כל המנות הכי מושחתות, החטיפים המפתיעים והמשקאות המסקרנים של המותגים האהובים שהושקו בשבועות האחרונים ברשתות המזון והשיווק. כל מה שכדאי לזלול בחו"ל החודש.
צ'יפס מוצרלה של ברגר קינג
רשת ברגר קינג השיקה במהלך חודש מאי שלל מוצרים חדשים ומפתיעים בסניפיה במדינות שונות ברחבי העולם.
בארצות הברית הושק לראשונה צ'יפס מוצרלה, שנבחן בסניפים נבחרים בשנה שעברה ונכנס כעת לתפריט הקבוע של הרשת. מדובר למעשה במקלות מוצרלה בצורת צ'יפס שעוברים טיגון עמוק בפירורי לחם מתובלים. צ'יפס המוצרלה מוגש לצד רוטב מרינרה ומגיע בדיל של 4, 8 או 12 יחידות במחיר של בין 2-5 דולר.
בנוסף הושקו בסניפי ברגר קינג בארצות הברית מנת טורטיה פילי רויאל קריספי המורכבת מטורטיה רכה במילוי עוף קריספי רויאל, פלפל צלוי, בצל, גבינה שוויצרית ורוטב רויאל וגם הפילי מלט שמורכב מ-2 קציצות וופר קטנות, 2 פרוסות גבינה שוויצרית, פלפל קלוי, בצל ורוטב רויאל בין 2 פרוסות לחם קלוי.
בברגר קינג צרפת לעומת זאת הושק החודש ה-Full Onion Burger, שכמו ששמו מרמז, עמוס בבצל. הבורגר החדש כולל טבעות בצל קריספיות, בצל מקורמל, בצל חי ובצלים קריספיים שמוגשים עם חרדל, פרוסת גבינה אמריקאית וקציצה צלויה על לחמנייה קלויה.
ולסיום, בסניפי רשת ברגר קינג ווייטנאם הושק החודש ה-Cheese Ring Burger שמורכב למעשה מטבעת גבינה גדולה ומטוגנת שמוגשת על לחמניית שומשום קלויה. המנה מוצעת עם קציצת בקר או כמו שהיא בתוספת של בצל מקורמל ורוטב ברביקיו.
Photo via Burger King Vietnam.
צ'יזבורגר מלט של פיצה האט
ברשת הפיצריות של פיצה האט בארצות הברית השיקו בשבועות האחרונות את הצ'יזבורגר מלט (Cheeseburger Melt). מדובר במהדורה מוגבלת שמצטרפת לליין המלטים של הרשת המורכבת מקראסט פרמזן מקופל במילוי גבינה ותוספות לבחירה עם רוטב בצד.
מהדורת מלט הצ'יזבורגר של פיצה האט מכיל גם קציצת בקר, בייקון מעושן, בצל, מוצרלה וצ'דר לצד רוטב בורגר בצד. המנה נמכרת במחיר של 7-8 דולר בסניפי הרשת בארצות הברית ולצידה יוצעו גרסאות נוספות עם פפרוני, באפלו צ'יקן, צ'יקן בייקון פרמזן וגרסת ספיישל לקרניבורים עם שלל בשרים.
קיט קט בטעם לימונדה ורודה
מותג השוקולד הפופולרי קיט קט מתחדש לקראת הקיץ במהדורה לזמן מוגבל בטעם לימונדה ורודה. הטעם החדש לימים החמים מורכב מהוופל הפריך המוכר של קיט קט בציפוי קרם בטעם לימונדה ורודה עם רמזים של תות שדה.
הטעם מצטרף לשלל טעמים מיוחדים שהושקו במהדורות מוגבלות בשנים האחרונות כמו דונאט בציפוי שוקולד, מנטה ושוקולד מריר, עוגת יום הולדת ועוד.
פנקייק מייפל של מקדונלד'ס
במקדונלד'ס יפן הציגו החודש קינוח חדש בדמות פאי פנקייק חמאה ומייפל שמשתלב בתפריט בית הקפה של הרשת לזמן מוגבל. הקינוח מורכב מקראסט שוקולדי מטוגן במילוי בלילת פנקייק אוורירית, סירופ מייפל ורוטב חמאה מלוחה. לנו זה הזכיר במראה בעיקר את השוקופאי המיתולוגי של בורגר ראנץ'.
לצד הקינוח החדש בתפריט בית הקפה של מקדונלד'ס יפן אפשר למצוא גם קינוח קורנפלקס עם גלידת וניל, רוטב קפה, רוטב חלב מרוכז וג'לי קפה או קינוח פאנטה בטעם מלון עם גלידת וניל.
חמאת בוטנים ושוקולד של JIFF
מותג חמאת הבוטנים הפופולרי JIFF השיק השבוע ממרח חמאת בוטנים מלוחה ושוקולד. לטענת החברה, הממרח החדש מכיל 50 אחוז פחות סוכר מממרח האגוזים והקקאו המוביל בקטגוריה, הלא הוא נוטלה.
החברה השיקה כבר בשנת 2012 גרסה דומה עם ממרח אגוזי לוז ושוקולד שירד מן המדפים תוך זמן קצר. גם חברות אחרות כמו הרשי וריסס השיקו לאורך השנים להשיק מוצרים דומים כתחרות לנוטלה הדומיננטית, אך גם מוצרים אלו לא צברו תאוצה או היוו תחרות אמיתית לממרח המיתולוגי.
דוריטוס בטעם מנגו
מותג המשקאות Mountain Dew השיק שיתוף פעולה מסקרן עם המותג דוריטוס עם השקת דוריטוס טורטיה מנגו חריף.
מדובר למעשה בצ'יפס טורטייה בטעם מנגו והבנרו (מישהו אמר עמבה?), שנוצר כמחווה לאחד הטעמים הוותיקים של Mountain Dew הנקרא Baja Blast. המהדורה המיוחדת מציעה שילוב טעמים חריף, מתוק וחמצמץ בחטיף אחד ותגיע במגוון גדלים למדפי החטיפים ברשתות השיווק בארצות הברית.
פפסי בטעם ליים ובטעם אפרסק
גם חברת פפסי מתחדשת לקראת הקיץ עם מהדורות מיוחדות של פפסי בטעם אפרסק ובטעם ליים. המהדורה החדשה לזמן מוגבל מותאמת על פי החברה במיוחד לעונת הברביקיו באמריקה ומחמיאה לטעמי הגריל האהובים.
פפסי ליים ואפרסק יימכרו בפחיות או בבקבוקים גדולים ברשתות השיווק בארצות הברית לאורך חודשי הקיץ.