הייחודיים בטיולים בחו"ל וחושקים לטעום אותם שוב קרוב לבית. הטעמים החדשים יהיו זמינים ברחבי ארצות הברית לזמן מוגבל, לפחות לעת עתה.

עם ההשקה, תערך גם תחרות נושאת פרסים כשהפרס הגדול הוא טיול לזוג ליעד לבחירה מבין הודו, דרום קוריאה או יוון.

טעם הבחירות של בן אנד ג'ריס

חברת הגלידות בן אנד ג'ריס העולמית משיקה טעם חדש לזמן מוגבל לקראת הבחירות לנשיאות בארצות הברית בנובמבר הקרוב בשם " Churn Out the Vote".

הגלידה החדשה של בן & ג'ריס, ששואפת לעודד הצבעה בבחירות הקרובות הקרובות, היא גלידת וניל בתוספת מערבולת בייגלה מלוח, פאדג' צ'יפס ומערבולת מוס שוקולד.

קולקציית דבש של נספרסו

ענקית הקפה נספרסו ארצות הברית משיקה קולקציית מוצרים על בסיס דבש הכוללת את "דבש פריחת הקפה" וסירופ תואם בתוספת קפה נספרסו.

דבש פריחת הקפה הוא דבש גולמי עם טעם פרחוני, רמזים של קרמל ווניל ומרקם קטיפתי ואילו הסירופ הוא תערובת של אותו דבש גולמי עם קפה של נספרסו.

קולקציית הדבש של נספרסו
קולקציית הדבש של נספרסו | צילום: Nespresso

על פי החברה, המוצרים החדשים יוצרו בשיתוף פעולה עם מחלקת ההזנק מחקר ופיתוח של נסטלה בשוויץ, שמעודדת יזמים לעצב את עתיד המזון בעזרת שילוב תגליות מדעיות והישגים טכנולוגיים והתמקדות בגישה צרכנית.

המוצרים החדשים הושקו החודש בחנויות הבוטיק של נספרסו בניו יורק ובסן פרנסיסקו ויימכרו בהמשך ברחבי ארצות הברית דרך אתר נספרסו.

גבינת הפרה הצוחקת בטעם בייגל

הגבינה המותכת הפופולרית למריחה שידועה גם כגבינת הפרה הצוחקת מתחדשת עם טעם מקורי ומפתיע לזמן מוגבל בלבד – גבינה מותכת בטעם בייגל. הטעם החדש צפוי להגיע לרשתות השיווק בארצות הברית בינואר 2025.

גבינת מותכת הפרה הצוחקת בטעם בייגל
גבינת מותכת הפרה הצוחקת בטעם בייגל | צילום: The Laughing Cow

מדובר למעשה במחווה לטעמי הבייגל הפופולרי, שהופך פעמים רבות למצע לגבינה האהובה. במהדורה המיוחדת של גבינת הפרה הצוחקת תמצאו למעשה את הטעמים האופייניים לבייגל הוותיק כמו שום, שומשום ופרג.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

פפסי אגוז מוסקט במהדורה מוגבלת למונדיאל 2022

מה קורה כשרונאלדיניו, פוגבה ומסי משיקים טעם חדש של פפסי

חדשות האוכל
מה אסור לאכול לפני השינה

שוב לא נרדמים? 6 דברים שלא כדאי לאכול לפני השינה

מדריכים וטיפים
בן אנד ג'ריס X שוקולד טוני'ס למען סיום העבדות

בקרוב: שוקולד טוני'ס וגלידת בן אנד ג'ריס מאחדים כוחות

חדשות האוכל
המוגזים של גרופר בפחיות ועוד משקאות חדשים לקיץ

שתייה קרה לנשמה: משקאות קיץ חדשים ומרעננים על המדף

חדש על המדף

טרי מהתנור

מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>
תפריט קינוחים אמנותי במסעדת פאסטל

לזלול אמנות: מסעדת פאסטל משיקה תפריט קינוחים יצירתי במיוחד

חדשות האוכל
מסעדת פאסטל המוערכת משיקה שיתוף פעולה חדש עם מוזיאון תל אביב בדמות תפריט קינוחים יצירתי במיוחד. זה מה שתוכלו לזלול >>

מדריכים שאהבתם

אביב הגיע: איך לנקות כיריים גז בקלות ובמהירות

מדריכים וטיפים

פעם אחת ולתמיד: איך לשמור על בזיליקום טרי לאורך זמן

מדריכים וטיפים

מה לזלול?