נינג'ה בגינה: Ninja משיקים טאבון וגריל-מעשנה חיצוניים

המותג הפופולרי משיק בישראל את קטגוריית מוצרי נינג'ה לשימוש חיצוני - Ninja Woodfire הכוללת גריל-מעשנה וטאבון אובן ביתי .
עדכונים טעימים למייל!

שריג אלקטריק, היבואן הרשמי של מותג NINJA בישראל, מציג לראשונה את קטגוריית מוצרי נינג'ה לשימוש חיצוני – Ninja Woodfire, שתכלול עם ההשקה גריל מעשנה וטאבון לבישול, צלייה ואפייה מחוץ לבית.

בשנת 2020 הושק בישראל הגריל הביתי של נינג'ה שהפך להצלחה אדירה עם למעלה מחצי מיליון יחידות שנמכרו עד היום. מוצרי החוץ החדשים מבקשים לשדרג את חוויית הגריל מחוץ לבית, אם במרפסת, בגינה או בגג בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של נינג'ה.

גריל מעשנה חיצוני נינג'ה - Ninja Woodfire Pro XL Ninja
גריל מעשנה חיצוני נינג'ה - Ninja Woodfire Pro XL Ninja | צילום: יח"צ שריג

גריל מעשנה חיצוני – Ninja Woodfire Pro XL

גריל מעשנה חיצוני נינג'ה
גריל מעשנה חיצוני נינג'ה | צילום: יח"צ שריג

המוצר הראשון הוא גריל מעשנה משפחתי (Ninja OG853) שנועד לשימוש חיצוני. הוא מיועד למי שנהנים מבישול בחוץ ורוצים להעניק לארוחות שלהם טעם מעושן ועשיר בלי כל הבלגן של גריל קלאסי.

הגריל עצמו הוא בעל משטח צלייה גדול במיוחד עם קיבולת של עד 10 המבורגרים במקביל. הגריל משתמש בטכנולוגיית עישון מתקדמת עם בחירה בין עישון ארוך מסורתי או עישון קצר עם שימוש בפלט עץ אמתי.

הגריל מגיע עם מדחום דיגיטלי מובנה ועם 4 תכניות בישול – גריל, עישון, טיגון באוויר חם לחיסכון של עד 75% מהשומן ותכנית צלייה המדמה כתנור חיצוני.

טאבון אובן חיצוני – Ninja Woodfire

טאבון אובן חיצוני - Ninja Woodfire
טאבון אובן חיצוני – Ninja Woodfire | צילום: יח"צ שריג

המוצר השני שמושק הוא טאבון האובן החיצוני (Ninja OO103) ששואף להחליף את תנור הלבנים המסורתי. הטאבון מאפשר אפיית פיצות בצורה מקצועית בתוך 2.5 דקות בעזרת תכניות מותאמות אישית ועם פיזור חום אחיד.

הטאבון כולל גם 7 תכניות בישול נוספות כמו עישון, צלייה מקס, צלייה גורמה, אפייה ועוד. תכנית צלייה גורמה למשל מאפשרת צריבה וסגירה של נתח הבשר ולאחר מכן צלייה בטמפרטורה נמוכה יותר לאורך זמן, הכול בלחיצת כפתור.

טאבון התנור מגיע עד לטמפרטורה של 370 מעלות ומסוגל לשמור על טמפרטורה מדויקת כמו תנור מקצועי. גם בטאבון האובן ניתן לעשן בעישון איטי וארוך להענקת טעמים עמוקים או בעישון מהיר להוספת טעמי עישון בכל תכניות הבישול.

המכשירים החדשים מותאמים כמו תמיד לשוק המקומי, אם ברמת הבטיחות לשימוש חיצוני עם תקע בעל פחת באישור מכון התקנים הישראלי וכיסוי לאחסון מחוץ לבית בכל תנאי מזג אוויר ואם בחוויית השימוש עם פאנל תצוגה בעברית וחוברת מתכונים כשרה שהותאמה לטעם הישראלי.

נינג'ה גריל מעשנה וטאבון אובן | 2,490 ש"ח | הטבה לרוכשים אצל המשווקים המורשים – מעמד ייעודי ומקורי של נינג'ה במחיר מופחת של 349 ש"ח במקום 699 ש"ח | להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר שריג היבואן הרשמי.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

איך לקלות חציל על הכיריים

טעם של בית: איך לקלות חציל על הכיריים כמו מקצוענים

מדריכים וטיפים
איך להציל מנה מלוחה מדי

שוב נשפך מלח לסיר? כך תצילו מנה מלוחה מדי

מדריכים וטיפים
איך לקצוץ בצל כמו מקצוענים

איך לקצוץ בצל כמו מקצוענים: הסודות של השפים

מדריכים וטיפים
איך להכין ביצה קשה בתנור

תגידו שלום לסיר: כך תכינו ביצים קשות מושלמות בתנור

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>
חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>

מדריכים שאהבתם

7 טעויות שכולם עושים בבישול פסטה – ואיך להימנע מהן

מדריכים וטיפים

כמו חדשות: זו הדרך הנכונה לחמם סופגניות מאתמול

מדריכים וטיפים

מה לזלול?