מה לזלול בחו"ל: צ'יזבורגר פיצה בפאפא ג'ונס, צ'יפס צ'ורוס במקדונלד'ס ועוד

צ'יפס מסאלה או צ'ורוס של מקדונלד'ס, קריספי צ'יקן וופל ב-KFC, צ'יזבורגר פיצה בפאפא ג'ונס, לחם שום עמוס תוספות וגם החור של הדונאט לקינוח.
עדכונים טעימים למייל!

קופצים לחו"ל? אספנו את כל מה שחדש, טעים ומושחת ברשתות המזון הגדולות בארצות הברית וברחבי העולם בחודש הקרוב.

צ'יפס מסאלה וצ'ורוס – מקדונלד'ס קנדה

מקדונלד'ס קנדה משיקה 2 טעמים חדשים של צ'יפס מק'שייקר – מסאלה וצ'ורוס. צ'יפס מק'שייקר הושק לראשונה בשלל מדינות בשנת 2005 וכולל את הצ'יפס הקלאסי של הרשת עם שקית תיבול שמוסיפים לשקית ומנערים.

צ'יזבורגר פיצה בפאפא ג'ונס
צ'יזבורגר פיצה בפאפא ג'ונס | צילום: Business Wire

תיבול הצ'ורוס מציע טעם המשלב סוכר, קקאו וקינמון בעוד תיבול המסאלה משלב טעמי קינמון, הל, כמון, פלפל קאיין ושום. הטעמים יהיו זמינים לזמן מוגבל דרך אפליקציית מקדונלד'ס קנדה החל מהחודש.

@deannawoo

McDonald’s Canada now has McShaker fries! The seasoning packets come in twoflavours: churro and masala. I honestly tried both and really like both. I went to the McDonald’s near IKEA Coquitlam. 🍟 Shout out to @Diana @ Foodology for informing me! #mcdonalds#mcdonaldscanada#mcshakerfries

♬ MILLION DOLLAR BABY (VHS) – Tommy Richman

קריספי צ'יקן וופל ונאגסט דבש ברביקיו – KFC

KFC אוסטרליה משיקים מנה חדשה ומושחתת במיוחד – וואפל דאבל. מדובר בסנדוויץ' שמושק לזמן מוגבל בתפריט הרשת וכולל 2 יחידות קריספי צ'יקן פילה בטיגון כפול בתוך וופל בלגי יחד עם בייקון ומיונז-מייפל מעושן. הכריך המושחת הושק כבר ב-2018 ב-KFC קנדה וב-2020 בסינגפור ובניו-זילנד וכעת מגיע גם ליבשת הרחוקה.

בסניפי הרשת העולמית מוסיפים לקראת הקיץ לתפריט הרשת גם נאגטס דבש-ברביקיו בטעמי BBQ קוריאני ורוטב דבש-סרירצ'ה. רוטב דבש-ברביקיו של KFC הוא רוטב קלאסי בטעמים מתקתקים ומעושנים עם מעט חריפות המשלב סוכר חום, דבש, עגבניות ותבלינים סודיים. הנאגטס יוצעו במארז של 10 יחידות.

@michaeljaimie

Let’s try new chicken and waffle burger from kfc – I wanted to not like it but it was delicious! #chickenandwaffles #kfcaustralia #tastetest

♬ original sound – Michael Jaimie

פיצה צ'יזי בורגר – פאפא ג'ונס

לאחר ההשקה של הצ'יזבורגר פיצה ברשת פיצה האט, רשת פאפא ג'ונס העולמית מחזירה לתפריט את הצ'יזי בורגר פיצה. מדובר למעשה בפיצה עם תוספת רוטב המבורגר, מוצרלה, בקר, עגבנייה ומלפפון חמוץ.

הרשת מחזירה לתפריט גם את הצ'יזי בורגר פאפאדיה – סנדוויץ' מבצק פיצה מקופל המכיל בתוכו בקר, חמוצים, עגבניות, גבינה ורוטב המבורגר. בהמשך יציעו ברשת גם גרסה דומה עם בייקון.

החור של הדונאט – קריספי קרים

רשת קריספי קרים מוסיפה טעמים חדשים של "Donut Dots", כדורי הדונאטס הידועים, או החור של הדונאט בשפת העם.

בסדרה תמצאו כדור דונאט עם אבקת סוכר, כדור דונאט עם סוכריות צבעוניות, כדור דונאט עם קינמון וכדור דונאט עם פירורי עוגיות. המוצר יימכר בכוסות של 10 או 24 יחידות במגוון טעמים.

לחם שום עם תוספות מושחתות – פיצה האט

פיצה האט אוסטרליה משיקים סדרה חדשה של לחמי שום עמוסים בתוספות בשריות מושחתות במיוחד.

בין השאר כוללת הסדרה לחם שום BBQ לאוהבי בשר עם רוטב ברביקיו, פפרוני, האם דבש, בקר, נקניקיה איטלקית ומוצרלה; לחם שום עם פפרוני ומוצרלה ולחם שום עוף באפלו עם רוטב באפלו, עוף צלוי, בצל ומוצרלה. גם צמחונים יזכו לגרסא מותאמת בדמות לחם שום עם גבינת פניר, בצל, פטריות, מוצרלה ורוטב איולי.

@nickvavitis

I am ALL for loaded garlic bread 😂 @Pizza Hut Australia

♬ original sound – nickvavitis

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

רוטב הגבינה הסודי של שייק שאק

רשת שייק שאק חושפת מתכון לרוטב הגבינה הסודי שלה

חדשות האוכל
חדש במקדונלדס 2021

מקדונלד'ס 2021: גלידה, נאגטס וקאמבק בפיתה

חדשות האוכל
M32 Burgers הוד השרון - המבורגר מבית רוזנברג

M32: סמאש בורגר חדש ומושחת בהוד השרון

חדשות האוכל
בורגר לג'נדס חדרה - תפריט חדש

מגל גדות ועד למראדונה: בורגר לג'נדס משיקה קולקציית המבורגרים חדשה

חדשות האוכל

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>

מדריכים שאהבתם

רגע לפני הנפנופים: איך לנקות מנגל פחמים

מדריכים וטיפים

מדריך: איך להכין ביצה מקושקשת ע"פ שף גורדון רמזי

מדריכים וטיפים

מה לזלול?