לזלול - מגזין אוכל ישראלי

ראש השנה 2023: כל מה שחדש וטעים על המדף לחגי תשרי

ראש השנה 2023 ושאר חגי תשרי כבר ממש כאן ושלל מוצרים חדשים ומפתיעים מציפים את החנויות ורשתות השיווק. כל מה שחדש על המדף לחגים
חדש על המדף לראש השנה 2023 ולחגי תשרי
חדש על המדף לראש השנה 2023 ולחגי תשרי | צילום: בועז לביא
שיתוף

ראש השנה 2023 ושאר חגי תשרי עוד רגע כבר כאן ומיטב החברות והעסקים מתחדשים עם שלל מוצרים חגיגיים שיתחילו לכם את השנה החדשה בדיוק כמו שצריך. ממארזים מתוקים, גלידות וחטיפים ועד משקאות ייחודים, ארוחות מוכנות וכלי בישול לבית ולקמפינג. כל מה שחדש על המדף לשנה החדשה.

עוד טעימה: כל הברכות והסימנים לסדר ראש השנה

גלידת דבש מרציפן של וניליה

רשת הגלידריות האהובה וניליה משיקה לקראת ראש השנה 2023 וחגי תשרי טעם חדש ברוח החג – גלידת דבש ומרציפן. מדובר בגלידת דבש ישראלי איכותי ממשק גרומן עם מרציפן משובח ושברי שקדים.

גלידת דבש ומרציפן של וניליה לחגי תשרי
גלידת דבש ומרציפן של וניליה לחגי תשרי | צילום: בועז לביא

הטעם החדש יוצע במהדורה מוגבלת בכל סניפי רשת וניליה ברחבי הארץ במהלך תקופת החגים (ספטמבר/אוקטובר).

דבר הזללן: מדובר בשילוב טעמים שמרגיש קלאסי וחדשני בו זמנית. הגלידה מרגישה עשירה במיוחד עם מרקם קרמי וחלק והדבש שמקורו באקליפטוס ופרחי בר משתדך היטב למרציפן ולשקדים הקראנצ'יים.

גלידות לחג של לג'נדה

רשת הגלידריות לג'נדה מתחדש לראש השנה 2023 עם גלידות במהדורה מוגבלת שעושות כבוד למאכלי החג המסורתיים עם שילובים מפתיעים ומגוון טעמים.

גלידות לג'נדה לחגי תשרי 2023
גלידות לג'נדה לחגי תשרי 2023 | צילום: יערה גדרון

בין השאר תמצאו מקפא יוגורט עיזים ורימונים עם תוספות לבחירה; גלידת פאי תפוחים עם גלידת ביסקוטי, קונפיטורת תפוחים ונגיעת קינמון וגלידת יוגורט ותמרים.

את הגלידות תמצאו ב-26 סניפי הרשת בפריסה ארצית במהלך תקופת החגים.

קולקציית מגשים לחגים של מונייר

קייטרינג מונייר הוותיקים משיקים לקראת ראש השנה קולקציית מגשים מתוקה, חדשנית ועתירה בדבש עם כוכב אחד מסקרן ומיוחד – "מיני עקיצת הדבורה". הקינוח האישי עשוי בריוש במילוי שכבה נדיבה של קרם מסקרפונה וקרם וניל בסגנון טארט טרופזיאן. הזללנים המקצועיים יוכלו גם לבחור בעוגת עקיצת הדבורה במהדורה מוגבלת (15 יחידות – 179 ש"ח, עוגה שלמה 199 ש"ח).

קולקציית המגשים של מונייר לחגי תשרי 2023
קולקציית המגשים של מונייר לחגי תשרי 2023 | צילום: אפיק גבאי

לצד עקיצת הדבורה תמצאו בקולקציית ראש השנה של מונייר מבחר עשיר של עוגות וקינוחים על בסיס דבש כמו פרופיטרול רימונים עם קרם דבש ותפוחים (15 יחידות – 135 ש"ח); עוגת קוגלהוף עם דבש, תפוחים וקינמון בציפוי אייסינג (129 ש"ח); פרסבורג תפוחים (65 ש"ח) ועוד ועוד. בנוסף מציעים בקולקציה מגשים לשולחן החג עם מבחר טאפאסים מלוחים, סלטים וכריכים

את כל העוגות ומגשי האירוח ניתן להזמין דרך אתר מונייר עם משלוחים בפריסה ארצית. הכשר בד"ץ מטעם בד"ץ בית יוסף

טבלאות שוקולד של מקס ברנר

מעצמת השוקולד המוערכת מקס ברנר משיקה לראשונה ברשתות השיווק ליין של טבלאות שוקולד לצרכן הביתי בלא פחות מ-6 טעמים. השוקולד החדש יימכר בסניפי שופרסל במחיר השקה של 14.90 ש"ח.

טבלאות שוקולד של מקס ברנר
טבלאות שוקולד של מקס ברנר | צילום: יח"צ

בין השאר תוכלו למצוא בקולקציה טבלאות 100 גרם של שוקולד חלב עם קרמל מלוח ופרלינה אגוזים; שוקולד חלב במילוי פרלינה אגוזים ואגוזי לוז קלויים; שוקולד חלב במילוי קרם נוצ'לה ופרצל; שוקולד מריר במילוי שקדים קלויים וגם שוקולד 70% מוצקי קקאו ושוקולד חלב 38% מוצקי קקאו שמתאימים לאפייה ומותאמים גם לטבעונים.

בנוסף מציעים ברשת קולקציית מארזים צבעונית לחגים עם פרלינים עבודת יד, ליקרים על בסיס שוקולד מריר, יינות בוטיק ואפילו מוצרי טיפוח על בסיס חמאת קקאו (68-499 ש"ח).

מארז שוקולד ויין של יקבי כרמל רוי שוקולד

מותג השוקולד Roy Chocolate חובר לקראת חגי תשרי ליקבי כרמל להשקת סדרת מארזי שוקולד ויין מעוצבים. מארז הדגל של הקולקציה "JOY" כולל מבחר שוקולד במגוון מילויים, יין Moonlight Sparkling Blush של יקבי כרמל וחטיף Wine Bar, מיני חטיף שוקולד מריר במילוי גנאש ורדרד של שוקולד ויין ועוד.

מארזים לחגי תשרי של Roy Chocolate ויקבי כרמל
מארזים לחגי תשרי של Roy Chocolate ויקבי כרמל | צילום: אורי גרון

כל המארזים החגיגיים מיוצרים ונארזים תוך שילוב של אנשים עם צרכים מיוחדים. טווח מחירים: 149-725 ש"ח. הזמנות לרחבי הארץ באתר Roy Chocolate.

חטיפי CHIPS של אסם

חברת אסם נסטלה נכנסת לראשונה לקטגוריית חטיפי הציפס ומשיקה את CHIPS אסם, סדרת חטיפים קריספיים במגוון תיבולים וצורות. עם ההשקה תכלול הסדרה 4 סוגי צ'יפס שונים עם כוונה להרחיב את הסדרה בעתיד. כלל הסדרה הינה ללא סימונים אדומים.

חטיף צ'יפס של אסם
חטיף צ'יפס של אסם | צילום: סטודיו אסם

הטעמים שמושקים כעת הם צ'יפס קלאסי מפרוסות תפוחי אדמה פריכות בטעם טבעי; צ'יפס BBQ קלאסי בטעם ברביקיו מעושן; צ'יפס צ'ילי בטעם פלפל צ'ילי מעודן וצ'יפס WAVY גלי בטעם טבעי. בהמשך צפויים להשיק באסם גם צ'יפס Hand Cooked המיוצר בשיטה המדמה הכנה מסורתית ביתית ליצירת צ'יפס קריספי במיוחד.

כלי בישול לקמפינג של Trek Market

רשת הטיולים והמחנאות Trek Market משיקה לרגל חגי תשרי וסיום עונת הקיץ הלוהטת סדרת מתנות חדשה לחובבי הטבע וגם למי שמעדיף להישאר בבית.

הרשת מציעה מגוון אביזרים איכותיים ממיטב המותגים הבינלאומיים כמו קומקום מעוצב מברזל יצוק שמשמר חום לאורך זמן ומושלם להרתחה של מים בתנאי שטח או בבית (199 ש"ח) ופויקה לחם מברזל יצוק עם ידית ארוכה ששומר על חום ופיזור אחידים ומושלם לבישולי קדירה, אפייה בתנור, שימוש על הגז ואפיית לחם מחמצת (249 ש"ח).

סיר פויקה לחם של טרק מרקט
סיר פויקה לחם של טרק מרקט | צילום: טרק מרקט

עוד תמצאו בליין החדש תרמוס אוכל 750 מ"ל Nature Hike לשמירה על חום או קור של האוכל עד ל-8 שעות שנכנס בקלות לכל תיק ומתאים לעבודה או לטיול (245 ש"ח); מנגל רב פעמי מתקפל קומפקטי עשוי נירוסטה ל-4 אנשים לאחסון נוח ברכב (59 ש"ח) ועוד ועוד.

להשיג בסניפי Trek Market – "טרק מרקט" כפר סבא (קניון כפר סבא הירוקה) , מודיעין, פתח תקווה (מגדלי בסר), עין המפרץ , ירושלים, חוצות המפרץ חיפה, אילת על הטיילת, צומת צמח כנרת ובאתר

וויסקי רימונים של M&H

מזקקת הוויסקי הישראלית M&H משיקה לכבוד ראש השנה וחגי תשרי מהדורה מוגבלת של וויסקי אלמנטס יין רימונים – סינגל מאלט מיושן בחביות יין רימונים עם 46% אלכוהול. הוויסקי מתהדר בארומת פירות אדומים טריים עם גרידת לימון, אגוזי מלך ופרחי לבנדר וגוף של קונפיטורת רימונים כהה, בצק אפוי, פלפל צ'ילי יבש, תפוח אפוי עם ציפורן טחון, מיץ רימונים חמצמץ ומעט אלון קלוי.

וויסקי מיושן ביין רימונים של M&H
וויסקי מיושן ביין רימונים של M&H | צילום: יח"צ

הוויסקי מגיע במארז חגיגי ומעולה כמתנה לחג או כפריט אספנים. המארז כולל בקבוק אלמנטס יין רימונים, שוקולדים איכותיים מבית איקה, צנצנת דבש, צנצנת ריבה וכוס וויסקי ממותגת. ניתן להשיג באתר המזקקה במחיר של 359 ש"ח.

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

חודש אמריקה במסעדת מרינדו לכבוד ה-4 ביולי

1.5 ק"ג בשר: מסעדת מרינדו חוגגת חודש אמריקה מוגזם

אירועים ופסטיבלים
עוגיית פיסטוק של Choose Your Cookies

Choose Your Cookies מתחדשים בעוגיות מושחתות לחגים

חדשות האוכל
מה שמים בצלחת פסח

אביב הגיע: מה שמים בצלחת פסח של ליל הסדר

מדריכים וטיפים
קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

אביב הגיע: קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

חדשות האוכל
ט"ו באב 2022 במסעדת דלאל

אהבה קולינרית: ט"ו באב 2022 במסעדות ובברים

חדשות האוכל
ארוחות מוכנות לפסח 2024 - הבשר של מרינדו

אוכל מוכן לפסח 2024: ארוחות ופינוקים לארוחת ליל הסדר

חדשות האוכל
כמה קלוריות יש באוזני המן

אחת ולתמיד: כמה קלוריות יש באוזן המן?

מדריכים וטיפים
ולנטיין 2023 בקונדיטוריות במאפיות ובגלידריות

איזה מתוקים: ולנטיין 2023 בקונדיטוריות ובמאפיות

חדשות האוכל
איך לאחסן רימון בדרך הנכונה

איך לאחסן רימונים בדרך הנכונה – המדריך לשנה החדשה

מדריכים וטיפים
מה לאכול בארוחה מפסקת של יום כיפור

ארוחה מפסקת: מה לאכול לפני יום כיפור?

מדריכים וטיפים
ביסלי Free Style מקסיקני

ביסלי, במבה, תמרים ויין: מוצרים חדשים וכשרים לפסח 2023

חדש על המדף
איך לשרוד את צום יום כיפור בלי קפה

בלי אספרסו: איך לשרוד את צום יום כיפור ללא קפה?

מדריכים וטיפים